1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik wel als iemand het spel aan mij wilt verkopen voor €20 incl :)

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dat nu niet meer kan kopen...als je bij de cruise wilt zijnO-) Maar zeker kopen, heerlijk spel:thumbs:

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou zeggen hou de Xbazar en marktplaats goed in de gaten! :thumbs:

Maar ik vind de club nu wel steeds beter worden. :cool:

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag gecruised met CapacityMitchel, was wel gaaf.:) Later kwam Dusky er ook nog bij. De totale cruise was meer dan 200 KM lang en duurde 2 en een half uur, met 2 pauzes._O_ We gingen vanaf de club (zie startpost of sig voor locatie) langs het noorden, toen over de langste bergwegroute en toen bij die flat daar een pauze. Toen over de snelweg, toen langs het stadium. Toen over de Tantalus heen, weer terug en bij het stadium rechtsaf de HA (Hawaiian Autobahn;)) op. Later daar (niet ver van de Chrysler dealer vandaan) voegde Dusky zich bij ons. Daarna naar het meest noordoostelijke puntje om daar de tweede pauze in te lassen.:) Daar ging het niet zoals verwacht (we wouden daar vandaan eigenlijk naar de club toe cruisen), we gingen allemaal wisselen van auto. Maar het was een sublieme rit!_O_

5. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben sinds vandaag ook champion, ga nu even downtown doen, die 180 mph

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    De link staat ook in mijn sig.

voor alle duidelijkheid, hier vind je de thread:

Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd kerel! Vraagje (voor in de clubsite): Hoe oud ben je? Je mag het ook PM'en.:)

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    23 december 1989

Profiel van Sake1989

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja best wel hè :+

11. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    OMG, wat denk je als in zijn naam 1989 staat:lol:

Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  12. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, er is een verschil wanneer hij bijv. geboren is op 1 of 2 juli.:b:

13. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben in december jarig, maar xboxgansta heeft wel gelijk. Ik kon 17 of 18 zijn :p

14. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    De 23e!:thumbs:

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Uuuuuuuhh hoe kan ik dat zeker weten?:mad: Ga dan niet lullig doen, nergens voor nodig en ik hou er niet van als ik de leeftijd fout opgeef.

ontopic:b:

Mijn huisjes stonden vol en ik wou wel wat erbij, dus de Hui Akikikikikikikikikikikikikikikikikiki Place (4 car garage ondanks naam) gekocht. Nu zou ik een motor kopen. Heb dus zoveel mogelijk autodealers bezocht, alleen de Cadillac en TVR/McLaren (zw) resten nog. Nou is er nergens daar in de buurt een weg waar ik naartoe kan jumpen.|:- Dat wordt dus een heel lange rit. (en dat vind ik alleen leuk als het voor me plezier is. Iemand zin om mee te cruisen? Meet om 18.30, en anders 13.00 morgen (leraar ziek, niemand kan invallen dus 2 dagen vrij). Voor niet-clubmembers, meet bij de Saleen dealer en voor wel-clubmembers bij de bekende plek.:)

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  16. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb de game inmiddels ook al een tijdje... ik dacht eerst dat het niks voor mij was totdat ik gistere wat meer ging spelen :) echt een vet spel als je die besturing enzo een btje gewend bent(ik speel haast nooit racers) zou ik misschien ook in de club mogen?? lijkt me vet om een keer met wat andere te kunnen spelen want niemand uit mn friend list heeft dit spel :9 je kan me ook ff adden gtamertag: dr red
    ik heb gistere heerlijk gecruised en af en toe ff een offline race gedaan om maar iets in het dagboek te kunnen schrijven :9

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik wil wel mee rijden. Als je er nou kwart over zeven / half acht van maakt dan wil ik graag met je meerijden. Maar dan kom ik wel op mijn nieuwe Ducati.

Ik heb je een friend request gestuurd. Dan zal ik je wel inviten voor de club en dan moet jij joinen. Check ook de clubthread voor de locatie ed. De link staat in mijn sig.

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met CapacityMitchel afgesproken om half 7/kwart voor 7 (zometeen dus), maar je mag je wel later bij ons voegen.:)

@ Oliebol, ik heb je al een PM gestuurd. Ik voeg je wel toe, en misschien kan je ook ff cruisen:)

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er ook mensen hier die de rank Ace hebben of ben ik de enige?

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ace? Het begin is toch rookie? Of wat is ace?

Deel Deze Pagina