1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ik had hem gister ook besteld hier helaas niet binnen :mad: dan maar morgen _O_
     
  2. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dat je hem voor de release date kunt krijgen?:eek:
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Misschien is de post wat trager.
     
  4. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    meerdere webshops verkopen hem al zoals www.gamesshoppen.nl.

    ja kan gebeuren.. zie het morgen wel verschijnen gelijk weekend dus das mooi :9
     
  5. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk ook om zonder xbox live verbinding te spelen en gewoon lekker rond te cruisen?
     
  6. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ik al gezien :), maar ik bedoelde hoe het kan dat hun het spel al verkopen? En op gamesshoppen is die jammer genoeg niet meer op voorraad.. Dat wordt voor mij wachten tot de release denk ik.
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Jawel, er is ook een offline singleplayer mode.
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke andere winkels dan gameshoppen verkopen 'm dan? Lijkt me dat GS een dikke boete hiervoor gaat krijgen.. oneerlijke concurrentie enzo. Ze 'verkopen m gewoon meer dan een week voor release!
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb vanochtend BPGames en Consoleshop een mailtje gestuurd met de vraag of zij 'm ook al zouden gaan verkopen. Beide gaan nog niet verkopen omdat:
    Daarna heb ik GS nog een mail gestuurd om te vragen hoeveel voorraad er nog was. Kreeg ik iets na half 2 een mailtje dat alle vijftien Xbox 360 exemplaren reeds verkocht waren. Helaas.
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand? De game lijkt me gaaf door de graphics, de vette bakken en de omgeving. Maar TDU heb ik met het Logitech stuurtje gespeeld, maar dat vond ik echt bagger. Ik speel nu Gran Turismo 5 en Forza 3 met stuurtjes en vraag me af of TDU2 niet ontzettend tegen gaat vallen qua rijervaring. Het mag op zich wel arcade zijn, zonder alle hulpmiddelen die je uit kan zetten, als het rijden maar echt aanvoelt en gevoelig genoeg is. Dat je stuur niet een andere manier is van de stick heen en weer bewegen, maar je echt voelt dat je een auto bestuurd.
     
  11. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Als bol.com hem op voorraad zou hebben zou het inderdaad oneerlijke concurrentie zijn, als wij hem verkopen zal het wel meevallen. Daarbij hebben we nergens een contract voor getekend, dus dan kunnen we ook geen boete krijgen. Wees blij dat we 'm eerder verkopen 8)
     
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Wees blij dat winkels hem eerder verkopen ipv te zeiken over boetes...
    en alleen op triple A games (gears of war, COD, GTA) zitten volgens mij boetes.

    zijn genoeg winkels die games importeren uit het buitenland, en bepaalde releasedata verschilt wel eens...



    Maareh als mensen hem in het oosten van het land zien, hoor ik het graag, gameshop twente (hengelo) verkoopt hem nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tyspolir is helemaal niet aan het zeiken! Tyspolir is gewoon verbaasd over het feit dat een game meer dan een week voor de releasedatum al te verkrijgen is. Dat is sinds het afgelopen jaar best iets unieks volgens mij, omdat winkels geen boetes willen riskeren.
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Omdat jullie een stuk kleiner zijn? Dat maakt niets uit. En het lijkt me wel dat er een boete gaat komen, dit wordt toch gecontroleerd door instanties als voedsel en waren autoriteit? Weet verder niet hoe het zit maar ik denk dat je akkoord gegaan bent met de voorwaarden toen die winkel opgestart is..
     
  15. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het kleiner zijn bedoel ik dat het een stuk minder opvalt. Dit wordt niet zo erg gecontroleerd.

    Maar nogmaals: we hebben geen contract getekend, dus geen boete, hoe dan ook! Met Black ops hebben we een contract getekend,en hebben we hem niet voor 00.00 uur verkocht, anders maak je inderdaad kans op een boete van 50.000 euro.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Alsjeblieft zeik toch eens niet zo man. Er zijn al zoveel gameshops die hem verkopen in heel de wereld.
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    moeite met lezen zeker........

    Zij geven aan dat ze geen contracten hebben getekend voor deze game...
    Voor games zoals COD moet je contract tekenen.

    Dus als ze games binnen krijgen mag je die gewoon verkopen!!

    Maar je baalt gewoon dat je hem zelf nog niet hebt, maar dat doe ik ook, sterkte ermee ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Welke andere winkels verkopen de game dan ook ??????
     
  19. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ZIJ ;)
     
  20. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    *skipt de hele berg gelul*

    Heeft iemand die game nou al gespeeld of niet? 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina