1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    WTF ik kan het ff niet volgen, Tour of Island is toch de Millonaire challenge die 1 miljoen is en je moet dan gewoon in je eetnje rijden?
    Zoniet waar kan ik die Tour of Island vinden ...

    En toen ik de Millonaires Challenge gehaald had kreeg ik een Achievement met de tour of island ofzo dus vandaag kan ik het niet meer volgen :9
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt waar gebeurd, en het was echt f***ing moeilijk!:mad: Ik vind de A.I. echt heel "challanging" en ik vind het spel fantastisch.:thumbs: Ik heb een 360 Core zonder harde schijf, dus ik heb ook geen Live abonnement.:+ Overigens denk ik dat vlak voor jouw game vastliep, hij gesaved is.:):

    P.S.: Dit was een antwoord op Pig Josh.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Geef ook ff antwoord op mij dan:p .. Waar kan ik Tour of Island vinden
     
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Tour Of The Island is 189 KM lang, da's een "race" challenge, dus met tegenstanders. Hier krijg je geen miljoen voor, maar wel de achievement en de Alfa Romeo Competizione. "The Millionairs Challenge" is een race die je in een later stadium pas krijgt, die MOET je met een A-Class vehicle rijden en is 200 KM lang. Dit is een tijdrit, dus die doe je wel alleen.

    @ Porsche, Nope, niet gesaved.
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow daar heb ik zin in:) , unlock je die Millionnairs challange als je de Champion rank hebt? Ik ben nu toch aan het sparen voor een Pagani Zonda.

    P.S.: Tour Of The Island unlock je als je Expert bent, en je kan hem vinden boven de Pearl Harbor.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  6. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Pig: Als je de race opnieuw start, is je wanted level ook weg (net als de packages missies, als je die opnieuw start ipv uitrijdt en niet haalt, dan kost het je ook geen geld. Maar als ik bijvoorbeeld aan het cruisen ben en ik heb 3 badges, dan reset ik hem omdat in het gras rijden ook niet werkt.
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker "cruisen" dan, als je 3 badges hebt!

    Maar waar zit die reset knop dan?! Is het dat kleine knopje naast de Memory Unit B? Of doe je hem gewoon uit en aan?

    Ik heb trouwens nog iets heel simpels: Als je alleen maar een half schildje hebt, en je wilt die gelijk kwijtraken zodat het er niet meer kunnen worden, open gewoon de map. Bij hogere heat levels moet je dan een boete betalen, maar bij een half schildje kost het niets en dan ben je gelijk van je heat af.

    ...Iemand?:):

    Ik heb 2 vraagjes:

    1:
    2: Kan IEMAND me vertellen WAAR Oahu Raceway ligt en WANNEER je hem unlockt?????:confused: :confused: :confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2007
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Resetten is gewoon aan/uit knop zodat hij opnieuw opstart.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    /Mod Beste Porsche-fan,
    Het is niet de bedoeling om drie berichten achter elkaar te plaatsen. Je kan in het vervolg even de [​IMG] knop gebruiken om je eerste bericht te wijzigen. Verder hoef je ook niet 2 uur nadat je een vraag hebt gesteld te vragen of iemand het antwoord weet. Gewoon even geduld hebben, er komt vanzelf iemand langs die je kan helpen. :)
     
  10. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, dattem.

    En pig: Nee, is idd niet lekker cruisen, maar iedereen heeft wel eens 3 badges en om dan gelijk 100,000 weg te gooien is niet fijn, dan liever die laatste 309 miles.
     
  11. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Kies ik liever voor die 100.000. Die heb je in 2 minuten weer terugverdiend met zo'n speed challenge, ben even de naam kwijt.:9
     
  12. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat zei ik niet eens... ;)

    En als je een beetje verstand hebt kun je binnen 13 seconden (LETTERLIJK) 70.000 verdienen. Dus, als je dat een minutje doet, hoeveel heb je dan weer terug? Ik heb liever mileage dan geld, maar goed...whehe.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh sorry ik weet echt helemaal niks van een triple post. Geen idee wat er gebeurd is:confused: ! Sorry trouwens dat ik zo weinig geduld had.

    Sorry, maar ik heb nog 2 vraagjes over deze game:

    1: Kan je gedownloade auto's ook offline gebruiken?
    2: Zijn de auto's die je vroeger kon downloaden nu nog steeds downloadbaar?

    Thanks voor de antwoorden, en ik hoop dat ik het nu wel goed doe.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  14. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Voor beide vragen geldt; Ja, dat kan.

    Een tip - Ga eens google op, of naar de officiele website van TDU voor dit soort informatie. Als je een beetje moeite doet en wat meer geduld hebt kom je veel verder en dan krijg de informatie waarschijnlijk een stuk sneller, aangezien je hier niet gewoon kan wachten tot iemand je antwoord geeft.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ligt onder Pearl Harbor/vliegveld.. Er loopt 1 weg heen en als je inzoomed kun je herkennen dat het een circuit is dus alleen ff Pearl Harbor/vliegveld gebied op full zoom afscannen. Je unlocked hem als je Champion level bent dus de hoogste :thumbs:
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik weet waar je bedoelt, thanks.

    En pig josh: ook bedankt, maar ik zoek mijn info gewoon veel liever op een forum, vind ik veel handiger.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  17. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    is het offline ook een beetje vet
     
  18. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, gaat wel. Als je gewoon houdt van rondcruisen wel. Online maakt het wel een stuk leuker vind ik.
     
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Offline stelt het eigenlijk weinig voor. Je kunt gewoon alle challenges doen en alle SP achievements unlocken maar je mist toch best veel. Het ontmoeten van mensen en over de game/auto's/races praten, rondhangen met 8 man tegelijk, online racen (wat echt vet is), clubs, random-cruising met vrienden...etc, etc etc. Het mooiste is als je bij de "Drag-Strip" (Een lange, brede weg in de stad) staat met een snelle auto en er staan 7 man om je heen. Er wordt dan 3 keer op een claxon geslagen en je raced nek aan nek met 7 anderen tussen het verkeer door....meesterlijk is dat, vooral als je wint of als de "Grid" uit een mix van snelle auto's en motoren bestaat.
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker!:) Ik vind het spel superieur,misschien zelfs wel de beste game die ik ooit gespeeld heb! Je kan echt ontzettend veel leuke dingen doen en evenzoveel dingen unlocken.:) Ook zijn er heel veel auto's (en motoren) te koop, en die zijn allemaal aan te passen met fabrieksopties en tuningonderdelen. En er valt nog veel meer te doen, zoals kleren, huizen en garages kopen.Gewoonweg
    meesterlijk!:thumbs: :thumbs: :thumbs::thumbs:
    Let wel: Hierbover praat ik over offline, omdat ik nog geen Live-abonnement heb. Als dat nóg beter is dan offline, heb ik daar heel veel zin in.
    Dus voor iedereen die dit spel nog niet heeft: Kopen die handel!:)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina