Ik scoor redelijk wat punten op alle fronten voor je "level", maar contacten leggen/vrieden maken 0 punten. Kan dat alleen middels online zeker?? (clubs)
Zo, wil een Camaro kopen, maar moet eerst een offroadauto kopen voor de B4 race. Eerst ff wat geld verdienen en dan koop ik denk ik een Q7. Heb ook net de Britse Autodealer ontdekt, dus wil daar ook gauw even gaan kijken en zal dan ook wel wat auto's vinden die ik graag wil kopen Maar moet ook eens een nieuw huis kopen, want ik zit nog steeds in die caravan, haha. Ben nu met mn tweede C4 race bezig om wat geld te verdienen. Moet nu alleen wel weer met de Lancia rijden ipv mn Audi S5
ik snap er geen %#$@%& van... ik zit nu op 99% van Ibiza 1 en ik heb alles al nagelopen maar kan dat laatste stukkie straat nergens vinden. Vriend van mij heeft precies hetzelfde... is het geen bug ofzo?
Na wel 30 x ofzo roulette te hebben gespeelt kwam ik gisteren weer de kamer binnen en plots zat die helemaal vol met mensen,echt raar.
Echt de kleinste stukjes straat in alle steden gecheckt? of een stukje offroad ergens overgeslagen? En ook de snelweg checken want je moet je beide kanten op gereden hebben. Rotondes hebben ook dubbele wegen geloof ik.
Allemaal wel 10 keer bijlangs gereden.. moet je nagaan joh, dat is dan ibiza nog maar.. heb je die snelwegen van hawaii al gezien? brrrr..
Van PU.nl: Vanwege het ongemak is de eerst DLC, genaamd Exploration Pack, gratis te downloaden. Het DLC pakket bevat een Lancia Stratos version Rallye en een 1969 Dodge Charger.
Dus ze geven 2 auto's weg voor het ongemak? Waarom niet een nieuwe andere addon met nieuwe gebieden ?