Dan kunnen we gewoon samen awesome zijn ipv individueel. Maak die club wel op die plek die Daz eerder noemde! Of was het Dusky?
Ik weet welke je bedoelde. Aan de oost kant van Hawaii aan het water. Maar ik wil 'm wel even aanmaken dan hoor. Meld effe als je er in wil, dan moet je ook maar even een friendrequest sturen.
Nja idd. Club XBW is wat dubbel. Het is al een club.. Dôh.. CLUB IS AANGEMAAKT Clubnaam: XBW Locatie: Zelfde als in TDU1, Hawaii, Oost, vlak bij het Yacht. Als je een invite wil moet je me maar even toevoegen aan je friendlist. Als je er even een berichtje via XBL achteraan jaagt, zal ik je een club invite sturen.
De patch is uit! Nu nog het spel zien op te starten zonder dat hij blijft hangen na het selecteren van je harddisk.
Doe mij maar invite voor de club (Alpha NL) Moet wel eerst nog Hawaii vrijspelen en geen idee waar hij bij TDU1 zat, maar ik zag op een kaartje ergens rechts bovenin aan de kust?
Mooie is dat de laatste keer dat ik TDU2 speelde (2 weken geleden ofzo) , ik toevallig bij de mercedes dealer was op Hawaii. Als ik me niet vergis ligt dat heel dicht bij het het clubhuis.
Ik wil ook wel een invite. Kan al genoeg geld doneren dus die club cars moeten er ook wel bij zitten dan.
Wat een triest gedoe. Nu heb ik die update gedownload maar nu start de game niet eens fatsoenlijk meer op...
Zelfde probleem hier na een restart om m'n friendlist weer ingame te kunnen zien. Game start niet meer op..