1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wat heb je aan Live als de TDU servers er steeds uit liggen... =(

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja echt hè, bij mij al zeker 3 dagen!

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij las ik op een of andere gamewebsite dat je de ruitenwissers (niet dat je die nodig hebt want het regent toch nooit) , de knipperlichten en bij cabrio's het dak kon bedienen:confused:. Heeft iemand enig idee hoe je dat doet?:)

4. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet niet hoor. ;)
    Probeer gewoon alle knoppen uit, en kijk zelf of er één werkt.

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Zou het eigelijk wel vet vinden als idd, Ruitewisser en dakbediening en knipperlichten erop zaten .. En dat het necht gaat regenen dat je ff moet stoppen om dak erop te doen ofzo en ruitewissers aan. Nog vetter lijkt me Snachts en Overdag dat je snachts op een lege snelweg kunt crossen 8) :+

6. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor deel 2 zijn nog wel wat leuke verbeteringen te verzinnen inderdaad.

Dag en Nacht (en dan real time van de plaats die ze hebben nagebouwd)
    Weersomstandigheden
    Spectator-optie. Dus naast iemand zitten terwijl de ander rijdt.
    Garage van iemand anders bekijken.

Enz. :)

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Is er eigelijk al een vervolg deel geplaned?

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    ^ = Electrische ramen < = Radio, driving aid en der was er nog eentje maar ik kan er effe niet op komen > = Grote map v= Navigatiesysteem/radar:). ​

Goed idee idd. Ik zou graag meer functies, regen en real time in deel 2 willen zien:).

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Als ze een dag en nacht functie erin bouwen met regen en onweer zijn we al een flinke stap in de goede richting.

Daarnaast zou ik ook graag een omgeving zien die wat kleiner en meer gevarieerd is. Leuk hoor een eiland met meer dan 1000 KM aan wegen, maar alles lijkt hetzelfde op dat eiland. Dan liever maar een iets kleiner gebied, met meer variatie.

Ook mogen er voetgangers op straat lopen en zou het geen overbodige luxe zijn als je een paal en een hekje ook echt uit de grond trekt als je er met 300 km per uur tegenaan knalt!

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Muahaha, die stoplichten blijven ook echt ALTIJD staan .. Maar idd over dat eiland heb je ook gelijk want ik ga toch nooit naar het noorden ik blijf altijd bij de airport of de stad of het circuit en een druk bebouwd iets zou idd wel vet zijn

Maar denken jullie dat er een patch kan/zal worden gemaakt die Regen en al die andere dingen toevoegt?

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Verwacht eigelijk niet dat zoiets in een patch wordt verwerkt. Meestal alleen bugs worden daarmee opgelost. Hooguit een nieuwe auto maar echte gamesveranderingen komen niet mee met dat soort updates. Maar zeg nooit, nooit :D .

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zeikt iedereen dat de omgeving te weinig variatie biedt8)?
    Ik vind het perfect zo, ga maar eens alle wegen van het eiland verkennen, dan zal je zien dat er veel verschillende omgevingen zijn. Eigenlijk is het een punt dat mij geen enkele zak uitmaakt, want het gaat er toch om hoe de game speelt? De grootte van het eiland is trouwens heerlijk.:)

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Omdat het zo is?

Ik heb het spel vanaf dag 1 en ik heb bijna 80% van het eiland gezien (volgens de stats) en ik vind het echt teveel op elkaar lijken.
    Ik val af en toe nog net niet in slaap als ik weer 70 kilometer moet rijden.

14. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de grootte van het eiland nu juist iets dat TDU echt onderscheid van andere racegames. En ik ben het niet echt met jou eens Frangster, ik vind dat het eiland genoeg variatie biedt. En ik heb er juist een goed gevoel bij als ik een groot stuk moet rijden, heerlijk om door die omgevingen met zo'n snelheid een flinke afstand af te leggen. Als je bijvoorbeeld in het noorden bent zie je tog een andere omgeving als in het zuiden, of het westen. Maar goed, dat is mijn mening.

15. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien bestaan er geen plekken op de wereld waarvan je om de 100 kilometer dan een wereldstad, en dan weer een woestijn, dan weer een regenwoud hebt. De game speelt zich af op Oahu en daar is het nou eenmaal zo :). Verder zou ik echt SUPERGRAAG willen dat er een beetje de Psychics en besturing van PGR3 in zit. En dat je wat dingen idd uit de grond kan rijden, dan kan het spel echt niet meer stuk :D. Owja, een beetje interactiviteit op verschillende plekken op het eiland zou ook wel leuk zijn, al weet ik dan niet wat.

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat snap ik wel, maar waar hebben ze dan in godsnaam voor dat eiland gekozen? Het probleem wat ik ermee heb is dat het gewoon op simpel copy paste werk lijkt van bomen en struiken :). Het kan ook zo zijn dat het allemaal op elkaar lijkt, omdat er zoals jij ook eigenlijk al zegt zo weinig interactiviteit is met de omgeving.

Ik vind het een geweldig leuk spel, alleen straalt de omgeving naar mijn mening zo verschrikkelijk weinig uit.
    Ondanks dat het spel zo groot is blijft het toch relatief "leeg" aanvoelen op veel punten.

Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  17. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Helemaal mee eens, ik doe dit vaak samen met een vriend van me. Heerlijk touren met auto's uit de zelfde klasse. Vooral de classics :cool:

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt echt helemaal gelijk:thumbs:! Da's precies mijn mening. Als ik op een lege, rechte snelweg ga cruisen met 170 km/h hoogste verselling en radio aan, dan zit ik echt te genieten:). Het eiland is gigantisch groot, en de omgevingen zijn heel divers.TDU is idd een revolutie in het racegame-genre. Als ik deze game een cijfer zou moeten geven, dan werdt het een 9,8, op een schaal van 10. Een 10 geef ik nooit, omdat het altijd beter kan. Ik zou eigenlijk een 9,9 geven, maar een 0,1 puntje aftrek vanwege de A.I. die wel heel slim en goed, maar soms een beetje laf is. Maar verder niets dan lof voor deze game.:)

@Frangster: Als je op de eerste dag dat je de game hebt gelijk al 80 procent van de wegen hebt gediscoverd, dan game je echt veel te veel.

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ehm? Lezen? :emo:

Dus, ik heb het spel vanaf de eerste dag, en ik heb inmiddels 80% van de wegen gehad :).

Een 9,8 zou ik deze game nooit geven, daarvoor mist het té veel en is het niet "Unlimited" genoeg. Maar goed, jullie vinden de game fantastisch, ik vind hem redelijk met nog zat punten over voor verbetering. Ieder z'n ding toch? :thumbs:

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hallo..

ik heb het spel gisteren na veel twijfel aangeschaft... (twijfel was tussen: pgr3, burnoutrevenge en tdu)

Moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben.. speelt fijn(alleen idd als je hard rijdt dan is het echt soms rijden op geluk... :confused:)
    ook super dat de online functionaliteit meteen verwerkt is in het spel.. .dus tijdens het cruisen spontaan races starten.. echt bruut... én ook cool dat je ook gratis nieuwe auto's kan downloaden! :p

alleen beeldkwaliteit laat te wensen over.. maar dat zal wel aan mijn tv liggen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina