1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had met de motor grootste moeite met bochten maken en manouveren, vanwege de enorme draaicirkel.:9

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    pfff kheb bijna de 20 auto's achievement. kheb er nu iets van 17. alleen ik moet eerst weer een nieuw huis kopen, want mijn 3 huizen die staan vol.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat was afentoe wel was lastig, maar doordat je tussen de auto's door kan maakt weer een hoop goed. XD

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn oude collectie nog steeds, en rijd veel met mijn ouwe trouwe Mustang. Ik heb er echter een hele zooi auto's aan toegevoegd, waarvan een Lambo Murcielago Roadster de beste is.*) Ik heb dat gedaan omdat ik waarschijnlijk vandaag/morgen al online kan spelen, want ik heb een 3 month Gold abbo en een headset gehaald!_O_ Ik heb wel een probleem met het overzetten van mijn offline GT naar online. Ik heb ook nog een paar honderdduizend dollar over dacht ik, zodat ik ook een club kan kopen.

5. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sjonge sjonge sjonge =(

62 minuten =(

Volgens mij is dat racen niet voor mij weggelegd :+

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb ook de lambo murcielago roadster gedownload en er een hele tijd mee gereden alleen ik moest de Mercedes-Benz collector achievement en nou heb ik de Mercedes SLR McLaren gekocht voor 480.000 en die is zoveel beter joh.

En er was toch een XBW club? Of ga jij die maken?

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Jep er is een XBW club. Die is door Buckket gemaakt. Ik vind de Lambo beter dan de Merc, omdat ik vind dat de SLR een fout imago heeft en een lelijk geluid ingame. Maar dat is mijn mening.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind sowieso dat de geluiden van de auto's *piep* zijn. Alle auto's van dezelfde soort hebben hetzelfde geluid. En niet een beetje anders maar gewoon echt precies hetzelfde.

9. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    mja de geluiden irriteert me niet echt want ik geniet toch van de gebrul van de motor :lol:

vandaag nieuwe dagboek olievlek door mijn Saleen S7 twin turbo: 800mijl gereden met 369,15mijl aan de 23% van bezocht straten (blauwe lijnen op de map wel te verstaan) en nu heb ik alle 100% blauwe lijnen op de map :p

man man die Saleen S7 is echt de beste auto dat ik gereden hebt mn man met stage 3 !!!

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn ouwe, trouwe Mustang al een paar weken, er staat iets van 650 KM op de klok, maar heel veel rijd ik er dan ook niet mee. Heerlijke auto_O_

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    650 km niet veel? Dude, dat is echt holymoly-veel man! Ik heb nou 700 mijl gereden ofzo! En dat vind ik al lang duren. En die 700 mijl is met alle auto's die ik heb (18 ofzo :cool: best wel trots al op zich).

12. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Valt opzich mee, als je een beetje zit te cruisen met een Enzo zit je dik boven de 200. Dus als je 3 uurtjes cruised met bijv. een Enzo zit je al aan die 650KM.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok maar meestal zit ik niet zomaar te cruisen. Met een controller vind ik dat niet leuk. Met een stuur lijkt me dat wel vet, ik denk dat ik voor de Logitech DriveFX zou gaan voor TDU alleen dan moet ik een Hanssystem kopen en die vind ik zo groot, lomp en duur...

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als je ff lekker door cruist zit je inderdaad zo aan die >650km.

Met mijn Kawasaki ZX-10R heb ik nu iets van 3400km gereden, en met mijn Ferrari Enzo ongeveer 2650km.

Ik speel TDU nu wel minder omdat ik ook Forza Motorsport 2 heb.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind sowieso de motoren niet echt fijn rijden, kwa besturing dan. En een Enzo heb ik ook niet. Is die zo relaxed dan? Ik heb wel andere dure bakken, oa een Mercedes-Benz SLR McLaren.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    De Enzo is wel een super wagen ja met goede top speed, acceleration, braking en handling! Hij rijdt erg goed.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat heb ik net gemerkt. Ik kwam net zo'n Enzo tegen en hij stopte bij mij, toen gingen we samen rijden en ik gaf echt plankgas maar hij reed echt bij mij voorbij alsof ik stil stond. En ik zat in een Mercedes SLR McLaren.

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak boven de 1000 met 1 auto gezeten. De Mustang heb ik al 2 weken, als ik alleen met de Mustang gereden had had er al 5000 KM op de klok gestaan. Maar ik wissel af tussen mijn auto's. AntraXxX heeft met 3400 KM op z'n Kawasaki een XBW record, ik heb ook een record met mijn totale distance: Nu bijna 30000 KM:D (de vorige keren fout gezegd)

Als je rustig wilt cruisen in TDU, kan je beter de Madcatz nemen. Wil je echter racen, koop dan de Logitech.:)

w00t heb jij Forza 2??!:eek: Dat lijkt mij zo'n heerlijk brute game_O__O_ Maar heb het geld er niet voor.

getuned? Een level 3 SLR kan een Enzo aardig bijhouden.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee hij is niet getuned. Ik kan al die shops niet vinden, maar die moet bij german independants neem ik aan? Maar waar tune je bijvoorbeeld een lambo? Of krijg je al die tune-shops pas als je Champion bent? Ik ben nu expert...

20. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag nog eens gespeeld. Was superlang geleden. Man test drive wordt zo veel leuker met een stuurtje en zelf schakelen. Moest nog een hitch hiker missie en car delivery doen en heb die alletwee gedaan dus tis 'uitgespeeld'.
    In de grote vakantie eens 3 maand gold kopen. Zitten er nog veel mensen online op TDU? Sowieso wel genoeg om altijd mensen rond je te hebben in de stad zeker?

Deel Deze Pagina