Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

1. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Tune je volgens mij bij Forza Tuner..
    Dacht dat hij hier zat ..

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, je zal vast en zeker ook diegene zijn op XBW die TDU het meeste uur heeft gespeeld! :thumbs:

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik heb dus TDU via marktplaats gekocht en die $%^& heeft de kaart niet in het doosje gedaan :mad: dus nu heb ik die niet. Maar ik zal eens kijken op die plaats.

Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb mijn TDU exemplaar ook via de X-bazar gekocht en heb ook geen map ontvangen.
    Maar maak je niet meteen boos, want die map zat maar bij een beperkt aantal spellen.
    Dus je moest er snel bij zijn als je die map wilde hebben.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    YES ik ben eindelijk champion! Dus vanaf nu gaat het geld binnenstromen!

Maar de Forza tuner hek nog niet gevonden, misschien nu wel nu ik champion ben.

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Forza Tuner zit iets meer naar het oosten, links naast de Lambo dealer.

Ik heb hem in december 2006 nieuw gekocht en er zat ook geen kaart bij. Dat was alleen voor de eerste kopers, een limited edition TDU was dat met ook de mogelijkheid om 4 limited auto's te downloaden.

Was ik maar al champion...dan kon ik de hardcore mode weer gebruiken..._O_ Maar over 3 of 2 weken vakantie!:9

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb me een McLaren F1 van 1.000.000,- dollartjes aangeschaft en daarna heb ik hem stage 3 getuned voor 300.000,- dollar. En ik heb een XBW autoclub opgericht. Hij heet 'XBW Elite'. Je mag er in als je expert bent (180 punten dat is toch te doen niet zeuren dus), het is die ene schuin linksonder de lamborghini dealer in het zuiden. Het is die van 750.000, die relaxede met die fontijn in de lobby :cool:

8. fazed

fazed Progaminghand

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo een McLaren? heb je geen Enzo gekocht dan, beetje dom :p maar je doet die ene speed challange voor 75,000$ dus om geld binnen te halen.. het makkelijkst gaat dat met een saleen stage 3, dan heb je binnen 20 seconden die challange gehaald. die mclaren is shit al zeg ik het zelf :)

9. Azerty

Azerty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een enorme Audi fan! Ikzelf speel ook TDU, maar ik ontbreek 1 ding. De Audi S6 :'-( Zou het mogelijk zijn om deze eventueel gratis te verkrijgen :eek:?

Dit mag hier hoogstwaarschijnlijk niet besproken worden.. Maar moesten er mensen zijn die iets voor mij kunnen regelen. Enkel de S6 zou voldoende zijn :'-(

Mail anders naar condor_ferries [at] hotmail [dot] com

Bedankt uit de grond van mijn hart, op voorhand!!

P.s.: Ik heb voor Pc.

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, je moest eens wat meer challenges en races spelen jij! :9 XD

@ Azerty, hoe wil je de S6 gratis krijgen? Want hij is nog niet eens downloadbaar. Of bedoel je gratis in de vorm van een mod... je weet wel. XP

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nog 3 missies en 1 auto en ik ben Pro._O_ Dan gelijk Expert worden zodat ik in je club kan. Weet echter niet of ik dit weekend nog Expert kan worden.

McLaren is veel mooier dan Enzo en ik vind hem ook beter rijden. Maar dat is mijn mening iig.:)

Voor de 360 is de S6 allang downloadbaar, weet niet hoe dat met de PC werkt.

Lol, ik ben noodgedwongen overnieuw begonnen, maar kan wel online spelen! Ik vind het leuk, met echte spelers zit er meer leven in het spel.:thumbs: Zoals ik zei, ben alweer bijna Pro, nog ff 2 Topmodels en 1 Vehicletransport, dan nog een Merc SLK kopen (heb nu al een Alfa GT, Dodge Challenger en Nismo S-Tune 350Z) en ik heb alweer 95 GP._O_

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    De Enzo vind ik fijner dan de Mclaren maar de Mclaren heeft wel een lekkere topspeed. De Enzo vind ik vooral fijn omdat hij zo goed rijdt en hij heeft goede braking en handling.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga denk ik nou ook de Enzo kopen, ik heb de McLaren F1 gekocht en getuned voor 300.000 maar ik vind hem eigenlijk niet echt geweldig rijden en dan hoop ik dat de Enzo lekkerder rijden.

En ik zal de XBW club wel ff toegankelijk maken voor Pro mensen, zodat er meer mensen inkunnen. Dus als je in de XBW autoclub wilt: Zorg dat je Pro bent in TDU en voeg me toe aan je friendslist! En koop een vette bak!

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dusky Demon NL en ik hebben daarstraks online gecruised, was wel vet._O_ Alleen begon de headset problemen te krijgen, op een gegeven moment kraakte alles. Ik heb wel de XBW Elite club gejoined (ben al Pro).:) Het is nu die club van $ 500,000 in Kuoloa Park, in het noordoosten van het eiland. Zeg het ff tegen mij of DD als je erbij wilt:b:

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat was verneukt zeg met die private chat!

Maar onze club is echt heel vet! Ik heb porsche-fan tot vice-president benoemt dus voeg hem of mij toe als je er in wilt. En we hebben nu voor deze club gekozen en niet voor die van 750.000 (dag lief geldje :'-() omdat deze club een relaxede oprit heeft :cool:

Hier ff een plaatje van de locatie om het duidelijk te maken:

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, we waren lekker aan het cruisen, we stopten ff bij een andere club en weg was de headset connectie!:D Deze club van 500.000 is ook veel mooier dan die van 750.000, want de duurste heeft geen zwembad (wel een chille fontein) en die van $ 500.000 ziet er ook mooier uit!_O_ Zijn er eigenlijk nog meer soorten clubs? Zo ja, wat is de goedkoopste?

Omdat de headsets raar deden, hebben we maar contact gehouden via messages, en voor als die t\ring headsets weer zo kl~te doen, hebben we ook claxon tekens afgesproken.:b:

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een club in het zuiden van Honolulu gevonden die heeft een buiten zwembad vet is die:thumbs: Hoeveel kost die en wat is de goedkoopste?

sorry dubbelpost:x

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is de goedkoopste als ik me niet vergis. Die was 350.000, maar die vond ik nogal crappy.

19. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    ow:9

Ik vind hem wel mooi, maar die we nu hebben is veel beter.:D

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga iig niet weer een nieuwe club aanmaken. Het heeft me nu al 1.600.000 gekost.

En de oprit nu is vet relaxed. :+

En ik wil even patsen met mijn nieuwste aankoop: Die jaguar classic die een beetje op een lambo lijkt. Die vind ik erg strak. Ik heb er nog wel meer gekocht (ik zit nu op 25 auto's ofzo), maar dat ga ik niet allemaal hier bijhouden :+. Ik ben aan het sparen voor 50 auto's. En ook voor 15 huizen. Ik zit nu op 5/6 ofzo.

En ik denk dat ik nadat ik weer nieuwe garagespace heb een koenisegg ga kopen.

Laatst bewerkt: 24 jun 2007

Deel Deze Pagina