En ze hebben de servers weer offline gegooid! Net met Neon(n)ovA en Immortal wat races tegen elkaar gedaan voor club vs club. Achja misschien vanmiddag weer online.
Net met Vanden (Denvan) wat races gedaan, en het werkt een stuk beter als je niet in de avond speelt. Alles laad een stuk sneller. Maarja, was snel over, servers knalde opeens weer offline. Dus een tip, speel het spel lekker in het weekend, en overdag. (leuk als je full time moet werken dus, not)
Had ik ook op Ibiza. Bleek bij mij om een piepklein-stukje afslag net voor (of na, ligt eraan van welke kant je het bekijkt ) een tunnel dat doodlopend was. Echt een soort van parkeerplaats bij een huis was het....
Dus als je wilt joinen, moet je ff Froggle toevoegen. Het liefst heb je een headset voor de races. Vermeld dat anders ook als je het niet hebt. Je kan joinen door 1 van de volgende toe te voegen: Froggle Ic3DFire Denvan NeonovA NeonovA melde in de party nog dat als je geen leven hebt voeg je ons alle 4 toe.
Zou ook fijn zijn als de leden die nu erbij komen ook veel tijd kunnen steken in de club vs club races. We moeten nu 100.000XP hebben voor level 3. Geld hebben we niet meer nodig.
Vage shit, ik krijg net die invite van Froggle, ik accept hem, gebeurt niks, ok, ik kijk of ik het ergens zie staan dat ik lid ben, maar nergens. Dan loopt de game weer eens vast. Dan nog een keer proberen, weer een clubinvite, weer geaccept, weer niks, beide keren stond er ERR3 bij, mss error 3? Maar ja, nu kwam er een blauwe balk onderin, je bent lid geworden van xbw, mooi! Maar bij de achievements "join a club" staat nog steeds 0/100pt. Dan krijg ik weer een clubinvite, nu staat er Hawaii bij, maar nu kan ik niet accepten omdat ik nog geen toegang heb tot Hawaii Ben level8, dus moet zo maar snel verder spelen dan, maar eerst case study doen voor mn studie.
Ik zie je gewoon bij de club staan, maar misschien is het wel handig om even de weg naar Hawaii te unlocken.
Ik heb wel interesse om te joinen. Is er nog genoeg plek? En wie is er nu online om me uit te nodigen?
ik was gisteren avond rond 11:30 tot 1:00 in en bij de club maar zag niemand alleen froggle eerst bij de balie staan en later beetje in het midden maar verder niemand