1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Zo heb ik de Multiplayer nog NOOIT ervaren vooral dat Drag racing lijkt me vet .. Is het tof als ik je toevoeg zodat we samen wat kunnen rijden ofzo?

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys, ik heb iets heel vets, een filmpje hoe je op het geheime eiland (net iets ten noorden van het meest oostelijke puntje van het eiland) moet komen.
    Je moet met ong. 50 km/h of meer door die grote E rijden. Hier is ie:

http://www.youtube.com/watch?v=xgStdL3zFbQ

Er valt niet zo veel te doen op het geheime eiland (heb er wel een fototje van m'n SLR gemaakt) maar het is wel heel vet. Hoop dat jullie het leuk vinden:).
    Let er wel effe op dat je hem even helemaal laat downloaden.

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Kerel, net alsof we daar nog niet achter waren :9

4. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Tuurlijk.

@ Porsche....da's al zo'n oud nieuws.

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, ik dacht dat jullie hem nog niet wisten:'-(

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    haha :p ,, Hee zullen we keer met iedereen die actief is in deze Thread raceje houden op die racetrack in het spel zal wel vet zijn

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist het iig nog niet dus ik bedank je er iig voor.:):

8. Rob schouten

Rob schouten Kruisdoos360

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ff zoeken op youtube, daar vind je ook nog een filmpje over hoe je op het vliegveld komt. Niet dat daar veel te beleven valt maar ach...

toch leuk een fototje van je motor onder een rijdend vliegtuig :D

9. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Zodra je daar bent gewoon bookmarken, dan kun je er ook met een auto spawnen. Jammer dat dat vliegveld niet uit "asfalt" bestaat, anders zou je daar zieke snelheden kunnen behalen.

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Net met die Koeningsegg CCRS ofzo degene die nu te downloaden is. 440 km/h gereden Max tuned natuurlijk .. Ding is echt gestoord

11. smokehaze

smokehaze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem eens op zelf schakelen zetten meteen naar de 6 en weg rijden zit je nog zo op zijn top

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Zal het eens proberen ;) Hij heeft ook iets van 1028 PK 8)

/Edit: Ik heb het gedaan in de eerste paar meter komt die nauwelijks vooruit maar als die eenmaal boven de 100 zit. Zit je binnen paar seconde weer op de 300 enz.

Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bookmark je eigenlijk iets? Als ik de map open, hem op bookmarks zet, dan op een plaats op A druk zodat hij eigenlijk gebookmarkt zou moeten zijn, dan ga ik automatisch uit de map en als ik de map dan weer open dan zie ik niks op die plek:'-(.

P.S.: HEB HULP NODIG BIJ DE FATAL AT-TRACK-TION TIJDRACE:D

14. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Bookmarken doe je in options.

15. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag eindelijk de Explorer achievement behaald, ben pas op de helft van de 5000 mile achievement maar wel veel plezier gehad in het verkennen van het eiland. Wat gigantisch is het eigenlijk als je het volledig hebt bekeken.

16. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, ik heb geen zin om 500 posts terug te lezen dus vraag t maar gewoon meteen:

ik heb die eerste extra pack gedownload, met die lamborghini countach erin. maar ik kan die lambo nergens vinden!?!? niet in de standaard lambo showrooms en ook niet in de classics... weet iemand waar ik die kan kopen? andere auto's van die pack kan ik wel gewoon vinden...
    ik ben echt wanhopig want ik had die pack speciaal voor die wagen gehaald... haha

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hahaha kijk eens bij de Europeen classics rechts boven in de map en dan als je binnen bent moet je naar de laatste auto kijken en dan heb je hem

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik moet nog 85 gamer points om de Champion rank te halen\o/. Welke achievements kan ik dan het best gaan doen? NOTE: Ik heb geen Live-abonnement.

19. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Als je snel wilt zijn moet je die kleding shit even doen, en die auto verzamelingen. Ik bedoel, 10 kleding stukken van Ben Sherman en Ecko leveren je 20 points op, dan 3 auto's van hetzelfde merk (Ford, Mercedes, Maserati, etc)..daar krijg je ook wel een aantal points voor. Daarnaast kun je ook gewoon wat van die extra missions doen tot je daar ook de achievement voor krijgt.

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag de hele ochtend ver****t aan het winnen van de Maserati Trophy. Ik deed hem met mijn Spyder 90th anniversary, die noodgedwongen op level 3 getuned is. Dat ie uiteindelijk toch gelukt is, is puur geluk:emo:. Denk nu dat ik een paar dagen effe geen races/challenges doe=(. Ik ben nu bezig met de Explorer en Eagle-Eyed Driver achievements te halen met mijn Chevy SSR:).

@Necro: Die kleding heb ik nu net gedaan, samen met de bovenbeschreven achievements heb ik genoeg punten. Van de Succesful Missions heb ik level 2 van de 4, van de Single Player Race Vic heb ik level 5 van de 6.

P.S.: Ik ben verslaafd geraakt aan het nummertje Metric-Handshakes op Radio Bot (in TDU natuurlijk). Zit de hele tijd mee te zingen!\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ Buy this car to drive to work, drive to work, to pay for this car!:)

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina