[XOne] Test Drive Unlimited 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 feb 2011.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan ga je Forza Horizon helemaal geweldig vinden, als je dit spel al geweldig vindt! ;) Geluid is daar veel beter, handeling met de autos werkt vele male beter en ga zo maar door. Ik zal zeggen check de demo!
     
  2. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijk spel is dit toch! Jammer voor alle mensen die de release hebben meegemaakt en daardoor een hekel aan het spel hebben gekregen, maar ik zit echt constant te genieten als ik dit speel.

    Kwam er nu ook achter dat er drie gratis DLC's ('gouden' missies met nieuwe treasure hunt en auto's, en motors, en wat andere veranderingen) waren te downloaden dus nog meer speelplezier.

    Weet iemand trouwens of er een manier is om online uit te zetten? Hou niet zo van online gamen en sinds ik de DLC's heb gedownload connect het spel standaard naar Xbox Live, waardoor ik steeds human players tegenkom die ik eigenlijk helemaal niet wil tegenkomen.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja, maar men speelt de game allang niet meer haha, tenminste i think, heb de game uit de Used games gehaald bij Game mania, maar nu las ik bij de DLC die motoren zou bevatten, je deze alleen in Hawaii kunt kopen?
     
  4. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Dude, je hebt wel in de gaten dat je op een post van 2,5 jaar geleden reageert? Over die motoren DLC, it's not gonna happen.
     
    WorkingTitle en Ic3DFire vinden dit leuk.
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    ja sorry, waren verschillende in de zoekfunctie dus heb maar een uitgekozen :p Anyway, waar het omging was de dlc, maar kwam ik een hoop verhalen tegen dat men de shop niet kon vinden, en kon dat alleen online Hawaii, Bedankt voor je reactie :)
     

Deel Deze Pagina