1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Denk je? Ik heb deel 1 met enorm veel plezier gespeeld (mede de reden om een 360 te kopen) maar toen ik de geluiden uit deel 2 hoorde was ik er ook wel direct weer klaar mee. Dat kan gewoon veel beter, en in een dergelijke game wil ik racen, niet een dansje doen of mijn huis inrichten. Daar zijn andere games voor.

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Allemaal leuk, maar ik wil ff weten hoe die rijdt.

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik denk zoals deel 1, dus op een arcade manier.

4. xEARGASM

xEARGASM DEADMAU5

Leuk Bevonden:
    0
    En daar is helemaal niets mis mee vind 'k. Ik snap trouwens niet dat webshops het spel nu al verkopen? Feels like a bitchslap naar andere winkels die eerlijk die willen wachten met het verkopen tot de release. Er zou maar eens meer moeten gecontroleerd worden op die winkels die het spel voor de release verkopen. En niet alleen de winkels zouden beboet moeten worden, eveneens de kopers gaan in de fout en zouden hiervoor moeten opdraaien.

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind arcade niet slecht, maar TDU1 reed als een verrotte drol, dat was zo nep en ongevoelig, alsof je in een grote baksteen zonder wielen reed.

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja zo ken ik er nog wel een paar. Als een winkel niks tekent lijkt het me dat ze vrij zijn te verkopen. Dan moeten andere winkels maar bij hun distributiekanalen klagen. Als iets in de winkel ligt lijkt het me niet dat je daar als consument de schuld van moet krijgen.
    Nou ja gaar gewoon vanuit, ik heb de geluiden van de auto's zelf ook niet zien veranderen, die zijn ook bagger.
    Ik denk dat ze meer tijd hebben gestoken in het sociale aspect van de game dan dat ze bezig zijn geweest met rijgedrag en geluiden.

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Bij deel 1 kon je niet eens voelen als je over een stoeprand heen reed, maar dit is als goed is in deel 2 veranderd, meer realistisch geworden.

Kan nog niet veel zeggen over deel 2. Lijkt het spel echt zo op deel 1? Wat hebben men überhaupt aan het spel veranderd, tijdens het uitstellen van de spel?

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Moi, vanmiddag besteld :) Hoe meer er wordt gezegd over het hoge arcade gehalte hoe beter en gameplay > graphics. Daarnaast heb ik deel 1 niet gespeeld dus alles is nog nieuw voor me, totaal geen reden om af te haken dus :)

9. xEARGASM

xEARGASM DEADMAU5

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al tekenen zij geen contract, toch vind 'k dat zij zich moeten houden aan de release datum. Het geeft de winkel die het spel verkoopt voor de release een soort van 'exclusiviteit' waardoor de winkel onmiddelijk uitverkocht kan geraken. Faceplant voor andere winkels en zelfs klanten die het spel zelf willen kopen, in mijn geval toch. Ik vind ook dat zelfs de consumenten de release datum moeten respecteren om de exclusiviteit te voorkomen waar andere winkels mee gaan pronken.

Maar enfin, het gaat hem nu niet om het economisch aspect. Ik kan niet wachten voor dit spel. Test Drive Unlimited is de redenen waarom ik een Xbox heb gekocht, heb de cd kapot gespeeld waardoor ik het spel via Xbox Live herkocht heb en alle DLC's erbij heb gekocht. Het maakt mij helemaal niet uit of het spel slechte geluidseffecten heeft of waar je feestjes kan geven. Test Drive Unlimited is een game die alleen maar vraagt om meer.

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Kan je trouwens ook niet gebanned worden van Xboxlive als je dit spel al eerder speelt dan de release? Of kan dit gewoon?^^"

11. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan gewoon

12. Sk1ptomyL0u

Sk1ptomyL0u Eindbaas

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die hem nu al gekocht hebben, of zelfs al binnen hebben. Hebben dat op http://www.gamesshoppen.nl/xbox-test-drive-unlimited-p-14851.html gedaan. Alleen dat kan nu ineens niet meer :eek: Nu staat er dat het een pre-order is, terwijl het vanmiddag nog was vandaag besteld morgen in huis.
    Beetje raar :eek:

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben wss op hun donder gehad ;)

Maar ik ga 'm ook nog steeds halen hoor! Meer van hetzelfde (deel 1 :9 ) is prima voor mij.

14. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Denk het niet, meer van aantallen zijn al verkocht.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nee de voorraad is gewoon op :)

16. Sk1ptomyL0u

Sk1ptomyL0u Eindbaas

Leuk Bevonden:
    0
    Is het legaal om het spel voor de release al te spelen?

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    7 posts terug is dat ook al gevraagd.

Ja.

18. Sk1ptomyL0u

Sk1ptomyL0u Eindbaas

Leuk Bevonden:
    0
    Oh sorry niet gezien.

19. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    TDU2 is verstuurd lees ik net. Ik ga proberen deze game pas met de release te spelen :eek: Alhoewel, misschien eventjes testen offline. Maar online pas wanneer de game officieel uitkomt.

20. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De game is bij mij binnen ik heb geen test drive 1 gespeeld duss ik kan niet oordelen of het op test drive 1 lijkt maar me 1ste indruk is GRUWELIJK :p maarja heb ook nog maar 5 minuten gespeeld

weet iemand of de servers online zijn? kom namelijk niemand tegen ofzo

Laatst bewerkt: 4 feb 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina