1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, anders kan het nog een mod wezen voor op de PC. Aangezien je in meerdere screens een mouse cursor ziet.

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit screens zijn van de 360, je ziet de groene, blauwe en rode knop als optie in sommige screens, je ziet de mouse cursor omdat het nog dev screens zijn, deze zijn niet officieel, 2 jaar oud en horen volgens mij niet op het internet.

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=114524

Het ziet en klinkt toch wel alsof het echt is.. ik vindt het dan wel erg jammer dat ze weer hetzelfde eiland gaan gebruiken en deze uitbreiden, leuk dat er weersomstandigheden bijkomen en offroad racen plus een nieuw stuk van hawaii, maar ik had liever een hele nieuwe omgeving gezien.. dit is dan meer een soort van update die ze ook wel via DLC hadden kunnen doen a la burnout paradise.

Maar goed.. we zien het wel, hij is in ieder geval in ontwikkeling (bevestigd door mensen van gamersyde, en andere die de game in actie hebben gezien) het duurt alleen erg lang en ze laten niks los.

E3 dan maar?

3. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    hier heb ik nog wat screens:

ziet er wel sjiek uit :)

4. chaoswolf360

chaoswolf360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TDU 2 zal weer op hawai afspelen. Deze screens zijn NIET gephotoshopt. Het zijn concept artworks en dus al oude screens. En de screens zijn van de pc het heeft de kleurtjes van de xbox360 maar er staan gewoon pijltjes in pc dus

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De wederom keuze van het Eiland Hawai vind ik niet zo erg,alleen wat ik wel echt hoop is dat graphics en geluid,met de technische behoren deze keer echt goed worden uitgewerkt want anders kan het echt niet meer.Ook de besturing van de motoren moeten echt gewoon veel beter kunnen,grappig is dat in de trailor presentatie filmpjes al weers omstandigheden in voorkwamen maar uiteindelijk de game niet haalde in de eerste Unlimited en zie hier de clip ervan.

6. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    DB9 1,480,000 tuurlijk.

7. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verschillende weersomstandigheden en dag en nacht cyclus zou wel chill zijn, maar ook zonder dat is tdu 1 echt wel vet. net nog gespeeld met het ms wheel, maar de besturing is een best wel licht. goede force feedback ontbreekt, maar miss moet ik daarvoor wel de hardcore mode downloaden.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Is die hardcore mode inmiddels gratis?

9. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    160 points afzetterij

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer Hawaii...vind ik nou niet zo leuk. Maar moet eerst zien wat ze hebben veranderd. Ook als er meer info is zal ik er wat over zeggen vind een paar screen niet overtuigend.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als er geen ander eiland is dan haal ik hem niet. Dit kan ik ook nog doen een paar grafische dingen veranderen en het eiland hetzelfde houden. Dan kan ik beter TDU 1 blijven spelen.

12. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    heel de xbox is afzetterij

13. chaoswolf360

chaoswolf360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft hawai maar niet 'hawai' van test drive unlimited. Er zullen off-road wegen komen. verbeterde wegen. Waarschijnlijk meer steden, huizen enz.
    Eden is niet lui

14. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TDU 1 nooit gespeeld, alleen demo. Dit is dus wel een aantrekkelijk spel voor mij.

15. GamerJensen

GamerJensen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mij niet uit of het hetzelfde eiland is, ik koop hem zowiezo wel. Het eiland zal denk ik wel helemaal anders worden. Ik had ook wel graag een ander eiland gezien, maar als ze hetzelfde eiland nog nog een keer gebruiken vind ik het ook niet erg.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk er precies het zelfde over. ;) Maar ik koop hem toch wel, want ben toch wel TDU addicted.

17. xbox360fan

xbox360fan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn wat details bekend gemaakt, maar niet geheel betrouwbaar denk ik

-Er zullen offroad-evenementen zijn, waarin je waarschijnlijk ook in de Audi Q7 zal kunnen rijden.
    -Er zal een online modus komen, waarin je met vrienden kan racen en waar je zelfs met meerdere personen in één wagen kan zitten.
    -De game zal naar verluid een prachtige wereld krijgen, waarin je zoveel kan verkennen als je wilt.
    -De game zal ongeveer eind dit jaar of begin volgend jaar in de winkels komen te liggen

bron:
    http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=18916

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wat moet die tweede persoon dan doen? :+

Lijkt mij dan juist dat je zelf wilt rondscheuren / rijden, ipv met een ander meerijden

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Lekker chillen met muziekje aan en biertje drinken in het zonnetje :D

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dit had ik ook nog wel bijelkaar kunnen verzinnen zonder de game ook maar te kennen.. natuurlijk kunnen we online met vrienden, en natuurlijk kunnen we het gebied verkennen, die release date verzinnen ze er maar bij en een modus waarin een andere vriend online nutteloos naast je in de auto kan zitten?

Klinkt alsof ze een insider willen zijn met info dat voor de hand ligt en volgens mij verzinnen ze zelf er ook nog eens wat bij anders was het te magertjes..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina