De servers zijn bij TDU2 nog steeds gesloten, dus je kan nog geen club oprichten.
Er was laatst al een update geweest om dit te fixen (afgelopen maandag dacht ik toen ik het spel weer speelde), maar de servers zijn nog steeds dicht en als je een club wilt maken of bij iemand wilt aansluiten, moeten de servers eerst online gezet worden.
Naast dat je geen club kan oprichten of joinen, kan je ook niet fatsoenlijk online races doen. Soms ben je wel een half uur bezig om een race te zoeken, kom je in een lobby met maar 2 spelers. Ook is het vaak zo dat als je een keer op start drukt, dat iedereen die eerder online aan het gamen waren allemaal verdwijnen en dan duurt het weer even voordat je weer in de online wereld komt.
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen, omdat ik dit spel wel heb gekocht om online te kunnen en aangezien we al weer een maand verder zijn na de release en er nog steeds weinig gebeurd is vind ik dit zeker een teleurstelling. Ik had me er zo op verheugd om met vrienden lekker te cruisen over de eilanden. Maar er wordt gelukkig aan gewerkt en hopelijk is dit probleem snel opgelost.
Maar al met al is dit een leuk spel en ik heb er ook zin in om samen met anderen te cruisen en om een club te maken. Dus hierbij ben jij ook van harte uitgenodigd
Maar eerst wachten tot die servers eindelijk weer online komt
Klik om te vergroten...