1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    mij is et ook gelukt, denk ik, want met de koenigsegg ging et wel snel:9

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je?

Ik heb er in MM3 zoveel aangereden (gingen wel door de auto heen) maar ik speel die game dan ook al meer dan 5 jaar he._O_

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik dacht dat ik in het tdu dagboek thread zat.

4. Yentle

Yentle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vliegen met je auto

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en totaal verslingerd aan TDU. Ik hoop ook op een 2e versie van het spel en dat je daarin vrij kunt rondlopen in je woning.
    Wat ik jammer vind in TDU is dat je in elk raam, de gebouwen van de stad weerspiegeld ziet ook al zit je midden in het bos of de bergen.

Nog een aardigheidje: 3 weken geleden kwam ik erachter dat je door het verkeerslicht (aan het eind van de tunnel, richting krater) gelanceerd kunt worden als een raket. Ik vond altijd al, dat dat stoplicht eigenaardig uithaalde als je er langs reed en ben het eens nader gaan onderzoeken. Als je er hard op inrijdt vanuit de rechte wegen in de krater, wordt je teruggeworpen. Soms tot hoog in de lucht! Kun je mooie foto's maken:) Als je vanuit de tunnel het verkeerslicht ramt, wordt je soms teruggeworpen tot het andere eind van de tunnel. Ik heb het mijn online vrienden al verteld en soms is het daar nu een drukte van jewelste.
    Probeer het eens uit. Het is echt dikke lol:lol:

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    lol, k zouw et oowk wille probere. maar mijn disc is bekrast:mad:

welkom trouwens

6. Yentle

Yentle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor het welkom Ikkk. Jammer dat je disc bekrast is, mischien kan je een andere via marktplaats kopen daar heb ik hen ook vandaan. Is stukken voordeliger:)

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ok

Welkom op het forum!:) Ik vond dat verkeerslicht ook altijd al raar doen, het zwiept heen en weer en lijkt dan vast te zitten aan het plafond van de tunnel zelf. Bedankt voor de tip, ik denk dat er online wedstrijden worden gehouden wie het hoogst kan!:thumbs:_O_

/edit: Heb het vliegen een paar keer geprobeerd, hoog de lucht in gevlogen en iedereen in die krater ging het ook gelijk ook proberen...:lol:

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je word gelanceert als een raket, kun je dan ook dikke topspeeds halen?
    Lijkt me wel gaaf om zo hoog de lucht in te vliegen. ;)

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zal ook eens gaan vliegen :D

Maar nog iets voor in tdu2:

Ze moeten er een dag/nacht cyclus in maken en dan ook de tijd en dat je dan ook challenges/races/dingen/weetikveelwat hebt die tijdsgebonden zijn. Bijvoorbeeld alleen 's nachts of tussen 12u en 15u.

10. Yentle

Yentle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt er inderdaad hoge snelheden mee halen, maar pas op!! Hou je politie schildjes in de gaten want één en ander gaat niet zonder botsingen met de auto's die bij het spel horen.

Als het verkeerslicht uit balans is (scheef onderuit hangt) heeft het de meeste kracht en hoef je niet zo'n aanloop te nemen met je auto.

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat deze 'vliegles' beter in het gewone TDU topic kan.:9 Ik heb trouwens wel 140 kmh achteruit gehaald, door die vliegglitch!

12. Yentle

Yentle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je bezig bent het verkeerslicht te rammen, zie je dat andere gamers het eerst eens aankijken. Ze denken waarschijnlijk "wat is dat voor een idioot!" :confused: maar later gaan ze het zelf ook proberen. Het werk als een kettingreactie. Het is er nu soms zo druk dat ik erzelf maar vanaf zie. Maar kijken hoe anderen het doen is ook erg leuk.:)

13. Yentle

Yentle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zet jij hem dan op het gewone TDU topic Porsche-fan? want "hoe meer zielen, hoe meer vreugt" Ben zelf pas 3 maanden online aan het gamen en sinds gisteren aanwezig op dit forum. Ik weet nog niet zo goed hoe één en ander in zijn werk gaat.;)

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem niet op het gewone TDU topic zetten, want dat topic heeft Arjan gemaakt.

En btw, als je pas 3 maanden TDU speelt ben je al snel champion geworden!:thumbs:

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  15. Yentle

Yentle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat ik het championlevel heb gehaald? Ik speel in TDU niet met de gamertag "Yentle". Door een vergissing speel ik daarin met mijn echte naam.

Ik woon in Duitsland en een vriend heeft mijn xbox op het net aangesloten.
    Hij vroeg mij wat hij bij gamertag moest invullen. Ik dacht dat het om een toernooidag voor gamers ging en niet om een "nickname"|:-
    Moet een keer een kaart kopen met points, dan kan ik mijn gamertag veranderen.

btw, Ik kan mij de luxe veroorloven om soms uren achteréén te racen. Dan heb je al snel je championlevel gehaald. 'k moet alleen nog de "Tantalus" halen maar dat vind ik een extreem moeilijke tijdsrace en na uren en uren proberen, heb ik hem nóg niet gehaald:'-(

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Je zei dat je bijna champion was. Ik kan ook uren achter elkaar racen (weinig huiswerk, maar volgend jaar als ik naar de tweede ga, gaat dat veranderen) maar ik doe dat niet. Slecht voor mn ogen en hoofd.:{

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heej ik was naar anderhalve week/ twee weken al Champion. En het was ook nog de donderdag voor de proefwerkweek dat ik TDU binnenkreeg.

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Champion is inderdaad binnen 2 weken te behalen. Gewoon voor de achievements gaan waar je snel veel gamerpoints mee krijgt zoals 50 auto's in je garage enzovoorts. Gewoon veel races herhalen, en dan de goedkoopste auto's (huizen) kopen ookal zijn ze nog niet zo vet.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb anders nog steeds de 50 auto's en 15 huizen achievement niet.

20. Yentle

Yentle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening, kan je ook beter wat langer doorsparen, én dan auto's en huizen kopen die naar je zin zijn, dan zoveel mogelijk (goedkope)auto's kopen èn kleine huizen om aan je 50 auto's en 15 huizen te komen voor het championlevel.

Of dat championlevel moet erg belangrijk voor je zijn:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina