Waarschijnlijk mijn vervolgopleiding; de ALO Ik vraag mij af of iemand mij wat specifieke dingen kan vertellen over de aanvullende eisen test. Deze test richt zich op je medische en motorische eigenschappen, en je moet deze halen wil je kans maken om ingeschreven te worden bij de Academie Lichamelijke Opvoeding. Mijn vraag is nu, of iemand wat specifieke oefeningen of handelingen weet die je daar moet laten zien of kunnen? Dit is misschien wel handig om te weten, aangezien die test er voor mij heel snel aan zit te komen
Even bellen naar de ALO waar je je hebt aangemeld, die kunnen je beter vertellen wat de toelatingstest zal zijn. Ik weet dat het bij CIOS en ROC onderling wel wat veranderingen zijn tussen de toelatingstesten. Wel bestaan ze allemaal uit conditie, kracht, lenigheid en andere lichamelijke onderdelen, ik meen dat bij ALO ook nog een onderdeel zelfverdediging zat. Het was misschien wat handiger geweest om je wat eerder te orienteren op de toelatingstest zodat je betere resultaten had kunnen neerzetten, over het algemeen waren ze namelijk best streng qua toelatingseisen..