1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Maserati MC12 zegt genoeg 8)
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hallo hé=(, ik heb geen zin om gelijk $750.000 bij elkaar te sparen=(, en hem dan nog eens te tunen=(. Bovendien rijdt hij gewoon veel minder lekker (minder wendbaar, moeilijker onder controle te houden=() als de Spyder=(. Ik heb ook geen zin om gelijk $25.000 (zoiets was het toch?=() te uitgeven om hem te huren=(, wat bovendien verspild geld is=(, omdat die race toch niet in 10 of 20 minuten lukt=(, zeker niet met een MC12=(.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Easy met de smileys dude 8) Straks zijn ze op.
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ok:) .
     
  5. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij helpen?Ik heb net via het trade menu van TDU een lamborghini SE gekocht van een andere gebruiker en het geld is ook afgeschreven van mijn totaal maar nou kan ik de auto nergens vinden in mijn garages terwijl hij wel staat vermeld in de lijst "transacties".Ik hoor het wel alvast bedankt!:thumbs:
     
  6. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan altijd even duren, of je hebt pech en de "glitch" heeft je te pakken, dat gebeurd ook wel regelmatig. Je bent je geld kwijt en de ander is de auto kwijt, dus ze hebben beide niets.

    @ Porsche, die Maserati race had ik met de MC12 zo gedaan. Als je Champion bent kun je binnen 10 minuten 2 miljoen bijmekaar rijden...dus zo erg is het niet.
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel eens gehad, maar dan offline in de dealer. Balen, maar ik denk dat je hem gewoon opnieuw moet kopen:):, daar had ik toen geen zin in.

    @Necro: Een MC12 rijdt en stuurt gewoon veel minder lekker dan een Spyder, zelfs als ie op zijn best getuned is. Met de Spyder had ik al de grootste moeite met die race, en met zo'n MC12 zal het al helemaal onmogelijk zijn.
    Ik heb tijdens die race niks anders dan me tureluurs op het scherm concentreren:x. Hadden ze bij Atari niet een foutje gemaakt, en moest de target time niet 3.15.00 zijn, in plaats van 2.15.008)? En trouwens de Millionairs Challenge unlock je al als je Expert bent.
    Klopt het trouwens dat er binnenkort een 100gb harde schijf voor een lager prijsje uitkomt?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  8. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus ik moet hem gewoon opnieuw kopen?
     
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Weetje wat nou het chille is als je champion level bent dan heb je de challenge Downtown 180 MPH.. En dan krijg je per keer 75.000 $ in 30 seconde \o/ Veel beter dan die 140 MPH on a Winding Road waar je maar 10.000$ krijgt ;)

    Net ook ff op de Cicruit met 4 andere RUFs RT 12 gereden we gingen gewoon achter elkaar rijden en bij elke bocht driften was zo gaaf :9
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog geen Champi_O_n. Weet iemand eigenlijk een goed filmpje hoe je met een auto op het Honolulu airport komt? Heb er op Youtube 2 gevonden, maar die zijn allemaal prut.
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Je moet gewoon de weg waar je ook begnt en dan rechts of links naast de border erop rijden dan vlieg je over hek heen .. En dan bookmarken kun je er naartoe spawnen
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat ook met een auto?
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    ja hoor .. Maar je moet wel snel gaan. Doe maar met de snelste die je hebt? Welke is dat eigelijk als ik vragen mag
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  14. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1
    waar zitten alle tunershops:confused: en hoeveel zijn er eigenlijk:confused: !
     
  15. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    7, ze staan wel op een mapje ergens online.
     
  16. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al online gezocht maar kan niets bruikbaars vinden ! Heb je een linkje voor me ?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Paar paginas terug staat echt eens super grote map met alles erop


    Gevonden! :9
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  18. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1
    Aaaahhhh super thanks Doelie!!!!!_O_
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Your welcome! :thumbs:
     
  20. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    @doelie:

    Is t goed als ik jou toevoeg op live? Speel nauwlijks op live omdat niemand van mn vrienden test drive heeft. Maar lijkt me wel tof met wat meer luitjes te cruisen/racen/etc.

    Mensen mogen mij ook toevoegen, gamertag= Rabasa
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina