According to the official Atari store, Test Drive Unlimited 2 will be released on 24 September in Europe.
Ook leuk dat je niet eens je gamertag ofzo op kan geven, en dat je je PC specs zelf in mag vullen. Dus iedereen kan gewoon opgeven waar die zin in heeft
Wellicht meer dan twee eilanden! (evt als DLC) Ben ook benieuwd wat ze met de politie van plan zijn te gaan doen qua opties.. (bron: psfocus.nl)
Op het forum staat et ook al. Er staat dat je, als je level 10 wordt, naar Oahu terug kan met het vliegtuig.
zo, ik dacht ik neem is een kijkje in het TDU2 topic. Leuk om te zien dat de beginpost uit 2007 stamt en de verwachting was dat ie maart 2008 uit zal komen wordt zeker een game om aan te schaffen. Jammer dat de beta versie niet op de xbox komt, want daar had ik me wel voor aangemeld
Hoezo? Ze laten je toch neit voor een 360 beta inschrijven als die er niet komt? Ik heb er voor de rest ook nog niks van gehoord.
Ah, Ik zie dat de Shelby Daytona Coupe er weer inzit. Dat is mooi, Want in Forza 3 is dat ding helaas onberijkbaar door zijn veel te hoge prijs.
Er staat nergens dat er geen 360 beta gaat komen, ik denk dat ze gewoon niet goed gekeken hebben. Want ik verwacht eigenlijk dat die beta er wel gaat komen voor de 360, anders gaan ze ons niet laten inschrijven voor een 360 beta, tenminste dat hoop ik!
Er staat 'Daytona' links van het wiel: Voor de mooi en de vergelijking: Shelby: Jaguar: Shelby: Jaquar:
*) Ik hoop trouwens ook gekozen te worden voor de Beta. Lekker weer rond cruisen, dat is lang geleden. pas nog deel 1 en mn doos gedaan, maar dat is echt kut! Die besturing, echt. Voor het laatst anderhalf jaar geleden gespeeld, prima. Maar dan, na veel Forza 3, pas geleden dan weer. Dan schrik je wel even zeg. Ik hoop dat ik de Beta dan mag spelen om te zien dat het beter is, zoals ze zelf beweren.
ik vind de singleplayer een de van de leukste dat ik ooit in een racegame heb gedaan. maar het rijden met de wagen kon veel beter.
Inderdaad. Het bleef gewoon boeiend. Je kon gewoon je eigen route maken met die car bring service dingen en de races verveelde niet snel. Bij Forza en NFS Shift kunnen die circuits nog wel eens gaan vervelen.