[XOne] Test Drive Unlimited 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 feb 2011.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben al lang blij dat iemand deze schrikbarend slechte game nog wilde kopen. Ben blij dat ik er vanaf ben. :+
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Als je het geluid vergelijkt, TDU2 vs NFS HP dan is TDU2 echt een lachertje. Wat een lelijke synthesizer geluiden zijn dat zeg, de motorgeluiden in NFS HP zijn gewoon perfect zoals ze in het echt klinken. Low budget kutspel eigenlijk TDU2. TDU1 was voor mij veel beter.
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Maar ook als je de geluiden van TDU1 gaat vergelijken met NFS games, dan is dat bagger. Ondanks dat TDU2 een dikke faal is qua bugs, zat TDU1 ook vol met bugs. De geluiden waren ook alles behalve realistisch...

    Ik heb er 150+ uur ingestoken, de €37 euro die ik betaald heb voor deze game waren het helemaal waard :+
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik zie NFS HP als je avatar, weet jij toevallig of je online freeroam kunt cruisen met elkaar?
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Geen idee, volgens mij niet :9
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Gooi ik een keer weer TDU2 erin, hebben jullie me uit de club geflikkerd :mad: Nee, snap t wel, heb de game al een tijdje niet aangeraakt ;) Wil wel weer joinen, heb nog nooit online of clubraces gedaan, dus laat maar weten wanneer jullie racen, dan doe ik mee. Heb net 2 eerste fatsoenlijke auto's gekocht, donkerblauwe Aston Martin DBS en witte Nissan GTR, heb nu op beide eilanden een mooi huisje met garage voor 4 auto's, heb nog geen races gedaan op hawaii en heb daar ook nog maar 1 cardealer ontdekt ;) Heb nu 7 auto's, nog eentje, en als ik er dan nog 1 koop zit mn garage al vol en kan ik de meuk die erin staat verkopen, alleen de DBS, GTR en Lotus Evora blijven staan ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2011
  7. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Als er in die club ooit nog eens ruimte komt voor nieuwe spelers, stuur dan even een friend request en een invite, anders weet ik er nooit iets van :)
    GT: LoNe HeRo NL

    Nu de servers gelukkig wel weer een tijdje online zijn, pak ik het spel weer op
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel nu een paar dagen maar wat is er mis met dit spel?

    Het enige wat ik als probleem ervaar is dat hij soms geen multiplayer sessies vind.
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Doe dat X(keer) 2 maanden (of hoelang het spel er al is) + tientallen andere glitches en je weet waar de meeste mensen problemen mee hebben :+.

    Ik heb me persoonlijk alleen geërgerd aan de connection problemen (en doe dat nog steeds, 'could not join session' = spel opnieuw opstarten en het werkt weer) gelukkig komt het een stuk minder voor dat je niet kan joinen nu.
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er alleen moeite mee smiddags/

    Savonds rond een uur of 9 krijg ik elke keer een goede match te pakken , geen enkele keer Couldn't join session in progress .

    Misschien lossen ze het wel op maar tot nu toe is dit een uitstekende game voor mij :thumbs:
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ah, ik kwam er vandaag pas achter :9.

    Alle auto's gekocht, eindelijk mijn Super Sport :+. Leuke auto's verder, de één niet zo fijn als de ander, maar toch leuk om te hebben :D
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Waarom zoveel iets andere uitvoeringen van dezelfde auto? Beetje nutteloos met zo weinig autokeus, doe er dan gewoon hele nieuwe auto's in. Sowieso al onzinnig dat er bijvoorbeeld 5 Zonda's inzitten, doe dan 2 Zonda's en 3 nieuwe auto's.

    Die RS5 is wel dik!
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand of de 'geweldige' :emo: makers van dit spel de bug dat je je friendslist niet ziet ondertussen hebben opgelost? Wil het spel graag uitspelen en alle achievements halen maar dan heb ik de friendslist toch echt nodig.
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat is gewoon iets raars van mij, ik koop bij Forza ook altijd alle packs, terwijl ik vaak maar 1 a 2 keer met de auto rij.

    @Neo:

    Volgens mij werkt het wel redelijk, niet perfect, maar redelijk :9
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, moet je natuurlijk helemaal zelf weten ;) Ik bedoelde het eigenlijk meer aan de makers van het spel ;)
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Alle bugs / online proberen eindelijk opgelost? Want nu is ligt ie maar stof te happen.. Kan er ook iemand anders blij mee maken? :+
     
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Je hebt nu veel minder problemen.

    edit: vanavond ga ik Club races doen. We moeten toch een keer die 100.000 puntjes halen.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2011
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Zal straks even de auto's die ik nog niet had binnenhalen. Zonda Tricolore is een must have voor mij. Verder kan ik ook nog wel weer wat auto's verkopen daar ik nooit mee rijdt, maar puur nodig had voor de achievement.

    Welke ik dus sowieso ga halen:
    - Pagani Zonda Tricolore
    - Jaguar XKR Speed Pack and Black Pack
    - Ferrari 612 Sessanta

    De rest kijk ik nog wel even na.
     

Deel Deze Pagina