Inderdaad Wat een arrogantie om te durven zeggen dat we blij moeten zijn dat gratis is Moet verdomme toch niet veel gekker worden...
Hollanders moeten toch wat om over te klagen hebben Is het gratis dan mopperen we nog Is het betaald mopperen we ook . Wat willen jullie nou?
'jullie'? ben je belg ofzo Heb jij ooit voor een patch betaald? Ik heb nog nooit gehoord dat iemand voor een patch betaalde.. daarnaast moeten ze er gewoon voor zorgen dat de game in orde is, we hebben toch 60 euro voor de game betaald, niet voor een halfbakken product wat voor de helft niet werkt... Ik word gewoon kwaad als ik ze hoor zeggen 'wees blij dat de patch gratis is'.. het is de wereld op z'n kop
Het staat raar in de notes, maar ik durf bijna te garanderen dat de dlc en de patch los van elkaar staan. En nee, ik heb ook geen 60 euro voor de game betaald, 37 euro is wat ik betaald heb .
Ik ben geen belg En dit is geen patch maar een DLC die eraan komt. Er komt ook een patch aan. Je moet die 2 dingen goed onderscheiden, er komt een patch aan en een DLC pakket die gratis is. Al zou dat dlc pakket betaald worden, dan is de patch nog steeds gratis
Nou waar blijft die upgrade nou dan, een week geleden zeiden ze nog very soon alsof het een paar dagen is. PR gezeur!
Is deze game inmiddels al gefixt, dmv patches ed. Wil deze game graag halen, maar altijd als ik dit topic opende werd er alleen maar geklaagt dat deze game online niet werkt.... Of moet ik hem niet halen?
Haal hem als je hem voor 25-30 euro ziet. De meeste problemen zijn wel opgelost alleen er zijn niet veel mensen online die echt multiplayer challenges spelen of ligt dit aan mij?
Kan iemand mij vertellen wat die puzzel stukjes inhouden die in je beeld knipperen? bijv bij Racing School Licenses B
Zo te lezen weinig verbetering aan dit spel. Ach, m´n Xbox wil nu toch niet meer aan (of voor maar kort), omdat ie nu telkens oververhit is.. Deze zomer maar eens een nieuwe kopen, dan hoop ik dat Atari deze paupergame eens wat heeft uitgebreid, want ik ben er aardig op uitgekeken. Volgens mij heb ik aan TDU1 toch 10x meer lol gehad.
Ik heb er 33 euro voor betaald en die vond ik het echt niet waard. Haal hem dus echt alleen als ie heel goedkoop is.
Haal hem pas als je wilt racen. Bijvoorbeeld met de club schiet het niet op. Veel beloven te komen en te racen maar er word dus niks gedaan! Als er andere wat meer deden waren we allang klaar met de club en kon iedereen de laatste achievements halen. Dan was ik ook niet betrokken bij 80% van de gewonne exp.