Als iemand een keer zin heeft in een epische offroadtocht over Hawaii, stuur me een bericht! Er zijn echt vette weggetjes en ook tientallen kilometers lang over Hawaii.
wtf?! Mijn opgerichte club bestaat niet meer....?! Kan iemand zien of "Squadra Alfa Romeo" nog bestaat en wie nou het opperhoofd is daar?!
Ja, ik heb niet altijd veel tijd en game meestal sloom wat dat betreft Ben nu level 9, nog 3 races van A6 High championship te gaan en dan heb ik alle Ibiza championships gedaan en ben ik level10 en dan heb ik 725.000 dollar
Voeg mij ook maar toe aan de club ben level 45, en doe graag club vs club racejes Gamertag: Kiek Um Goann Zie je in TDU2 Informatie: Hoeveel uur per dag speel ik het: 4-5 uurtjes na het werk en in weekend ±10 uurtjes Ben 21 Jaar een best een no-lifer met tdu ________________________________________________________________________ Froogle ik zal je toevoeggen aan vriendenlijst zodat je invite kan sturen, en ik heb een headset Ik hoor van jullie hier vertel ik over mij zelf zodat je weet wie ik ben http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=155472
Ik wil wel meedoen hahaah Lijkt me wel gaaf. Noem je tijd, en welke dag ( Ik kan alleen wel savonds, en int weekend smiddags en ook savonds haha)
Ok wat dachten jullie van vanavond? Gdzr doet ook mee zegt ie. Ff voor de duidelijkheid: Om op Hawaii te kunnen moet je level 10 zijn.