Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, dat merkte ik hier en daar ook al! :D
    Ik heb nog geen race online gedaan. ik had wat meer gehoopt op wat meer te kunnen cruisen met anderen, maar wat sommigen voor doel hebben weet ik niet, maar die doen maar wat. :{
    Toch wel jammer, nu ben je sneller aangewezen op mensen die je kent.

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks.:thumbs: Heb zelf echter veel te weinig geld om zo'n duur huis te kopen, en ik heb niet bepaald zin om de Millionairs Challenge te doen. Geef bijna altijd mijn geld uit aan auto's...:{

Da's idd erg laf, maar koop gewoon een Caterham, tune hem op level 3, zet de Driving Aid uit, ga oefenen op een bochtig bergweggetje zodat je hem helemaal onder controle krijgt (da's moeilijk;)) en je bent iedereen de baas, zowel op de rechte als de bochtige stukken.:)

Enne, als iemand je van de weg blijft duwen, zorg dat je een bookmark aan de andere kant van het eiland hebt, jump daar naartoe, en je bent hem kwijt.:)

Laatst bewerkt: 25 jan 2007
  3. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer is zonder mijn medeweten een nieuw game begonnen met TDU. Blijkt dat al mijn huizen, auto's, moto's nu weg zijn. Kan je dat oplossen?

I'm pretty pissed =(

4. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, heeft iemand al eens eerder gehad volgens mij...

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Wáááááát?!|:- Dat is echt gigalaf. Sjongejonge, hoop niet dat mijn broer dat ook doet, want dan zou ik hem zijn hersens inslaan8). Echt belachelijk, ben je net zo ver in de game, wordt ie gedeleted. En je kan dat niet oplossen, want een gedelete game kan je niet terughalen, en je kan geen meerdere savegames tegelijk hebben.:mad:Ik heb echt medelijden met je.:): Hoever was je eigenlijk?

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Het heeft natuurlijk ook wel voordelen, kun je weer lekker alle missies opnieuw doen. :9 Ben zelf nog niet zover, 28% maar. :)

7. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hey, iemand hier al een club aangemaakt!? just wondering...

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nee, misschien wel leuk om dat samen met enkele spelers hier te doen? :b:

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar ik moet er niet aan denken om races als de Tour Of The Island, de Maserati Trophy en de Fatal-At Track Tion of de Vehicle Transport missies overnieuw te doen=(. Ook ben ik net zo ver met de 5000 mile en de Explorer Achievements, en ik heb net zo'n mooie collectie in de Laie House Of Paradise ontwikkeld. Dus wie die probeert mijn TDU-gamesave of Xbox 360 profiel te deleten, krijgt een ram voor zijn kop!8)

10. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    Maar zo'n club kost wel 750.000 dollar... ik heb nog niet zoveel % game dat ik zoveel geld kan missen(heb wel bijna 750.000 gespaard, maar da's ook meer om auto's en huizen te kunnen kopen)...

En volgens mij kun je niet onderling dollars overmaken of auto's als gift geven, want zelfs het markplaats gebeuren gaat random... ( je kan niet je eigen klanten uit kiezen.. dan zou je namelijk allemaal een of meerdere auto's kunnen doneren die de club oprichter dan weer kan verkopen)

Oh wacht er is wel weer 1 manier.. tegen elkaar racen.. dan kun je toch wel een geldbedrag instellen!? Bij instant challenge iig wel, dan zou je dus op die manier geld kunnen inzamelen voor club oprichting.. beetje omslachtig maar toch.

Dus wie heeft er 750.000 dollars over? Of heeft er iemand anders een goed plan!?

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    ik kan 750.000 dollar wel betalen heb zowiezo 20 miljoen op de rekening en ik kan in 10 x een challegen te doen van 40 seconde het ook halen dus ik kan wel betalen ;) Er zijn ook goedkopere clubs hoor bijvoorbeeld in de stad maar wij nemen dan wel de duusrte hè ;)

12. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    okay ik wist niet dat er ook goedkopere clubs waren.. als doelie 'm aanmaakt dan kunnen we ook als clubs races rijden.. da's dan ook weer cool

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Argghhh, waarom schiet microsoft niet op met het etiket versturen zodat ik mijn 360 kan laten reparen...

Ik wil ook weer TDU spelen...
    Ben toen ik voor het laatst speelde net champion geworden, dus het begon net echt leuk te worden...

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Die race van een uur vond ik best leuk. Met een enzo gereden, ga hem misschien nog eens overdoen met een motor. :9
    Ik weet soms niet eens meer of ik al eens ergens geweest ben, zoveel verschillende omgevingen zitten er in het spel. Blijft geweldig. :)

edit/ Wat haat ik die lifter missies toch enorm. Die hadden ze wel mogen vervangen door iets anders :{

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2007
  15. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ben helemaal overnieuw begonnen ivm een nieuw xboxlive account.

Binnen 3 uur het expert niveau alweer gehaald. Gaat wel heel rap zo. :)

Auto waar ik nu mee rijdt is de RUF RT12. (addon car)

En ik heb eigenlijk nooit last van mensen online. Laatst wel een gast die me de hele tijd volgde en wilde aantikken maar die raakte ik al snel kwijt door op de snelweg snel plotseling een afslag in te gaan.

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hé, dat zijn echt kutmissies:mad:. Er is een tijdlimiet, ook een Driving balk (shit), er rijdt altijd zo'n een of andere leipo met je mee8), en als je het niet goed doet, krijg je nog negatief commentaar ook! En als klap op de vuurpijl zijn er ook nog 2 soorten lifter missies: Flop-model en Bitch-hiker:lol:. Nee, geef mij de Vehicle Transport missies maar. Je mag een lang eind in de vetste bolides rijden, en krijgt er nog dik voor betaald ook!:)

17. Raptus

Raptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de laatste single player missies volbracht, dus nu mijn achievements
    van de multiplayer missions nog bijeenkrijgen en mijn 5000 miles en dan ben ik rond *)

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Helemaal met je eens! :) Enorme boutmissies blijven het. sommige na 2 keer nog niet gehaald. :{
    Dat mag wat mij betreft wel achterwege blijven in deel 2. \o/

Weet iemand hoe je een auto online kunt verkopen? Ik heb het nog niet bij de opties zien staan.

19. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    naar je huis gaan en dan staat er de optie trade

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja dat heb ik gezien, alleen krijg ik niet de mogelijkheid om hem op de online marketplace te zetten. Alleen een direct sale. :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina