1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja goed nieuws inderdaad! :D
     
  2. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk nieuws
     
  3. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer t nou precies uitkomt?:confused:
     
  4. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de laatste tijd er niks meer van gehoord.
    word denk ik op zijn minst volgend jaar ergens
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vroeg ik me laatst ook al af. Maar er is al zo lang niets meer van bekend gemaakt, dat zal nog wel heel lang duren. En misschien gaat het helemaal geen TDU 2 heten maar Test Drive Unleashed ofzo. Of Test Drive Extreme. Dus je weet ook niet op wat je moet googlen.
     
  6. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    wel balen:'-( eerst dacht ik hij komt er maar nu heb ik weer mijn twijfels.
    Ik zou wel weer flink gaan googlen:9
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Naar mijn gevoel zal de game zeker wel gaan komen,TDU heeft het zeer goed gedaan in Europa en zullen ze zeker dat succes weer willen benutten.
    Wel zullen ze de game wat mogen bijschaven aan de technische mankementen,zoals de framedrop en weglegging die wat iets te abrupt was en geluid.

    Maar het is ook beter dat ze er nu even mee wachten of erover stil blijven,aangezien er een vloedgolf aan dit soort racers gaat komen.
    Wat ik het sterkste punt van de hele game vond waren de laadtijden,de kortste die ik tot nu toe in een game ervaren heb.:)
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bericht van winterbase zegt dat die in ontwikkeling is dus dat is hij natuurlijk al bevestigd. Maar goed echt veel schieten we er niet mee op. Als ze nou is een richtdatum ofzo zouden zeggen.

    Ach misschien wel een leuk om weer eens te kijken wat er volgens jou in moet en/of verbeterd moet worden.
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Op games gebied ben ik de laatste tijden wat minder bezig wat een game wel en niet moet hebben,en verlaagd op die manier een beetje de teleurstellingen van het resultaat.
    Hoewel ik wel iets verwacht van de game in kwestie natuurlijk,maar dat hangt af van de algemene kennis en vaardigheid van de developer.

    Om als eerst te beginnen zou ik in Unlimited 2 graag een verbeterde frame rate mogen ervaren,want vaak merkte je bij te snelle races dat het erg hakkelig werd en soms daardoor ietwat onspeelbaar.
    Wat ook verbetert mag worden is de besturing van zowel auto als motor,natuurlijk moet het arcade blijven maar wel goed voelbaar en vooral bij de motoren kan dat echt wel beter.:)

    Voor zover de meest belangrijke details,cosmetisch mag de game weer wat worden opgepoets en je Avatar mag wel wat levendiger worden.
    Ook mag er een meerwaarde komen op gebied van huizen kopen,met functies om je stulpje aan te passen en dat soort.

    En als laatst dan nog de dag en nacht cyclus,en die mag er absoluut inkomen hoewel ik het geen vereiste vind maar wel de weersomstandigheden.
    Fotomode mag uitgebreider en eventueel een instant video mode,ala skate dat je een mooi moment kunt saven.
    Nu weet ik al bijna zeker dat dat niet gebeurt met die video mode,maar het zou eens tof zijn.
    Ja en verder was dat zover m'n boodschappen lijstje,misschien rondlopende mensen en dieren zou leuk zijn maar het mag niet ten koste gaan van de rekenkracht.
    En het solide racen blijft nummer 1 prioriteit.:)
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke hieronder mijn verbeter punten:

    • Dag en nacht (al moet je wel kunnen instellen of je dag/nacht wil of dag)
    • Weersveranderingen (Regen, sneeuw, zon, bewolkt, onweer enz)
    • Meer voertuigen (sportauto's, tereinwagens maar ook meer motoren)
    • Realistischer (bv. die enorm hoge stoepranden)
    • Meer normale auto's (let op niet te veel!!)
    • Maak auto's en moter's bestuurbaar
    • Meer huizen
    • Meer kleding, huisinrichting (niet compleet maar gewoon dat je je bank kan veranderen)

    Zal er vast een paar vergeten zijn maar die post ik dan wel.

    Het lijkt me ook vet als je met je range rover met aanghanger waarop een crossmoter staat naar een baan in de bergen rijd en daar lekker gaat rijden met wat vrienden. Terug rijden langs de zee en zien hoe de zon langzaam in de zee wegzakt.
     
  12. Jordi 360

    Jordi 360 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel een antal fucties willen als:
    1. SUV'S(VW Touareg V10 TDI, Audi Q7 V12 TDI)
    2. Regen,Nacht.
    3. Lampen aan (Koplampen(XENON)Mistlampen en acterlampen continue niet zoals nu alleen voor het seinen.
    4. Ruitenwissers aan/uit.
    5. Cruise Crontrole.
    6. kunnen tanken
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Oe daar is het tanken weer. Van mij mag het er in zitten het boeit me niet heel veel. Als het tanken er in komt denk ik dat je een seintje krijg als je moet tanken en je het volgende station niet haalt. Als je toch door rijd je een sleepwagen moet bellen die je auto wegsleept (natuurlijk niet kosteloos). In een race word de tank modus uitgeschakeld en word dus niet gebruikt.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Jordi:

    Dat zijn wel vette punten jah. En bij de SUV's kunnen natuurlijk de Hummer (H1/Humvee, H2 (SUT), H:cool: en de Jeep en de Land Rover Defender en de Toyota Land Cruiser niet ontbreken.

    En dan moet er ook gewoon fákking vette offroading in komen. Met opspattende modder. En dirtbikes moeten erin, supermotards, crossmotors noem maar op. En chopperbikes moeten er ook in (OCC).

    Dat tanken is wel vet. Maar het moet niet te vaak zijn, dan wordt het irritant. En het moet ook niet zo zijn dat je onder een race zonder benzine komt te staan.

    Weerseffecten (sneeuw) moeten er ook zeker in komen. En de AI moet veel beter. En er moeten ook mooiere en meer verschillende auto's in het verkeer rijden.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    tanken moeten ze er juist NIET in doen!! Haalt voor mij het hele relaxte rond cruise weg! Bedoel niemand wil toch wanneer die in de middle of no where is te horen krijgen dat je tank leeg is? Nee ik vind dat ten eerste complete bijzaak en ten tweede wat word je er wijzer van? Bedoel wat wil je doen tijdens tanken een broodje kopen?

    TDU net weer gespeelt en moet zeggen wow. Spel is er al een paar jaar maar werkt goed! Ik hoop dat deeltje 2 het zelfde weet te doen
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja Tanken,aan de ene kant wel een goede vinding in Unlimited 2 maar zou tegelijk mistaan.
    Een game moet een game blijven en ik weet niet of dat wel een goed idee zal zijn,al heb ik een vaag vermoeden dat het er wel in zal gaan komen wegens de vele aanvragen fan de fans daarop.

    Maar okee,wat ik ook wel zou willen is deze keer een totaal nieuwe lokatie als het maar niet Amerika is want dat zien we al vaak genoeg.
    Wat ook inderdaad tof zou zijn is dat alles functioneert van je auto,kan me herinneren dat je bij Need for speed 4 je richting aanweizers verlichting aan kon zetten.
    Ook van dat soort dingen,ook zou het tof zijn bij de foto mode je avatar te kunnen laten uitstappen en postioneren voor de shoot.:)
     
  17. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Helemaal mee eens.
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar wil je het dan hebben ijsland? Ze zouden ook een eigeneiland kunnen maken met als hooftstad tokio. Ach het maakt me niet uit als het maar lekker zonnig is.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tanken zou wel een leuke optie zijn, mits je die kunt uitschakelen.
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Zat te denken aan Parijs lol
    Maar Ijsland is wel intersant haha.

    Tokio vind ik ook weer zo alledaags met racegames,misschien anders Hawai aanhouden of de omgeving van Isle of Man._O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina