1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Rijdt nagenoeg hetzelfde als de 575mm, heb hem in het bordeauxrood...

    Had liever de 599GTB gezien!
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    heb vannacht ff die 2 carpacks gedownload.. die porsche B trekt echt hard voor een B auto! Ga 'm nog ff niet tunen, maar daar zit wel meer in!

    Heb ook de dodge challenger gekocht.. dat is echt qua geluid wel een van de bruutste in mijn collectie.. echt een hele diepe brom! :)

    Er zijn ook een aantal onbekendere merken bij gekomen.. ga ze straks allemaal ff proefrijden :p

    Weet iemand waarom ik niet meer als 1 custom challenge kan uploaden!? Of moeten daar een paar dagen tussen zitten!?

    Enne dat eilandje aan de rechterkant van het eiland.. daar zit een weg op.. hoe kom ik daar!?
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Is het het geld echt waard? Zijn er echt wagens die je moet hebben? Ik hoor iedereen over de RUF, de rest hoor je maar heel weinig van. :)
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Het is geen Must iig. Die RUF is idd zeer de moeite waard en verder heb je een nog iets snellere Koennigseg al moet ik die nog aanschaffen.

    Je hebt ook nog een of andere A klasse Exotic car genaamd Edonis. Die rijdt opzich wel lekker maar heeft toch te weinig power.

    Ze mogen van mij wel weer eens een nieuw pack uitbrengen.
     
  5. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft hier al iemand een club? en zo ja kan ik hem joinen?
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ja hoor, als je even je online naam doorgeeft invite ik je wel. :)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu op 8% en ik heb die nissan S-tune maar gekocht. Is best wel een goede wagen. Dadelijk ff een uur/anderhalf uur leren en dan er weer tegen aan met TDU!
     
  8. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn live naam is YamaRox
    ene maakt bij jullie een enzo een schraal lagerschrapent geluid als je gast geeft?
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hey sinners... goede controle over de enzo! Ik slipte de hele tijd van de weg en dan is die weg net zo'n stukkie hoger dat ie spint! Of wat ik ook vaak had, was net te hard in zo'n bocht aankomen(verkeerd inschatting!) en dan vol de bosjes in!! Haha!

    Maar t werkte wel goed! Nu eens met alle leden racen.. dan eens een iets rechter circuit! (of minder snelle wagens!) Maar dan wel eigenlijk allemaal dezelfde, dat is t eerlijkst.. BV de mercedes DTM.. niet te snel maar wel goed onder controle te houden! Of de Ferrari430!

    Die porsche is wel vet, en de challenger vind ik bruut. En idd die edonis is wel een vette bak hoor! Ben nog bezig om al die nieuwe auto's te checken...

    Toch is die alfa die je scoort met tour of the island best goed!
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja was leuk! Ik rem vaak iets te veel, maar ik denk dat dat op deze track allee maar goed was. Veel echt scherpe bochten.
    Dit moeten we zeker vaker gaan doen, op voorwaarde dat we allemaal dezelfde auto hebben! :)
    Waar was je trouwens later demon? :): Heb je nog een tijd zitten zoeken, kon je niet meer vinden. :'-(
     
  11. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hij was vast gelopen... enne toen had ik er ff genoeg van.. ff getennist met een maat van me...

    Vanavond laat weer??
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    ja wordt wel heel laat dan. Moetvanavond eerst weg. :{
     
  13. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Okay.. nou ik zie de mensen wel verschijnen in da club!

    (PS: ik ben op de raarste momenten aan t gamen, want als kersverse vader ben ik op de raarste tijden wakker dankzij onze prachtige dochter :p)


    weet iemand nu wat dat kleine eilandje aan de rechter kant is en hoe je daarop komt!?
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen Live!8)8)8) Heb problemen met het verbinden met het internet.:{

    Ik heb nog geen Live!8)8)8) Heb problemen met het verbinden met het internet.:{ Persoonlijk vind ik de Lambo Murcielago de beste A-Klasser, is ook het goedkoopst. Alleen dat gigantische stuur... Maar de Maserati MC12 rijdt heel opzwepend! De beste B-Klasser vind ik de Ascari KZ1, zo'n relaxte bak! Maar ook de Ferrari F430 en de Lambo Gallardo zijn heel goed.:)

    Voor 183.000 kan je wel duizend E-Klassers kopen!;) Vind zelf de beste E de gewone Nissan Z of de Jaguar XK.

    Vind het zelf zo:

    Group G: Lambo Miura.
    Group F: Alfa GT.
    Group E: Jag XK.
    Group D: Mercedes CLK.
    Group C: Alfa 8C.
    Group B: Ascari KZ1.
    Group A: Lambo Murcielago.
    Group MB: Ducati Supersport 1000 DS.
    Group MA: Kawasaki Ninja.

    :)

    Gewoon in je huis en dan de garage of klerenkast in, dan eruit, wachten tot het 'Saving content. Please don't turn off your console.' weg is en uitzetten.:b:

    Hij is heel mooi, vind het eigenlijk de mooiste Ferrari in het spel (zolang de 599 er niet in zit...:'-().

    Klinkt de Brera hetzelfde als de GT? Hij hoort eigenlijk even of minder snel te zijn, is 20 PK sterker, maar is ook een paar honderd kilo zwaarder... Vind hem ook een stuk minder mooi. Maar nog steeds prachtig!:)

    De Scaglietti is een Ferrari.

    Via een teleporter... Check effe het filmpje op Youtube.:)

    Die Edonis is sloom, omdat ie wel 720 PK heeft, maar daarmee moet hij dan wel 720 ton mee voortstuwen...:lol:

    Bij de S-Tune heb je boven de 120 KM/H een irritant fluitje. Vind jij dat ook zo klote?:)

    Het is er heel mooi, prachtig meer ligt daarin.:)


    P.S.: Jezus, wat een lang bericht. En het is zo warm...:'-(;)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Porshce-fan bedankt voor dat alles! :p


    Ik ga nu als D klasse auto een Aston martin DB9 coupe halen, mede omdat ik het een prachtige auto vind en hij zowat de beste is van D auto's.


    -
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hey ff over dat secret island... heb ff gegoogled en kwam t volgende tegen (en iets meer)
    :


    1c. The Eden Island - This island is accessible by a teleporter. The island
    includes, hotels, a cruise ship, waterfalls, a luxurious beach, and a few miles
    of roads to drive on, and no, the roads do not count towards your total island
    exploration. This island is just north of the southeast corner of Oahu.
    _ _ _ _ _ _ _ _

    There is one, and only one way to get to the island. on the southeast
    corner of the island, there is a road that leads around the southern tip of the
    eastern mountain range. If you go just to the south part after the bend, you
    drive up the side of the mountain and follow the rest of the range until you
    come to a small 'e' symbol. You will drive down a small hill then go back up.
    when you get to the 'e' you need to back up, and then drive and hit it at at
    least 30 mph, no less. Once you get to the island, create a bookmark so you
    don't have to continually go through the teleporter. Congratulations, 3 down,
    that's all for the confirmed ones.


    en dan las ik dit ook nog!

    1f. Unused Car Dealerships: not so much places to enter as cool places to see
    _ _ _ _ _ _ _ _

    Alfa Romeo - About 1/5 mile east of the challenge "8 Drivers Make a Record"

    Mercedes-Benz - Just west down the main road of the Lexus Dealership

    Japanese Imports - Find the European Classics Dealership in the southeast
    of the island. Go north on the road from here and]
    take a right at the second intersection. Take
    another right. The dealership should be on the left
    side of the road.

    Audi - **Details to come**
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Beste auto's naar mijn mening:

    A. Koennigseg (Erg snel en toch goed onder controle te houden)
    B. Ferrari F430 / Ruf RT12
    C. TVR Sagaris
    D. Aston Martin Db9/ Aston Martin V8 Vanquish
    E. Jaguar XK
    F. Boeit eigenlijk niet zo, de challenges zijn toch allemaal nog zo easy....
     
  18. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Porsche Fan:

    Kan je misschien plaatjes posten van die Scaglietti? Kan ze op internet nog niet vinden..
    En ook van die 250 GTO, of hebbie die niet?
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Gefeliciteerd!! \o/ \o/

    Ja, er schijnen op Youtube wel wat fimpjes te circuleren hoe je er precies op kunt komen.

    Hier een voorbeeld van een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=xaMYUY_VTa0

    Succes! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina