1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, ik vind hem subliem, jij vind hem redelijk, en zo zijn er wel meer.:):

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb je TDU gekozen. Over Burnout Revenge... NOOIT DOEN aangezien die ontzettend frustrerend, minimaal verslavend, en gewoon niet leuk is:mad:. Ik spreek uit ervaring: ik heb hem ooit gehad voor de gewone Xbox en ik had hem na 3 uur weer verkocht... WÁT een slecht spel. Niet kopen dus=(. De 360 versie biedt alleen mooiere graphics, verder is ie hetzelfde.

En Gotham: Ik ga hem binnenkort ook kopen (zie handtekening) , ik heb er zin in maar of ie beter is dan TDU...?:)

3. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IMO is Gotham niet beter dan TDU, vermaak me geweldig met TDU en de game is inderdaad veeeel beter dan ik verwacht had.

4. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    maar hebben jullie ook last van onduidelijke letters?

5. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat de server nu al een paar dagen plat ligt.

Waarom ligt die überhaupt plat soms?

6. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    vanochtend heeft ie gewerkt... krijg je meteen een hoop spookrijders...

7. vandalo

vandalo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb een vraagje,
    Ik speel sinds een tijdje de TDU demo en ik zie altijd auto's rijden als spyker en lambo enzo.. maar kan ik ook aan die auto's komen in de demo? of kan je alleen gebruik maken van de auto's en motor in je garage?

8. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    de spyker zit samen met de koenig zitten bij een dealer eigenlijk vrij in het midden van het eiland. ietsje links van het midden. De spyker is gruwelijk lelijk trouwens...

De lambo's zitten daar vlak bij, iets verder naar boven rijden..

Zou goed kunnen dat die geblokkeerd zijn...

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Het is veel bediscusseerd, maar ik heb er op mijn 16 inch Philips standaard tv helemaal geen last van. En ik heb geen advanced scart kabel.:)

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Spyker heel mooi in het zilvergrijs met die 19 inch magnesium wielen en de eerste interieur kleur.Weet je wat ik de lelijkste auto in het spel vindt? De Farboud! Ga hem maar eens goed bekijken bij de dealer, en hou een kotszakje bij de hand8).

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Porsche Fan stop eens met die DUBBELPOSTS echt serieus je hebt er op de ze pagina al 2 .. Dat is echt een prestatie voortaan als je de laatste post hebt en je wilt nog wat kwijt EDIT hem dan ff en dan ziet het er ook een stuk overzichtelijker en netter uit.

Maar kom op het eiland is wel varieerent MAAR als je in een gebied bent bijvoorbeeld het beboste ELKE boom is hetzelfde ook kwam bladeren enzo en ik denk dat Frangster dat bedoelt dat het er niet perfect uitziet en idd een "Copy Paste" werk is..

Ik vind het gewoon een goed spel maar om het een 9,8 te geven vind ik TE overdregen want er kan echt veeeeel meer verbeterd worden. Dingen die al vaker gezegt zijn als regen, dak op de auto en ruitenwissers aan .. Dag en nacht lijkt me dus ook echt vet

MAARGOED!

Onthoud ff wat ik zei Porsche Fan straks krijg je een Ban want je bent er al eerder voor gewaarschuwd in deze Thread door een Moderator

Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  12. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker een vernieuwend spel, maar ook verre van perfect. De AI is bijvoorbeeld bagger. En het eiland voelt gewoon verlaten aan, wat het ook is natuurlijk.

Wel erg goedkoop trouwens dat die TDU server er steeds uitligt. :mad:

13. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch begrijp ik totaal niet waarom een dak dat open en dicht kan en ruitenwissers voor iemand zo belangrijk kan zijn, IMO voegt dat helemaal niks toe aan het spel.

Dag en nacht zou ik daarin tegen wel een toevoeging vinden, net als meer mogelijkheden om je auto wat persoonlijker te maken. Niet zo overdreven als NFS, maar toch net even dat beetje extra.

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja, als je de ramen kunt bedienen schep je wel verwachtingen voor de andere dingen. Ik zou bijvoorbeeld lichten/knipperlichten wel een toevoeging vinden en als open daken werken is het gewoon zeer gaaf. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat dag en nacht meer toe zou voegen, de andere kant is wel dat het nu al moeilijk genoeg is om op hoge snelheden netjes op de weg en van de tegenliggers weg te blijven.

15. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zou het me niet uitmaken of het er bij zit of niet, grappig zou het dan weer wel zijn. Punt is dat wel of geen open dak de snelheid van je auto beinvloed (open ramen eigenlijk ook..) dus benieuwd of ze daar dan ook iets mee doen.

Wat ik ook graag zou willen zien is dat je een filter er op kunt zetten dat je alleen mensen kunt uitdagen die een auto in de zelfde klasse als jij hebben. Hoe kun je trouwens geld verdienen met het uitdagen in een instant challenge?

Duh, ik zou ook verhuizen als er alleen maar halve zolen in dikke wagens om de 5 min. door je straat scheuren. :p

Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Game options> Online ofzo> STAKES en die dan verhogen moet je maar ff in het options menu rondneuzen weet het namelijk ook niet precies

17. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, hoe verlaten sommige het spel ook vinden, ik vind het vanaf september oid al een geweldig spel :) Houd juist wel van die lege woestijnen enzo.

18. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, met al te veel drukte wordt het onmogelijk om 400km/h te halen.

19. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad. Maar soms rijd ik ook gewoon lekker rustig.

Soms ben ik met een vriend van me lekker door de mooie wereld aan het cruisen in een dikke muscle car.. echt super. Dat kan je echt goed in dit spel :)

20. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    werken de ruitenwissers nou eigenlijk in tdu?

Laatst bewerkt: 18 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina