1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    M3 CSL_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_Dat is echt masterlijk, met die heerlijk simpele lijnen! Begrijp niet waarom Atari voor de licentie van Audi, Mercedes en VW heeft gekozen en niet voor BMW...

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Of gewoon Audi, Mercedes, VW en BMW!! Dan zou het helemaal té gek zijn! Porsche mag er van mij ook wel in, bij TDU2. :D

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    F40 for the win FTW!!!!!!! _O__O__O__O__O_

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    En je moet je bodykit aan de gruzelementen kunnen rijden.... Want het is een fabeltje dat ingame schade niet mag, kijk maar naar Forza 2. De mensen zouden op zn minst een stuk netter rijden als er dingen ook echt kapot kunnen gaan.

5. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja schade mag er van mij ook wel in bij TDU2. Ook al is het alleen maar uiterlijke schade. En dat je dan naar de garage moet om het voor geld te laten repareren.

Maargoed, dit kan beter in het TDU2 topic. ;)

6. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    mijn eerste olie vlek van mijn TVR Sagaris hier

Tour island wedstrijd gewonnen terwijl ik als enige met C classe wagen rijdt tegen alle A classe wagens

"Tour on the island" denk ik de race naam waarbij jij 30G gamerspunten kun winnen voor de achievements + $200.000 als hoofdprijs, ik heb 46min gereden ^^

man man die Koenissegg CCR en ik strijdden gans de wedstrijd keihard maar op 8km liet ik hem even voor en op 5km moet ik hem voor zijn en tis me echt goed gelukt en hoppa gewonnen :thumbs: _O_ :lol:

man man wat was dat echt geweldige wedstrijd

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Mercedes had van mij al helemaal niet gehoeven wat een tering pooier bakken zijn dat zeg.:mad: Elke voetballer of rapper heeft er minimaal 6.

Jep kan idd beter in het TDU2 topic ja!:9 Wel goede ideëen trouwens.

LOL vond de Island Tour ook geweldig._O_

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    woot! kan binnenkort ook TDU gaan spelen. kheb hem gekocht via marktplaat voor 22,50.

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Whahah, kicken dat het je gelukt is met de TVR Sagaris (C-klasse). Het is de enigste C klasse auto die de Tour of the Island zou kunnen winnen, want als je hem stage 3 tuned, kan hij menig A-klasse auto eruit rijden! :D

@ Porsche-fan, Mercedes zijn echt geen pooierbakken. (Vooroordeel) XD En noem mij maar eens een voetballer/rapper die minstens 6 Mercedessen heeft.. 8)

10. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    En zodra die mercedesen ouder dan 10 jaar zijn rijden er alleen nog maar kampers of 'gangsterallochtonen' in.

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Er rijden inderdaad wat kampers en 'gangsterallochtonen' in, maar daardoor worden de auto's en het merk er toch niet minder om?? Want dat vooroordeel slaat nergens op. XP

12. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeg ik niet. Ik heb het er alleen maar over de oude mercedesen. Ik ben wel weer een grote fan van de CLS en de 65AMG.:thumbs:

13. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand die Explorer achievement al gehaald?
    Dat ding is toch onmogelijk om te halen man!8)

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik en Porsche-fan hebben hem zowieso allebei al gehaald. Het is zeker niet onmogelijk, gewoon blijven cruisen (wat overigens geweldig blijft) en dan komt die achievement vanzelf wel! :D

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Het is en blijft mijn mening natuurlijk he.:9 Ik vind Mercedessen gewoon een fout imago hebben, en daarom had ik liever BMW gehad. Naja, smaken verschillen natuurlijk!

Ik en AntraXxX hebben hem iig gehaald, het was voor best te doen, alleen 4 tips:

1 ) Doe het rustig, ga niet enorm snel de wegen zitten te ontdekken.
    2 ) Laat je niet intimideren door de map, dus niet opgeven als je ziet dat je nog heel veel moet.
    3 ) Kijk vanaf 80% goed op de map of je nog kleine stukjes moet.
    4 ) Blijven doorbijten, dus niet halverwege opgeven omdat je geen zin meer hebt, want dan komt het er nooit meer van.

Succes!:b:

@ AntraXxX: Gefeliciteerd met je 1000 posts!:) Zoals je ziet, ben ik er ook niet ver meer vanaf.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lol bedankt dude! XD

Hoeveel Km heb je eigenlijk al gereden Porsche-fan, want ik weet wel dat het meer dan 30.000km is! :eek:

Ikzelf heb nu ongeveer 18.000km gereden.

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu iets van 31000 KM gereden. En m'n totale playing time is meer dan 600 uur:D:cool:_O_

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb nou eindelijk na veel cruisen en vehicle transports gedaan te hebben de Lamborghini Murciélago Roadster gekocht voor 328.000! De laatste vehicle transport die ik gedaan had, met een of andere musclecar, heb ik echt een dik kwartier over gedaan! maar het was het waard want ik kreeg 150.000. Dus ik heb nu nog 100.000 over en ik vraag me af waar ik mijn Lambo ergens kan opvoeren, want hij rijdt net 200 en ik wil dat hij 300 gaat.

19. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Oei, het tunen van de Murcie kost 160.000, tenminste op level 3. Op level 2 kost het 100.000 dacht ik.:) Wel een goede auto, maar de ingame kwaliteit van de Roadster is matig, getuige het veel kleinere stuur met een ander logo, het rare zicht achteruit (het lijkt alsof er een achterbank in past) en de teller die bij 100 al het klokje uit loopt.

20. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    addict :+

Deel Deze Pagina