jep jaja je moet ze wel allemaal winnen sinnerz.. maaré kijkend naar jouw race gedrag(in de races die wij gereden hebben) moet dat toch geen probleem zijn!
Volgende races op het circuit!? Dan ga ik vast wat vaker oefenen! Ik reed trouwens met een download car. De koenings crr, die is paar seconden sneller met optrekken en x aantal km sneller topspeed dan de cbbs.
Ik heb op die heights rit zo vaak dat ik, zo gauw als er een hoogte verschil is, de controle kwijt raak.
Hey! én de volgende keer me niet meer duwen als ik op een motor een bocht neem op dat circuit!!
ik vloog helemaal de bossen in, ma!n!!! En dan moet ik zo hard gaan rijden om t terug te winnen dat ik nog meer fouten maak!
Maar okay, hopen dat er snel meer mensen online bij komen in de "fearless" club.. dus mensen stuur sinnerz een pm! We need members!!
misschien een idee om de club "fearless XBW.nl" te noemen? Leggen we meteen een link naar het forum, en zo krijgen we misschien nog een paar leden erbij!!
Gisteren was trouwens ook zwaar kut.. internet viel weg.. dus ik kreeg een melding dat ik niet meer live was. Dus ik mijn profiel aangetikt.. meld ie zich opnieuw aan, waardoor TDU zichzelf opnieuw opstarte (profile changed) midden in een car drop off!!
dat is dus een les voor de volgende keer!!
Klik om te vergroten...