1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Hmm, net toch nog weer even gespeeld, maar ik had net een bus die gewoon 120 reed op de snelweg, ineens stopte en wilde keren.
    Er is trouwens wel erg weinig verkeer op de weg, zo nu en dan kom ik een auto tegen, maar dat is het ook wel. Online werkt ook niet echt soepel, maar dat zal wel komen omdat de game officieel vandaag gereleased is.

    Heb nog wat testritjes gemaakt in verschillende auto's maar was niet echt overtuigd van de geluiden en besturing. Zat niet een enorm verschil in.

    Jammer, deel 1 was top. Weet niet waarom dit deel me dan toch een stuk minder trekt. :{
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Was geen persoonlijke aanval hoor, Meer wat uitgebreide achtergrond informatie.
    Ander feit is bijvoorbeeld dat Eden moest kiezen tussen Ferrari en Lamborgini, Ook dat is gewoon belachelijk.


    Heb trouwens besloten de game voorlopig nog niet te halen, Wil hem eerst eens ergens kunnen uitproberen.
    Een demo was er geloof ik niet? Neem aan dat die er ook niet meer komt als die er nog niet is.
     
  3. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom nu niet verder dan het laadscherm maar dat schijnt bij veel meer zo zijn....Goede betatesters geweest dan ook hehe
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik denk dat ze deze drukte niet hadden verwacht. Hoop snel op een patch, ik wil cruisen met de XBW-click :cool:
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Is onzin.
    Hoe hard elke auto hier wel niet weg glijdt/uitbreekt aan de achterkant is gewoon absurt.

    Ik ben best een goede racer, heb nu iets van 10 championships gedaan, en ik geloof dat ik nog nooit zovaak races heb moeten opnieuw doen omdat ik weer een tikje teveel gas gaf(zegmaar gerust ik gaf gas) bij het uitkomen van een bocht waardoor ik weer achterste voren stond, of de controle compleet kwijt was en weer eens tegen een paal/boom/huis aanvloog waardoor ik gewoon niet meer kon winnen.

    Nogmaal, heeft iemand al een map van Hawaii gevonden?
    Ik ben speur half google af, maar heb nog niets gevonden...
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    haha, Ja dat heb ik ook al een paar keer gehad. Knal je tegen een paaltje, sta je direct stil waardoor de hele race verneukt is. In z'n achteruit zetten en wegrijden kost ook al snel een paar seconden.

    Zou er een patch komen die de klachten een beetje gaat verhelpen? Volgens mij hebben ze in deel 1 ook niet veel aan ondersteuning gedaan.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Grote server meltdown.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier hetzelfde, heb zowat elke racegame op de 360 gespeeld en in het begin vond ik TDU2 wel even wennen maar dat is eigenlijk altijd wel zo. Ik speel nu op Sport en dat is wel een fijne mix opzich, al breekt de achterkant soms nog wat te snel uit maar dit is ook gewoon gewenning en een beetje de grens van wel/niet uitbreken opzoeken.

    Ben nog niet zo heel ver, heb net even de A7-A6 licentie gehaald en ben nu bezig met het eerste offroad Championship.
    Dat offroad vind ik wel nice gemaakt, die hairpin challenge was echt sweet en verder rijd dat offroad gewoon lekker weg.

    Qua geluid en graphics vind ik het echt wel meevallen met wat ik hier soms gelezen heb. Dit is echt niet slechter dan TDU 1 hoor. 8)
    En van de politie heb ik ook nog geen een keer last van gehad, hoezo helicopters achter je aan..?
    Morgen lekker verder vlammen en cruisen!


    -ps- hoe heet dat nummer eigenlijk dat je hoort wanneer je je character moet kiezen?
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2011
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatste berichten zijn dat alles weer werkt.

    Nu nog wachten op de download voor de motorfietsen :)
     
  11. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik snap sommige verwachtingen van mede-gamers ff niet. Volgens mij hebben heel veel mensen echt te hoge verwachtingen van bepaalde games. Ik heb deze game nauwelijks in de gaten gehouden en vind hem echt top. Vooral om lekker rond te rijden met vrienden uit mijn friendlist. Het rijd ook echt niet verkeerd, (het is geen circuit racer!) En de echte race-afgestelde wagens rijden echt super. En met + 150 een bocht halen is in het echt ook heel moeilijk. Tenzij je een dikke formule wagen onder je kont heb zitten. Ik vraag me dan soms ook af of deze mensen uberhaupt een rijbewijs en een redelijke auto onder hun kont hebben. Veel mensen zeuren dat het niet realistisch zou zijn om vervolgens een alinea verder te schrijven: "ik knalde tegen een boom/paaltje en kon toen al niet meer winnen". Tsja wat wil je nou, realisme of niet? Als je in het echt een paaltje raakt win je ook niet meer |:-

    Maar al met al, als de servers werken is het echt een hele goede game. Zeker tot SHIFT 2 uit gaat komen. Wat ook leuk is, is dat je in de showroom ook allemaal mensen auto's ziet kopen. Gisteren zat er zelfs een naast me in de auto. Erg grappig gedaan, en nogmaals je moet deze game niet met een forza of gt5 gaan vergelijken. Het enigste waar je het mee kunt vergelijken is deel 1 en t.o.v. dat deel is dit weer een hele verbetering!
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De gemiddelde leeftijd op dit forum is te laag daarvoor :+
    Ik heb wel een redelijke auto, en als ik heel veel moeite doe op de snelweg gaat ie 150km/h, en dan moet de snelweg wel rechtdoor gaan :p
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Is grote onzin. Ik speel al vanaf mijn vijfde racegames heb een rijbewijs en dus lijk mij een redelijk goede indicatie te hebben hoe een racegame moet aanvoelen. Ten eerste faalt de gameplay in een simracer te zijn en voelt de game te stijf om een arcade racer te zijn. De joystick voelt alsof je met een toetsenbord racet. Kleine tikjes pakt hij meteen terwijl een gedoseerd sturen stug voelt. Het voelt saai en ongevoelig.
     
  14. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    servers zijn weer online!
     
  15. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem best vet, net gehaald in de stad. Heeeeerlijk cruisen...
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het onzin als andere het wel lekker vinden racen? Het lijkt alsof de ene helft hier het rijden goed vindt, de andere mensen het kut vinden...
     
  17. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Server is inmiddels al weer offline? Teminste, bij mij werkt hij nog niet 100% goed.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat zeg ik helemaal niet. Ik vind het onzin dat hij mensen als incompetent beschouwt als ze geen rijbewijs of raceervaring hebben. Wat gewoon belachelijk is natuurlijk.
     
  19. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Paar races gedaan, speelt lekker weg, besturing is niet super te noemen maar het gaat er mee door. Grafisch is het best te pruimen, al zijn de auto's op de weg wel heel erg simpel gemaakt.

    Rijden met je vrienden is op dit moment nog steeds een drama! Spijtig dat ze daar niks van hebben geleerd. Hopelijk werkt clubs straks wel goed.

    Dik min punt is dat je deze game gewoon niet kan spelen als er problemen met de server zijn. :{
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Online werkt hier nog steeds niet. Zware domper zeg :F:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina