Eindelijk echte Rally-auto's Stoppen ze zo'n groot aspect offroad in de game, zit er geen rallyauto in
Een Subaru. En het is niet zo dat een Impreza per definitie een rally wagen is. Ja die WRX versie's wel(en wat voor) maar je hebt ook gewoon de weg versie's.
Als je er wat stickers op plakt is het een rallywagen. Ik denk dat iedereen, behalve jullie twee, jullie doen moeilijk, de Subaru niet anders kent dan als een rallywagen.
Ik heb de game vanaf de release gespeeld en nu, na zo'n +/- 40 uur ben ik er een beetje klaar mee Het online gedeelte werkt nog niet helemaal lekker en het singleplayer racen is totaal niet uitdagend. Misschien pak ik 'm over een tijdje weer op.
Spel vandaag gekocht en ben zeer positief! Vind het erg gaaf alleen klopt het dat je soms 14km moet rijden voor een event? Soms eerst de garage waar je koopt en dan ook nog eens 8 naar het event zelf? Ik kies zelf events of moet ik een volgorde aanhouden ofzo?
In het begin wel ja, omdat je nog geen wegen op het eiland 'unlockt' hebt. Als je eenmaal overal wat rondgereden hebt kan je in de volgende tournamenten gewoon erheen teleporten (of iig in de buurt ervan).
back toets en dan met RB LB kun je aangeven wat je wilt laten zien: singleplayer events / multiplayer events / garages & tuners etc etc etc etc....