1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    whoei skyline gekocht :p wan geile bak :D
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu champion geworden en ik ben ongeveer op 56% van het spel.

    Maar die race van dat je 300 moet gaan en die je per keer 70k of 75k verdient, is er nog niet, weet iemand wanneer die komt?

    Ik heb wel al van dat soort challenges unlocket, maar die zijn met een B auto.
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Als je champion bent, dan is die race er ook. Zit in het zuiden van de stad. Gewoon even goed zoeken. :):

    Zit op I-9 trouwens. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2007
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe kan ik op champion level komen? Ik ben nu 4 sterren.
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Door het behalen van 450 points. :)
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Oei oei!! :D Waar kan ik zien hoeveel points ik heb?
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Even een huis binnengaan die je hebt gekocht en dan bij Achievements. ;)
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga dan met die speed challenge veel geld verdienen en dan ff wat achievements behalen:

    -15 huizen kopen
    -3 lamborghini's
    -3 Chevrolet's
    -50 auto's in totaal.
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, op die wijze lukte het mij vrij snel om Champion te worden. Kleding van een bepaald merk kopen levert punten op. Net zoals een aantal auto's van een bepaald merk bezitten. Graag vrij snel dan.

    Ik wil nu die Volkswagen W12 Coupe vrijspelen, zal alleen nog wel even duren. :{
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    en hoe verkoop ik een auto :x
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Naar trade gaan, op direct sale drukken en daar kun je kiezen om hem online te verkopen aan een andere speler, of direct voor de helft van de prijs aan een garage. :)
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Super thanks!:)

    Heb vandaag 'om te beginnen' dit gehaald:

    Harddisk 20GB
    2e Controller met snoer
    Project Gotham Racing 3
    Burnout Revenge

    Ben aangenaam verrast! PGR3 moest ik effe aan wennen, maar nu vind ik hem heerlijk. Heb vanavond met mijn broer multiplayer zitten spelen, was fantastisch. Leuk om hem met zijn Countach de bocht uit te drukken!;)

    Burnout is ook super, fantastisch om je af te reageren, heerlijke wagens, en vooral de Crash mode is subliem!:)

    Online abbo, MS points, NFS Carbon C.E. en GTA4 volgen over een paar dagen.

    Over TDU, heb niet zoveel tijd gehad om het te spelen (blíjft subliem!\o/) , maar ik heb voor de zoveelste keer een Caterham gekocht. Zou ik zo graag in het echt willen rijden. 0 tot 100 in 3.1 seconden, en dat zonder dak, ramen en deuren!:b:
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    PGR3 heb ik ook, mooie game ook. Alleen niet veel gespeeld omdat ik nog steeds TDU aan het spelen ben! :D
    Als je een online abbo neemt moet je echt even goed rondkijken, ik had zelf een jaar live voor €30,- Scheelt toch de helft! :eek:
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764


    GTA 4? Jaja, maar dat meen je toch niet he? Of volg je echt geen gamenieuws.
     
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    @antraxx hoeveel gamerpoints heb je eigenlijk al binnengehaald... wat ik had t idee dat je t spel nog niet zo lang had... en je lijkt al best ver te zijn!?

    @porsche, gefeliciteerd! Toch B.O. Revenge gehaald!? Dacht dat je wilde wachten op B.O. Domination!? En t is idd een super spel.. ik had 'm al vrij ver uitgespeeld op de gewone xbox dus ga 'm niet halen voor de 360.. tenzij ie ergens voor 15 euri ligt...

    Had gisteren 8 races gewonnen maar kwam geen steek vooruit in mijn gameprocess. Dus je moet dus echt die achievements halen om ook dat % omhoog te zien gaan... Vannacht ga ik weer eens lekker cruisen.. op naar de 100% roads unlocked.. (zit nu op 68%)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2007
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mocht je tijd en zin hebben dan cruise ik lekker met je mee. \o/
    Je moet inderdaad achievements halen om verder te komen in de game. Ik wil morgen eigenlijk die Volkswagen vrijgespeeld hebben. :D

    Edit:/ Je moet ze dus echt allemaal op gold halen wil je een voertuig unlocken. :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2007
  17. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    jep jaja je moet ze wel allemaal winnen sinnerz.. maaré kijkend naar jouw race gedrag(in de races die wij gereden hebben) moet dat toch geen probleem zijn!

    Volgende races op het circuit!? Dan ga ik vast wat vaker oefenen! Ik reed trouwens met een download car. De koenings crr, die is paar seconden sneller met optrekken en x aantal km sneller topspeed dan de cbbs.

    Ik heb op die heights rit zo vaak dat ik, zo gauw als er een hoogte verschil is, de controle kwijt raak.

    Hey! én de volgende keer me niet meer duwen als ik op een motor een bocht neem op dat circuit!! :p :p ik vloog helemaal de bossen in, ma!n!!! En dan moet ik zo hard gaan rijden om t terug te winnen dat ik nog meer fouten maak!

    Maar okay, hopen dat er snel meer mensen online bij komen in de "fearless" club.. dus mensen stuur sinnerz een pm! We need members!!

    misschien een idee om de club "fearless XBW.nl" te noemen? Leggen we meteen een link naar het forum, en zo krijgen we misschien nog een paar leden erbij!!

    Gisteren was trouwens ook zwaar kut.. internet viel weg.. dus ik kreeg een melding dat ik niet meer live was. Dus ik mijn profiel aangetikt.. meld ie zich opnieuw aan, waardoor TDU zichzelf opnieuw opstarte (profile changed) midden in een car drop off!! :confused: dat is dus een les voor de volgende keer!!
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ demon, ik ben op 57% van het spel en ik heb al 600G in het spel.
    TDU heb sinds donderdag gekregen, dus ik ben wel opgeschoten. :p
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    ik ben nu pro ranking dus invite me maar :) pass ging dat niet meen ik :D dus gimmie some love invite meeeeee!!! :thumbs:
     
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hoe heb je dat zo snel gedaan antraxx!? Want met alleen kopen kom je niet aan 600Gp!! En antraxx geen live-gold!?

    @rvdv.. je ontvangt vandaag voor middernacht nog een invite!!!

    @sinnerz.. hey gefeliciteerd met je 5000 miles!! Zit zelf nu op 3200!! Dus duurt nog ff! Hoeveel roads heb je al unlockt!? ik zit zelf op 70%..
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina