1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Stuur dan maar een email naar Atari ;)
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zat ik ook aan te denken, maar wat is het mailadres van Atari dan? Weet iemand dat? ;);)

    Overigens weet ik bijna zeker dat mijn idee wel weer genegeerd zal worden omdat ze toch iets zelf willen bedenken.



    Ontopic: Heb al mijn auto's weggedaan en mijn 10e Alfa GT V6 (Grigio Gonzaga, 18 inch spaakwielen, rood/zwart interieur) gekocht. Sorry ik kón die Alfa gewoon niet weerstaan:emo::emo:
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Looooll!!! Weer een Alfa GT. :9 Houd je hem nu wel of verdwijnt hij na een tijdje weer? Is wel een leuke auto!


    Een fictieve speelwereld zou me ook ruk lijken, dat neemt het realisme van het spel sterk weg. :mad: Want ze hadden Oahu ook supergoed uitgewerkt, dus de techniek is er.
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep weer een Alfa GT, meestal doe ik die auto na een tijdje weg!:) Maar het zou ook goed kunnen dat ik deze best wel lang houd... Ik heb eens met mijn tweede Alfa GT 1100 KM op de klok gekregen, maar die tunede ik per ongeluk en daarom deed ik hem weg.:mad: Vind jij het geluid ook zo mooi? Mijn vader had vroeger een Alfa 33 1.7 QV, dat was een gelimiteerde getunede versie en die klonk prachtig, het geluid van de GT ingame lijkt er veel op.:thumbs:

    Ik had na de aanschaf van de Alfa GT en de verkoop van de rest nog 177.009 dollar over, net genoeg voor een Ford GT maar dan had ik er een met die lelijke zesspaaks wielen en zonder strepen...:{ En ik kon niet kiezen tussen een Ferrari F430 Spider en een Lambo Gallardo SE. Dus kocht ik nog een Dodge Viper SRT10 Coupe (Rood met witte strepen, vijfspaaks 'H spaak' wielen, rood/zwart interieur) en een TVR Tuscan Roadster (Dark Fantasy, 7 spaaks wielen, rood/zwart interieur) erbij._O_ Fantastische auto's!
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    TVR Tuscan vind ik ook een topauto. Als je hem stage 3 tuned, kan hij menig A classe auto eruit rijden! :D
     
  6. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nog nooit ingereden...

    Vanavond ff kopen, tunen en een stukje toeren:D
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het is een C-klasse auto, en als je hem dan op stage 3 tuned kan hij menig A-classe auto's eruit rijden! (Zoals al eerder verteld :9) Hij ziet er goed uit, en hij maakt ook een mooi geluid.
     
  8. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    lache topic dit... zal kijken of ik het bij kan houden ;)

    heb wel goeie ideeen opgedaan na dit topic gelezen te hebben: ik heb ook echt veel te veel auto's die ik toch niet gebruik, en allemaal huizen, alleen maar voor die achievements. ik ga dus alle lelijke en nutteloze auto's en huizen verkopen.

    heb ik meteen weer meer geld om vette auto's bij te kopen (heb nu niks meer en ik wil wel nog een paar auto's hebben). en dan is het wat persoonlijker he. zo van: dit is mijn huis, en dat je echt een persoonlijke locatie hebt op het eiland.

    Ik zal dan wel ff posten welke huizen en auto's ik heb... want als ik dat nu zou doen slaat t nergens op. dan gooi ik er gelijk wel een paar statistieken bij... heb het iig lang niet zo veel gespeeld als jullie porsche-fan en AntraXxX!

    en buckket ik stuur je wel ff een invite want lijkt me wel lache, een XBW-club. als er nog plek is tenminste...

    blijft echt een meesterlijk spel dit!
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuk dat er zo positief word gereageerd op dit topic! (Porsche-fan :thumbs:)

    Een paar wagens waar je echt mee rijdt vind ik ook leuker, maar ben niet van plan om mijn auto's te verkopen, want ik kies de laatste tijd gewoon wat random auto's uit waar ik mee ga cruisen!


    Dat statistieken lijstje van Porsche-fan zal ik vanavond ook eens posten wanneer ik weer TDU ga spelen. Ik heb volgens mij rond de 1400km gereden en ik speel het nu ongeveer 105 uur.
     
  10. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook niet alles weggooien, auto's die ik leuk vind die hou ik ook wel. of de klassieke auto's die ik heb besteld en een hoop voor heb betaald zal ik ook niet weg doen... maar ik heb nu ook te veel garages voor de auto's die ik heb. ik ga het allemaal een beetje ordenen...

    alle classics bij elkaar, ferrari's, Lamborghini's... zoiets. moet mooi worden.

    ik keek gisteren bij mijn statistieken voor die 8000 kilometer achievement, volgens mij moest ik nog maar 500 ofzo.

    met welke auto hebben jullie de meeste kilometers gereden? volgens mij heb ik dat gedaan met m'n Lamborghini Gallardo SE. maar ik ga het vanavond nog eens nakijken
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb met mijn Ferrari Enzo het meeste gereden, rond de 2675km maar met mijn Kawasaki ZX-10R heb ik ook al rond de 2625km gereden. En aangezien ik meer met mijn ZX-10R rondrij zal die binnenkort wel het voertuig worden met de meeste afgelegde km's. :)
     
  12. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gisteren begonnen met me bezittingen ordenen...
    aantal auto's in de verkoop gedaan, merk wel dat ik er toch nog een hoop overhou die ik gewoon niet weg kan doen :'-( ... mijn schatjes!

    huizen zal geen probleem worden, denk dat ik er maar 4 of 5 over zal houden, ben nog even langs al me huizen aan het cruisen om te kijken hoe ze eruit zien en de locatie enzo... de mooiste die hou ik natuurlijk *)
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik kan ook veel wagens gewoon niet wegdoen, want ik vind de meeste wagens toch op de een of andere manier mooi en leuk.
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep erg mooie auto, maar nu heb ik een TVR die nog veel beter is! (zie hieronder):)

    Thanks allebei!:thumbs:

    Waar ik de meeste KM's ooit mee heb gereden... Alfa GT 1150 KM, Lexus LS 460 1080 KM, Pontiac GTO 1010 KM. :) Ik doe mijn auto's meestal vrij snel weg... Maar nu wil ik zo onderhand wel eens de magische grens van 10000 bereiken.

    Da's erg veel!:9

    Wat zijn trouwens jullie 2 favorieten uit elke klasse?:D Mijne:

    G-Class: Ferrari Dino 246 GT (geen echte Ferrrari maar wel een leuk wagentje :) ) en Lambo Miura P400SV

    F-Class: Saturn Curve (zo móói!) en Alfa GT

    E-Class: Audi S6 en Nissan 350Z (mooi geluid van de normale:))

    D-Class: Lotus Elise en RUF RK Spyder

    C-Class: TVR T440R (zo heerlijk bruut!!_O_) en Alfa 8c

    B-Class: RUF Rt12 en Ferrari 360 Challenge Stradale (heerlijke Ferrari, wat een geluid!)

    A-Class: Cadillac Cien (Identiek aan ME412 maar koopbaar en nog mooier) en Lambo Murcielago Roadster

    MB-Class: Triumph Speed Triple (Geluid!) en Ducati 1000 DS

    MA-Class: Kawasaki Ninja en MV F4 Tamburini (beiden schitterend geluid:thumbs:)

    En in de garage staat nu: Audi S6 (Brilliant Red en zwart interieur), TVR T440R (zilvergrijs en rood/zwart interieur) en Ferrari Dino (geel.)

    Alledrie superieure bakken!_O_ En het zou best kunnen dat ik met de S6 een paar duizend KM ga rijden.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuke wagens Porsche-fan, nu eens volhouden om echt die km's te maken! :D

    Mijn 3 favorieten uit elke classe!: (Zonder downloadwagens shit, want die heb ik niet, dus noem ik ze ook niet)


    G-Class: Shelby GT 500, Lamborghini Miura P400SV en Chevrolet Camaro Z-28

    F-Class: Alfa Romeo GT, Volkswagen Golf R32 en Audi A3 3.2 Quattro DSG

    E-Class: Audi A6 4.2 Quattro, Ford Mustang GT Coupe en Nissan 350Z Coupe

    D-Class: Aston Martin DB9 Coupe, Mustang GT-R Concept en Chrysler 300C

    C-Class: Lamborghini Gallardo Spyder, Lotus Sport Exige 240R en Chrysler Fire Power Concept Car

    B-Class: Lamborghini Gallardo SE, Ferrari F430 en Caterham CSR 260

    A-Class: Lamborghini Murcielago Coupe, Ferrari Enzo en Mclaren F1

    MB-Class: Triumph Speed Triple, Ducati 1000 DS en MV Agusta F4 Brutale 910

    MA-Class: Kawasaki Ninja ZX-10R, Ducati 999R en MV Augusta F4 Tamburini


    De auto's en motors die het meest links staan, zijn de échte favoriet uit die class, en die in het midden zijn de 2e favoriete uit die class en de meest rechtste zijn dan de 3e favoriete uit die class. XD

    Ik heb nu 4 dagen vrij, dus dat zal lekker racen worden (met tussendoor wat gepland leerwerk omdat ik volgende week 5 Proefwerken heb, en zo hoef ik niet alles binnen 1 dag op het laatste moment te leren :eek:).

    Ben ook van plan om met de Kawasaki ZX-10R van ongeveer 2625km naar 3500km te klimmen! :D
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer goede smaak, zo'n beetje elke auto/motor die jij opnoemt vind ik ook wel goed!:)

    Ik heb anderhalve week vakantie, dus lekker kilometers maken met de S6, spectaculair scheuren met de T440R, heerlijk toeren met de Dino én lekker open cruisen met de RUF RK Spyder Studiotorino!_O_

    Jep, ik had opeens weer 200000 dollar bij elkaar en ik wou daarvan een leuke cabrio kopen, het ging tussen een Aston DB9 Volante, Lambo Gallardo Spyder, Ferrari F430 Spyder en RUF RK Spyder. :) Het was uiteindelijk een moeilijk dilemma tussen de Ferrari en de RUF, maar het werd toch die laatste!

    RUF RK Spyder Studiotorino (Zwart met rode zijstrepen, rood/zwart interieur)

    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor dubbelpost maar ik heb een 260 KM rit met de S6 gemaakt waardoor de teller nu al op 430 KM staat!:D En ik heb hem nog maar 1 dag, én ik wissel goed af met welke auto's ik rijd. Maarja, de S6 is een heerlijke auto met een fantastisch uiterlijk (die LED-mistlampen... Prachtig en neem hem in het rood met zwart interieur, en dan die Wing Arm velgen...:emo:) en een mooi geluid. Met de Driving Aid uit kan je heerlijk driften bij het optrekken en ook in bochten, maar hij blijft wel goed controleerbaar. Ik heb na deze week nog een week vakantie dus ik ga proberen zo snel mogelijk de 2000 KM op de klok te krijgen!\o/
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Goed dat je al 460km in 1 dag hebt gehaald. Zo haal je in de vakantie zeker >2000km!! :D
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol nu een rit van 170 KM gemaakt, waardoor de teller alweer op een gezonde 601 KM staat!\o/ (Van de Audi S6 natuurlijk)

    En ik ga vanmiddag of vanavond weer een lange rit maken met als doel dat hij vanavond al iets van 800 KM achter de rug heeft. :) :)

    Anyway, de S6 heb ik nog steeds en en ben er zeer over te spreken, enorm snel, prachtig geluid en met de Driving Aid uit kan je behoorlijk driften, maar zónder dat het te opzwepend is. Met een BMW M5 kan je niet normaal rijden, met de S6 wel omdat ie 2 verschillende kararkters heeft.

    Ik heb ook de Dino en TVR weggedaan, en behoorlijk wat races gedaan, zodat ik nu een heuse droomcollectie in mijn garage heb:

    RUF RK Spyder Studiotorino (Zwart, rood/zwart interieur)
    RUF RGT (Geel, grote optionele velgen)
    RUF Rturbo (Geel, donkerbeige interieur)
    RUF Rt12 (Zilvergrijs, zwart/beige/groen interieur)

    Omdat RUF's getunede Porsche's zijn maak ik mijn XBW naam weer helemaal waar!:) Ik rijd niet veel met de RUF's: De Audi S6 is mijn kilometervreter, de RUF's zijn leuke auto's om naar te kijken in de garage.:D

    Ik doe de S6 echt niet weg voorlopig, want er is wat mij betreft geen goed alternatief voor.:{ Ik zou hem alleen weg kunnen doen als RUF een Porsche Cayenne (grote SUV) tuned en die in TDU komt. Het doel is om met de S6 minstens 20000 te halen.:)

    Owja trouwens mijn enige huis is alweer een tijdje de Wainaeaianae Haven Of Peace.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wainaeaianae Haven Of Peace is een erg leuk huis, heb hem zelf ook door alle wegen te ontdekken!

    Ga je met de Audi S6 minstens 20000km rijden of bedoel je niet toevallig minstens 2000km? :9
     

Deel Deze Pagina