1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    GOTY 2011 _O_
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, can't wait! Lijkt me weer heerlijk om te cruisen met wat gasten. :cool:
     
  3. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt ie dan uit?
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Februari 2011.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    [yt]q7pvbqiYvvs[/yt]

    Edit: O, is al geplaatst :eek:
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik had meer het idee dat ik naar een trailer van Sims 4 zat te kijken dan naar TDU2. Afgezien van de Ferrari op het einde.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik begin die filmpjes ook een beetje zat te worden. Het enige wat ik ga doen in die game is urenlang cruissen! :+
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan ziet de Sims 4 er wel tof uit iig :cool:
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Mij lijkt het wel relaxt, beetje huizen kopen enzo, maar dan moet het wel een beetje fatsoenlijk uitgewerkt zijn, anders ben ik er snel mee klaar :D
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat lijkt mij nou ook, ik ben blij dat er eens een game komt die lifestyle en auto's combineerd. Het is wat anders dan rondjes rijden op circuit, bij een vrij leven hoort immers ook een huis en alles eromheen.
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Maar het blijkt dus allemaal nog vrij kut te zijn qua rijden, is toch het belangrijkste.

    Van de ign preview.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ach, de handling was in deel 1 ook al bagger. Van wat ik op de PC beta gemerkt heb is de handling gewoon een beetje wat het toen was, misschien wel iets beter. Maar daar moet je je gewoon overheen zetten :)
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Kijk het hoeft wat mij betreft niet allemaal perfect te zijn, als ik maar wel zo'n feeling heb met die bak, dat ik 'm echt bestuur...
     
  15. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het wel erg jammer vinden als de handeling weer net zo bagger is als TDU1.

    TDU1 vond ik erg gaaf, op de handeling na. Dat heeft voor mij ook een beetje de complete ervaring verpest waardoor ik halverwege de game afgehaakt ben.

    TDU2 komt er sowieso wel in, ook met een mindere handeling dan de meeste racegames. Maar ik vraag me dan 1 ding af; waarom stoppen ze zoveel moeite in dat social life gebeuren ipv verbeteren van de handeling?

    Het is allemaal wel leuk om met een vriend naar jouw garage e.d. te gaan, maar dat heb je na 1 keertje ook wel gezien. Ik vind een goede handeling toch wel stukken belangrijker dan de mogelijkheid om elkaars garage te bezoeken.
     
  16. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Toen ik mijn reactie plaatste wist ik al dat er zo'n antwoord op zou volgen. :9
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    TDU tja, je had niet echt een feeling maar 't cruisen was leuk. Lekker lange stukken rijden. Voor realistische feeling kan je altijd nog Forza of GT5 erin doen.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [GT]708424[/GT]
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    TDU was in 2006 zijn tijd ver vooruit. Heb het spel dan ook helemaal kapot gespeeld.


    Handling was een grote kritiek al kon ik daar voor die tijd makkelijk door heen kijken. Nu inmiddels 4 jaar later moet dat wel flink verbeteren.

    Dat sociale gebeuren is leuk, maar dat gebruik je in de praktijk toch nauwelijks.

    Ben erg benieuwd naar de reviewcijfers. verwacht er eerlijk gezegd niet zo heel veel van.
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb hem net gepreordered in the uk. Ben benieuwd, heb de eerste echt veel gespeeld alleen de titel toen veel te laat ontdekt dus mis de online achievements nog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina