1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2 - Nieuwe member

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Jubudje, 16 mrt 2011.

  1. Jubudje

    Jubudje Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede avond,

    Ik ben sinds vanavond hier op aangemeld maar zwerm hier al meer dan een jaar rond zonder account. en dacht waarom zal ik geen account maken dus bij deze.

    Over mj zelf:

    Ik ben Kevin en kom uit Groningen zelf ben 21 jaar en woon op mijzelf. sinds kort een eigen huisje gekocht in de stad, wel een achterbuurt maarja. in de week werk ik 6 dagen bij een Keurslager ik heb meer als 6 jaar slagers ervaring. en al een heleboel meegemaakt natuurlijk.

    Mijn Hobby's:

    Tjah je mag het al raden maar ik zeg het direct op mijn Xbox spelen. maar daarnaast heb ik ook nog mijn scooter waar ik altijd mee aan het sleutelen ben straks meer over de scooter. ik speel van alles op de xbox360 vooral racegames is mijn favoriet een echte Test Drive Fan.

    Scooter: Peugot Ludix Max Tuned

    Sinds 2 jaar een scooter in me bezit, ik zal even vertellen hoe alles is gegaan.
    2 jaar terug heb ik een splinter nieuwe peugot ludix trend gekocht. naar 2 week lag die helemaal uit elkaar. en snel naar de scooter winkel / websites om nieuwe Blok en Setup tekopen. dus een 74cc Airsall (Blok) er onder en nog meer extra spul natuurlijk.

    Top snelheid: 136 km/h
    PK: 25.6
    Gewicht: 44 kilo
    Blok: 2 Takt 74cc Airsall
    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    Xbox360 - Test Drive Unlimited 2

    Ik speel al een tijdje weer TDU2 ben in 2 dagen lvl 36, en heb er veel plezier in. maar ik heb een paar vraagjes. waar jullie wel antwoord op kunnen geven.

    1. Hebben jullie een Club? zoja hoe kan ik joinen
    2. Ik heb wel leuke dingen in TDU2 voor de groep tedoen bijv: Subaru wrx sti tour, dus met 1 soort auto gaan rijden met ze allen.

    Gamertag: Kiek um Goann <--- ik weet het moet nog keer veranderd worden.

    Het is een oude foto. vanwege me camera kapot is. maar ik heb nu een xbox360 - 250gb de nieuwe. en de witte heb ik ook nog.
    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    Zoals jullie kunnen zien heb ik een playseat met een racestuur omdat ik een echte race fan ben, achter de tv staan 2x Fusion Subwoofers van 650 Watt. dus een lekker geluidje.

    Computer - Games / Info

    ook heb ik een computer waar ik veel achter zit vooral met werk bezig maar ook mijn eigen Piraten Radio op het internet (www.radiozwartevogel.nl) ook speel ik wel spelletjes maar denk niet dat hier mensen zijn die dat spelen.

    1. Tibia
    2. Amnesia

    ook hier een oude foto, heb nu 2 beeldscherm op de computer een een Studio Microfoon er bij + Houder binnenkort maak ik nieuwe foto's
    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us


    Contact

    MSN: Kevinsetz@live.nl
     
  2. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    moi mm.

    of ik amnesia ken.. freaking shit!
    speel verder nooit TDU2, maar leuk race setje heb je.

    enuhh
    Welkom op het forum!
     
  3. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    De servers zijn bij TDU2 nog steeds gesloten, dus je kan nog geen club oprichten.

    Er was laatst al een update geweest om dit te fixen (afgelopen maandag dacht ik toen ik het spel weer speelde), maar de servers zijn nog steeds dicht en als je een club wilt maken of bij iemand wilt aansluiten, moeten de servers eerst online gezet worden.

    Naast dat je geen club kan oprichten of joinen, kan je ook niet fatsoenlijk online races doen. Soms ben je wel een half uur bezig om een race te zoeken, kom je in een lobby met maar 2 spelers. Ook is het vaak zo dat als je een keer op start drukt, dat iedereen die eerder online aan het gamen waren allemaal verdwijnen en dan duurt het weer even voordat je weer in de online wereld komt.

    Ik vind dit eigenlijk niet kunnen, omdat ik dit spel wel heb gekocht om online te kunnen en aangezien we al weer een maand verder zijn na de release en er nog steeds weinig gebeurd is vind ik dit zeker een teleurstelling. Ik had me er zo op verheugd om met vrienden lekker te cruisen over de eilanden. Maar er wordt gelukkig aan gewerkt en hopelijk is dit probleem snel opgelost.

    Maar al met al is dit een leuk spel en ik heb er ook zin in om samen met anderen te cruisen en om een club te maken. Dus hierbij ben jij ook van harte uitgenodigd :p Maar eerst wachten tot die servers eindelijk weer online komt :)
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Toch even het TDU topic bekijken, we zijn toch echt druk bezig met de XBW club op dit moment :9
     
  5. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Cool, een echte XBW club:) al veel leden dan?

    Edit: o ja, kun je a.u.b. de link erbij zetten, ik kan deze TDU topic niet vinden :p staan er zoveel
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2011

Deel Deze Pagina