Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Sinnerz voeg mijm ook ff toe aan je club :+ Gamertag: StarFishiee , en kan je meer dan 1 club joinen want dan moet ik die andere ff leaven

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nee, volgens mij kun je maar 1 club joinen. Ik zal je toevoegen! Welkom! \o/

3. Towel

Towel Guest

Hmm maar het is zo superklein, komt waarschijnlijk omdat ik een oldskool 4:3 scherm heb. Maar helemaal in het noorden aan de linkerkant waar ook al die autoshops zijn. Die tekentjes zijn niet helemaal vierkant met A erbij maar beetje bollig. Ik kan daar niet aan meedoen. Maar de Enzo is geen verspilling:p die heb ik alleen voor de millionair gebruikt (en gebruik ook alleen voor zon races). Heb een Noble gekocht klasse B maar was vergete dat ik al een B had...*)

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

zou je de naam kunnen noteren? Er zijn daar namelijk nogal wat races. :)

5. Towel

Towel Guest

Waarschijnlijk motor, maarja k check vanavond, moet nu werken. En bij mij heb ik maar 3 races, maar k ben ook nog expert:cool:

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    iemand enig idee waar die saleen dealer zit?

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zit aan de oostkust van de map. F11 of F12 geloof ik. :)

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja rechts in het oosten dus van je map. Vlak bij een aantal dealers onderandere vlakbij een pagani, dodge dealer. Ook is er vlakbij zo'n klein eilandje waarop ook eens een Maserati Day challenge heeft plaatsgevonden.

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik had zonet even de Milionairs race gedaan, ik heb hem in 1 keer gehaald met die Augustina stage 3 getuned. Mijn tijd was 52:29:39
    Ik zat wel vaak met zweet in mijn handen te racen, maar de race zelf was wel erg leuk!
    Ik ben nu op 65% Morgen maar verder met:

-SINGLE PLAYER VIC. - LEVEL 6 60G
    Win the Gold cup in ALL the Single Player challenges.
    -SINGLE PLAYER TIME CHALLENGES 15G
    Win the Gold cup in ALL the Single Player TIME challenges.
    -SINGLE PLAYER RACE CHALLENGES 20G
    Win the Gold cup in ALL the Single Player RACES challenges.
    -SINGLE PLAYER SPEED CHALLENGES 10G
    Win the Gold cup in ALL the Single Player SPEED challenges.
    -SUCCESSFUL MISSIONS - LEVEL 4 60G
    Successfully complete ALL the missions (Top-Model, Hitchhiker, Vehicle Transport or Courier).

Laatst had ik het er ook over dat ik bijna alle auto's ging verkopen en alleen leuke auto's bleef houden, maar ik ben van gedachte veranderd: Ik houd gewoon alle auto's, en mijn top en favoriete auto's zet ik gewoon samen in een paar van die huizen met garage capacity van 10 auto's. Vind het wel leuk om zoveel mogelijk auto's te hebben.

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zit nu op 56% heb de Time Challenges en de Speed challenges allemaal gold! \o/
    Nu nog wat wegen verkennen en de laatste missies opzoeken.

Auto's die ik bijna niet gebruik verkoop ik wel weer. Laatst een Lotus gekocht, getuned, 1 race mee gewonnen en met winst weer verkocht. :D

11. Towel

Towel Guest

Is augostina een motor? Die moet ik ook snel hebben, maar moet eerst alle shops ontdekken:confused:. Ik had um ook in 1x gehaald met de enzo, maar da kwam mede omdat maat van me goed reed. Ik dacht er heel gemakkelijk over dus reed overal tegen aan:D

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Alle dealers unlocken kun je in een paar uur doen. Pak je ook direct lekker veel kilometers mee, dus heb je ook sneller de eagle eyed driver achievement. :9
    Even goed kijken welke je geweest bent, sommige zijn moeilijk te vinden, ze zijn grijs en vallen dan in sommige gevallen een beetje weg tegen de achtergrond.

Ja, je moet wel doorrijden anders ga je het niet halen. Ook niet met een motor. Vergeet niet dat een motor besturen iets lastiger is. Vooral bochten neem je vaak langzamer. Enzo is op zijn top ook nog eens sneller dan een motor. Enig voordeel wat je met een motor hebt is dat je sneller door het verkeer kunt razen.

Als je alvast een motor wilt besturen moet je een missie doen. Daarin moet je een motor van punt a naar b brengen. _O_
    Het is de missie bij Pearl City, op locatie G-7.

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    gevonden :) wat een brute bak :D damn!!!! lekker getuned :p nu sparen voor een enzo :D whehe.

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Kun je trouwens al online? Ik probeer je steeds toe te voegen, maar dat wil nog niet lukken. :{

Ja is ook een snelle wagen, vond hem zelf niet lekker rijden though, echt teveel wheelspin.

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind die saleen ook maar brak, het uiterlijk ziet er ook niet geweldig uit. :p
    Vandaag hoe ik gelukkig niet te leren voor proefwerken, ook zal ik niet veel huiswerk hebben. Maar ik moet vandaag wel voetballen, dus ik zal waarschijnlijk vandaag wat minder spelen,maarja like i care :p

Motors zijn voor die milionairs challenge toch wat fijner, omdat je ermee goed door het verkeer kan crossen, wat bij mij erg goed ging meteen voor de eerste keer. Wel wat keertjes gecrasht.

Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ik heb nu 88% van de wegen unlocked en jij sinnerz? T blijft toch pittig om al die wegen te ontdekken! Denk zelf dat ik dadelijk op 99% kom en dan ergens een tussenstukje of zo'n snelweg oprit ben vergeten en dan héél de map kan afzoeken! :)

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zit nu op 84%
    Heb nu wel alle speed, time en race challenges gehaald. Nu alleen nog een paar hitch hike, transport en courier missies. Zit nu 63% completion. :)
    probeer onderweg zoveel mogelijk wegen mee te nemen waar ik nog niet ben geweest, maar dat is soms lastig als je op een snelweg rijdt. :{

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik snap er gewoon geen kloot van, kan allee games online doen, maar als ik TDU doe dan zegt hij in het begin al kan niet connecten met TDU servers.

En in game bij je huis zegt ie not connected links boven in :mad: en als ik een multiplayer race wil starten , zegt hij zoiets van "geen spelers gevonden die aan jou profiel voldoen" .

Enig idee wat ik extra zou moeten instellen voor TDU :mad: wil zo graag online met elkaar racen :mad: tnx alvast

19. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

Ik sta op het punt TDU te kopen, alleen is het echt een MOOR in de zin van 1 wereld waarin iedereen rondrijdt, of zijn de races alleen met andere mensen online. En als je met z'n allen in 1 wereld zit, is dat dan niet erg vol, met duizenden mensen en dat alle huizen bezet zijn?

20. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    nee je rijdt ook gewoon in free mode rond en dan kom je dus gewoon mensen tegen. Het is echter een beetje overdreven dat iedereen in de zelfde wereld zit. je ziet altijd maar maximaal 6 mensen ofzo in je directe omgeving. Hoe het precies zit weet ik niet maar zo is het nu eenmaal. Opzich ook wel beter want hoevaak kom je nou andere mensen in allerlei ferrari's etc tegen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina