1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

Towel Guest

Ik heb de scheit aan het spel gekregen omdat microsoft zo dom is geweest om je savegames niet aan je account te koppelen. En om nou al die races weer foutloos te rijden? Lik mn reet xbox360!

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik denk helaas niet dat dat het spel ook maar enigzins iets kan schelen. Dit blijft vast liggen waar ie ligt. :emo:

Gewoon ff opnieuw proberen, die missies heb je zo gedaan. :)

3. Towel

Towel Guest

Ja maar sinnerz, ik baal er gewoon van dat ik al die tering car delivry foutloos heb gedaan, nu moet ik al die fockin onzin weer opnieuw! Da wil ik nie, maar ik wil wel mn punten enzo terug, ik word sip:'-(

Hey opeens komt het idee! We maken een "Towel-fonds" club, en dan delen jullie ff de enzo aan mij. Dan kan ik die races een stuk sneller halen, idee? Mn gamertag is TmK Towel

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik wil je graag helpen, het nadeel is alleen dat de kans heel groot is dat een ander hem inpikt. Dat zie je veel vaker. Maar had je nu alleen een silver account? Dan kun je toch niet online?
    Anders koop ik wel een Enzo voor je, en zet ik hem voor 1 euro te koop. Moet je er wel precies op tijd bij zijn.

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    In 't begin heb je daar toch niks aan want het zijn alle Class Restriction races

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Maar met een class A wagen lun je wel meer geld verdienen. En dan hoeft hij die 6 ton daar niet aan uit te geven. ;)

7. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Precies, hij kan wel een aantal pakketjes afgooien en van die wijven droppen én sommige race's zijn all-open!

8. Towel

Towel Guest

Ik heb Gold. Als je TmK Towel wilt toevoegen zou mooi zijn. En kun je niet verkopen onderling? En hoe werkt live nu eigenlijk met test drive.. snap er niks van.

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Je bent gewoon constant online als je free ride doet. Je ziet dan andere spelers rijden die je kunt uitdagen, of waarmee je een rit kunt maken.
    Zodra je een missie begint, ga je terug naar offline mode en zie je geen andere spelers meer.

Ik zal je toevoegen! :)

anders zet je een auto te koop voor veel geld. Die koop ik dan van je. Dat is misschien makkelijker. ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2007
  10. Towel

Towel Guest

Hey ik heb je friendreq gestuiurd maar je accept niet. Dan kunnen we ff in private chat, want dit schiet niet op. Een maat van me sttaat naast me op de map maar k zie um nie. Vaaaag

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Niet te ongeduldig worden. ;) Ik was even met een missie bezig. :b:
    Ik heb je al een bericht gestuurd, en je ge-add.

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    snap niet dat ik niet mee kan doen :mad: waarom kan ik niet op de TDU Servers, kolere zooi

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Weet niet of het hier al is gepost:

14. Towel

Towel Guest

Hey, k heb mn TT op de sale voor 8ton, maar je bent offline of bezig met een event?

15. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Jeeeeej Audi S6!!!!!!!!!

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gave auto's hoor!!!

Wat is nu eigenlijk aan de hand met Towel? Want heeft hij nu xboxlive geinstalleerd met een nieuw account, en daardoor is hij zijn gamerpoints kwijt?

Kan dit ook met mij gebeuren als ik binnenkort xboxlive gold ga kopen? Of wat moet ik dan precies doen. :p

Ik ben nu met SP op 75%, ik ben ineens zo snel gestegen omdat ik alle single player challenges op gold heb gehaald en ik alle time challenges op gold heb gehaald.

Ook heb ik daardoor een VW W12 Roadster en een Chrysler me-four-twelve gekregen. Chrysler is een prut wagen, heeft wel leuke stats maar die f*cking weelspin in de eerste 4 versnellingen is gewoon té erg.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja ik moest weg helaas. Kun je de km stand nog doorgeven? dan weten we in ieder geval dat ik de goede koop morgen. ;)

18. Towel

Towel Guest

Ik zal morgen even kijken, aantal km's. Maar door het prijskaartje is ie toch niet te missen als je filtert op auto TT?
    @Antraxx, ik weet niet hoe je dit moet voorkomen maar bij mij was het het geval dat microsoft mijn aangemaakt gold account niet gekoppeld werd met de savegames. Kortom, alle gamerpoint weg. Ik baal er echt van want die langzame auto's zijn heel irritant.

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mja, sommige mensen vragen absurde bedragen voor voertuigen. Audi A3 voor 9.000.000. :x

Ik heb zelf eerst een paar dagen offline gespeeld, toen de maand Gold gebruikt en helemaal nergens last van gehad.
    Nou ja, even een paar dagen door de zure appel heen bijten en je bent zo weer op je oude niveau! :)

Ik zie je auto helaas niet op de trade staan voor dat bedrag. :{

Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2007
  20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    vreemd, ik heb ook eerst offline gespeeld... en daarna pas gold gekocht.. ik had alles nog! Is het niet mogelijk dat je je gold account hebt geactiveerd op een andere username.. of een nieuwe username hebt aangemaakt. Wat dan kan dus wel hé. Dat had een maat van mij ook gedaan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina