Als ik kijk naar hoe lang verzending erover doet bij zavvi, denk ik dat ie vandaag binnen moet komen.
Komen ze wellicht met een knipperlicht geluid :X? Haha.... ik moet dit spel echt kopen Grafisch fantastisch... Weet iemand trouwens of er ook een Dacia in zit?? *Was nog niet beantwoord :X*
Ah... lol eigenlijk wel heel erg raar Knipperlicht zonder geluid en het niet zien in de auto FTW En jammer dat er geen dacia's in zitten.. goh wat houd ik van die auto's
Zo update is er geweest! Lijkt wel dat het steeds erger wordt met verbinden met een andere speler/ profiel bekijken. Ook kan ik men "Roze bak nog niet verkopen" Dacht dat dit opgelost zou worden in een patch?
Erg irritant trouwens dat als je aan het begin van een race niet snel genoeg wegrijdt (volgens de AI blijkbaar), spawnen ze gewoon voor je. Ook als je ze tegen een randje aan beukt spawnen ze weer op de weg zodat ze snel door kunnen maar zelf ben je de klos.. Oja, en hopelijk komen er nog wat radiostations bij want 'what were they thinking!?!' met 2 zenders.. en ze hebben maar 3 of 4 liedjes ofzo? Ik hoor steeds herhalingen. Behoorlijk kut want muziek is toch wel lekker als je aan het cruisen bent. De sound/radio track van GTA 4 is nu 10x beter.. (en radio rock zegt zelf hard en heavy rock te hebben, maar het is allemaal een soort softe pop :r ) /end rant
Zou dat de patch wezen wat bijna alles zou verhelpen ??? data save game is in ieder geval nog steeds corrupt. vreemd dat ik nergens anders iets lees over dat de patch uit zou zijn.
Ik las dit; Men zijn bezig met een patch, had al maandag uit gebracht moeten zijn. Toen ik gisteren voor de gein even het spel ging opstarten en kijken of er een update was. En ja! Er was een update, maar wat voor update.. :{
Ik had net wel het gevoel dat er wat veranderd was. Maar dat zou ik wel mis hebben. Aangezien ik niks heb gedownload.
als ik in een subaru impreza rijd met vol gas en laat me gas los dan lijkt het wel of ik in een electrisch auto rijd nul komma nul geluid het moet niet gekker worden daar.
Ja, echt he. Het ziet er allemaal zo ontzettend strak uit in de letterlijke zin daarvan. Maar als je wat Discovery punten scoort, krijg je wel de mogelijkheid om leukere kleding te kopen.