1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, maar wel een constante fps? Dus niet dat het continue bij elke bocht inkakt zeg maar?

Zeker zoals altijd de 360 weer al hoofd platform gebruikt bij het ontwikkelen? Jammer dat een Uncharted 2 dan wel vloeiend kan lopen en een GT5 of Ratchet. Ligt toch vaak aan de B-developers. Blijft moelijk om spellen over te zetten of te maken op de PS3.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wacht even je wilt TUD2 besturen met een stuur? Denk dat 'm niet gaat worden. Met een controller heb ik al moeite met sturen laat staan met een stuur. Ik moet constant maar bij sturen, je kan niet zeg maar, lekker voluit recht door rijden op een recht stuk valt altijd wel wat bij te sturen (als een gek) Wil je op de weg blijven) Dit is helaas niet echt goed gemaakt vind ik van de ontwikkelaars, werkt allemaal maar stroef.

Wellicht vindt jij dit wel lekker werken, maar ik niet. :)

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  3. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, hier gaan we weer. Pak GT5 maar weer uit de kast =(

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Tja, mijn punt ik denk dat het spel niet voor een stuur gemaakt is, maar echt voor een controller. :):

5. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

Heb er niet veel verstand van op dat gebied,.. alleen de draw distance zie je dat hij bomen en bergen moet laden in de verte...
    voor de rest vind ik hem redelijk soepel lopen.

6. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan is het goed. Dus niet zoals bijvoorbeeld Borderlands of Dragon Age? :9
    Die waren erg extreem.

Hoop een beetje op de framerate van hot persuit 2 of Blur, die vond ik zeker goed op de ps3.

7. Atti Mike

Atti Mike Rest in peace

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ontvangen, ga hem nu is gelijk uitchecken:thumbs:.
    Heb verder niet echt vrienden die van plan zijn dit spel te spelen, dus iedereen invite me maar om eff te cruisen :p

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Is het niet een kwestie van oefenen of wennen? Of trekt het stuurtje steeds 1 kant op? Dat laatste zou wel minder zijn. :'-(

9. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat Gamemania hem al verkoopt? :D

10. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neen, vanmiddag gebeld. Die hebben hem nog niet eens. Enigste kans nog is de mediamarkt, maar ook die verwacht ik niet dat ze hem hebben.

11. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, naja toch ga ik snel even bellen. Had ook dat ze bij onze GM fifa eerder hadden dan de rest. Het is het proberen waard he :D

edit// Nee ze hebben hem echt pas Vrijdag!

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inmiddels heb ik hem nu even gespeeld en ik heb gemixte gevoelens over de game. Op grafisch (detail) gebied vind ik de game echt ondermaats. Textures zien er niet helemaal 2011 uit, pixelregen is aanwezig en ook de achteruitkijkspiegel voelt een beetje 2005 aan. Nu moet ik wel zeggen dat ik alleen nog maar heb rond gescheurd in mijn standaard Lotus, grote kans dus dat de grotere namen zoals Audi en Ferrari er beter uitzien. De omgevingen zijn beter vormgegeven dan in Test Drive Unlimited 1 maar een 'wauw' of 'wow' moment zat er niet in bij mij.

Waar ik me verder nog aan stoor is het hele sociale-verhaallijn dingetje. Puntjes waar ik me aan erger zijn de cutscenes, die zijn namelijk totaal niet boeiend om te kijken en verder zijn de stemmen van de personages vercracked naar mijn mening.

Toch vind ik het wel een vermakelijk spel tot nu toe. Het autorijden zelf werkt namelijk prima. Geen simulatie taferelen maar gewoon vergelijkbaar met het eerste deeltje. Ik speel met een controller op het 'sport' niveau. Dat is met een kleine hoeveelheid assists geloof ik. Je kunt ook nog kiezen voor hardcore, dan staat er niets aan.

Ga nu weer even verder, als iemand nog iets wil weten. Just ask :)

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hij is ondertussen ook leverbaar op bpgames.nl voor 42,50

14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik had toch wel een WOW momentje bij de drawdistance. Voorbeeld, vanuit een huisje op een berg kun je in de verte een weg zien lopen tussen de bossen. Het WOW moment kwam toen zelfs autos zag rijden op die weg vanuit mn huis!

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor toch veel geluiden dat de handling belabberd is, zoniet slechter dan in deel 1.. te licht, auto's hebben geen gewicht, etc.

Die hele ibiza-dance-breezersletlifestyle kan me gestolen worden, maar de handling moet toch echt wel in orde zijn.

Ook lees ik veel over de geluiden van de bakken.. en het is niet positief allemaal.. grrr!

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Leverstatus 1 - 3 werkdagen
    Dat staat er al sinds vorige week donderdag. Ik heb ze toen gemaild en ze vertelde mij dat ie pas vrijdag in de verkoop gaat ;)

17. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit maakt me dan weer minder vrolijk.
    Toch maar laten liggen dan?

18. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel. Of de goedkopere Forza 3 halen, of deze game.

19. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees nu ook op psonly dat de gameplay zuigt. Hij heeft z'n eerste 7 al binnen :confused:

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Niet te vergelijken. Zijn twee verschillende games.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina