1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een Samsung drive.
    Ik heb in al die 17 jaar nog nooit een game stuk gehad.
    Doe ze ook altijd netjes in de hoesjes. Ik laat ze soms erin zitten als ik weet dat ik 2 uur erna weer ga gamen. Daarvan gaat zoiets heus niet stuk!

    Ben er niet blij mee nogmaals maarja...
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb nog nooit last gehad van defecte schijven die ik in een drive heb laten zitten. :{
    Kan me ook niet voorstellen dat schijven daar stuk van zouden kunnen gaan.
    Heb de game ( en de xbox zelf ;) ) nu ook en wat een geweldige game is het!
    Ik merk alleen dat er online vaak maar erg weinig andere spelers zijn? Ik kom er vaak hooguit 8 tegen, wat dan ook nog wel eens zakt naar 2. :{

    Voor de rest een prachtig spel, geweldige graphics, goed geluid!
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ze mogen sommige doosjes ook weleens wat minder krakvast maken zeg :confused: Je trekt onderhand de hele dvd kapot om hem los te krijgen, belachelijk.
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Geen last van eigenlijk. In het midden van het doosje drukken is vaak wel voldoende voor mij. :)
     
  5. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is juist het hele punt....mensen doen de DVD er niet fatsoenlijk uithalen uit de doos (lees : locking GOED indrukken om het spel eruit te krijgen ....en NIET trekken of lomp de disc eruit proberen te krijgen).

    Hierdoor ontstaan er juist scheuren rond het midden van de schijf.....en door de warmte en snelheid van het spinnen scheuren deze verder uit en gaat de disc kapot/uit balans.

    In ieder geval je disc af en toe controleren op haarscheuren als deze moeilijk uit de doos gaan of gehaald worden...!!!
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik druk hard genoeg op het midden maar soms krakt dat zelfs!
     
  7. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje. Is hier iemand die dit spel speelt met het MS stuurtje?

    Zou diegene mij willen vertellen welke settings die heeft gebruikt ( Sensitivity en Linearity (ofzoiets). Ik heb nu de hele tijd het gevoel dat ik iets niet goed heb staan.

    En weet iemand of en wanneer er een patch komt voor de Force Feedback?
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Of als je altijd moeite hebt om ze eruit te halen in een bewaarmap doen. ;)
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    vandaag via de online marketplace een ferrari 430 met level 3 tuning gekocht voor $150.000!! :)

    Offline is die auto dat al waard, zonder level 3 tuning. Maar er zijn ook rare gasten bij, die echt 500.000 tot een miljoen er voor vragen!

    Dus lijkt me een goede tip om eerst eens rond te turen wat er allemaal op de testdrive ebay staat! Ik ga iig vaker iets via tdu servers kopen!! :)
     
  10. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb TDU ook maat is aangeschaft.. en ik vind het een hartstikke gave game. Maar nu zat ik te kijken op het TDU forum van Atari.. en daar spreken ze altijd af om met ze 8en te gaan cruisen.. maar is er hier ook animo voor?
    Dat we bijvoorbeeld met een groepje afspreken en dan gewoon lekker gaan cruisen..?

    Groeten,
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Het lastige daarvan is om bij elkaar in de zelfde server te komen .. Je kan maximaal met 8 man erin die het spel zelf bepaalt dus is best moelijk ;)
     
  12. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als de mensen die meedoen elkaar toevoegen aan hun friendlist.. en dan zet je bij de game dat je alleen friends wil zien.. dan moet dat makkelijk lukken denk ik.
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Oo wist niet eens dat dat kon :9 Maar dat is wel goede oplossing
     
  14. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    dat cruisen lijkt me nie zo veel aan... tegen elkaar racen dan weer wel.. tenminste als dat fatsoenlijk georganiseerd kan worden!
     
  15. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Cruisen is juist veel toffer dan racen. Het mooiste zou zijn als je met een man of 30 zou kunnen cruisen. :)
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    dus ik begrijp het goed dat er altijd maar maximaal 8 spelers in 1 online game kunnen? :{
     
  17. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je aan het rond rijden bent kan je maximaal 8 spelers zien rijden.
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke bedoel je? Die ene die 90 euro kost, of die ene die 130 euro kost?
    En, is het aan te raden om zo'n stuur te kopen:)? Heb zelf namelijk voor de gewone Xbox een (kapot) Williams F1 racestuur, altijd keurig mee omgegaan, maar áls ik ermee race, dan houden de auto's in, doen ze heel gekke dingen, rijden ze opeens achteruit, en nog veel meer:confused:. Da's met alle racegames:mad:.
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou beetje jammer eigenlijk wel. De map is zo groot dat je soms lang onderweg bent om bij iemand te komen. Ik gebruik nooit het gps systeem, ik vind het rijden zelf altijd veel te leuk. :9
    Wat ik ook wel meemaak is dat als je eenmaal bij een andere speler bent aangekomen ze opeens weg zijn. :{ Net of doen ze het opzettelijk. De halelujah verhalen van sommigen over het online gedeelte kan ik nog niet bevestigen helaas. =(
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben nu alle wegen aan het ontdekken voor die Achievement, maar ik weet niet of ik deze geestdodende activiteit vol ga houden. =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina