1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heb er nu 395, ben dus al een end op weg. Hoop ze straks allemaal binnen te kunnen halen om champion te worden.

    Nee, offline multiplayer bestaat niet, immers je hebt een internet (dus online) verbinding nodig om andere spelers te kunnen zien. Zou wel mooi zijn, hoef je geen xbox live aan te schaffen. Ik heb zelf een jaarabo genomen voor 30 euro.
     
  2. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ikn zou een motor kopen (mvagusta) en dan tunen, is denk ik makkelijker. Vond het zelf ook fijner met een motor dan met een auto..
     
  3. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Spelen nog veel nederlanders dit spel, tis al een tijdje geleden dat ik dit gespeeld heb. Heb geloof ik 775 achievement points, maar moest nog een paar online races. Vond dit spel niet zo moeilijk alleen die time-trials zijn zo af en toe behoorlijk irritant! :lol:

    Enneh om snel geld te verdienen moet je die 180 mph race doen, 20 seconden werk 75000 eurie's op je rekening. Deze zit ergens rechtsbovenin op je map
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Zit aan de onderkant van de map. ;)

    Ben nu champion, en zeker met die race is het makkelijk geld verdienen. Komt de levensduur van de game denk ik niet ten goede. Moest je eerst echt sparen om weer een andere auto te kunnen kopen, nu heb je binnen een paar minuten genoeg om een nieuw huis te kopen en 3 auto's. :{
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Club aangemaakt, mensen die willen joinen geven dat maar ff aan. Invite ik je wel. \o/
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Die race van 200000 dollar doe je met een Klasse A bak op niveau 3 getuned +- 43 minuten over.

    Die miljoenenrace doe je langer over omdat je dan verkeer op de weg hebt dus meestal iets van 51 tot 54 minuten ofzo.
     
  7. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Zijn er dan echt mensen die die race steeds opnieuw rijden? Ik heb hem 1 keer gereden daarna doe ik gewoon die 180/190 mph challange. € 75000,00 in 1 min. Doe dat maar is keer 43 :): Ruim 3,2 miljoen :)
     
  8. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar wat is nou eigenlijk de bedoeling van zo'n club? om gewoon af te spreken en te gaan racen/cruisen ofzo?

    Groeten,
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die Lamborghini's klopt zeker, kijk achterin het handleidingboekje maar eens bij de copyright/liscensies en dan bij Lambo, dan zie je de LM002 staan, dat is eigenlijk een Hummer H1, maar dan met Lambo Diablo motor:9.

    Heb zelf nu 490 gamer points. Maar zo'n jaarabonnement kost toch 60 euro?! En dan kan je ook nog een 3 maanden kopen voor 20 euro.:{

    Gefeliciteerd! Heb zelf dat klotesjieke huis van mij verkocht, heb nu zo'n vakantiebungalow vlakbij met een Garagecapicity van 4 auto's, de enige auto's die ik nu heb zijn een Alfa GT(Ik doe hem nooit meer weg!:emo:), een Maserati Spyder, een Ferrari F430 en een Lambo Gallardo Spyder. Ze zijn allemaal ongetuned, en met die Ferrari doe ik de 180 MP/H Downtown als ik geld nodig heb.:)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  10. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Koop dan gewoon een Koenigsegg CCR geloof ik tunen tot stage 3 en je haalt hem met je tenen. :lol:
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja onder andere, je kunt elkaar uitdagen. Misschien dat je dan ook sneller bij elkaar op een server komt. :)

    Op verschillende sites heb je mensen die ze goedkoper aanbieden. Heb eventueel nog wel een adresje voor je mocht je interesse hebben. :):



    Dank je!
    Ik heb nu verschillende huizen, Ferrari Enzo blijft favoriet samen met MV voor het maken van veel kilometers in een korte tijd.
    Wil het nu uitspelen, zit op 46% \o/
     
  12. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik wil wel bij je club dan.. Vandalo NL is me Gamertag.. dus voeg me maar ff toe dan..

    Groeten,
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Als ik vanavond thuis kom zal ik je toevoegen. :b:
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mijn Nintendo DS verkopen, dus dan heb ik nóg meer geld voor games/asseccoires, ga O.A. Burnout 5 kopen, de rest is nog niet zeker.:9

    De 180 MP/H mag alleen met een B-klasser!!!8)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wanneer nieuwe carpack?!
     
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is er net een uit, waarom zo snel weer eentje?
    Ik snap niet echt het nut daarvan. Zolang er geen nieuwe huizen uitkomen heb je op een gegeven moment toch niet genoeg ruimte om al je auto's op te slaan denk ik zo.
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mja, sowieso vind ik dat een beetje aan de dure kant. Je zit op deze manier zo op 80-85 euro voor je game. Dat is me dan echt wat teveel van het goede.
     
  18. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ff een vraagje, bevalt de gameplay zelf goed, het rijden ? Want ik vond de demo wat tegenvallen. Ik speel zelf het liefste PGR 3, komt de gameplay van dit spel daar in de buurt ? Vind de opties namelijk erg leuk klinken maar als het weggedrag van de auto's niets is.
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Tsjah, het is gewoon wennen. Maar ik vond zelf dat het heel geleidelijk ging. Je begint namelijk met een langzame auto die gemakkelijk onder controle te houden is. Sturen vind ik perfect gaan.
    Ik vind de gameplay heel anders vergeleken met PGR3. Daar ligt de nadruk met op het driften door bochten, iets wat bij TDU veel minder vaak zal voorkomen of je moet het zelf bewust doen.
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    haha ja, maar ik deed hem eerst wel eens omdat ik t gewoon wel een coole endurancerance vond :p


    Waar zit die 180/190 mph challenge precies?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina