1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    Jah ik had gewoon een andere naam omdat mn profile gewoon mn naam is, en als gamertag wilde ik ff nieuwe naam. Misschien dom, maargoed. Vanavond ben je online sinnerz? Dan kijken we ff met de verkoop. Ik hoef alleen maar een pinagi oid om die free destriction races te doen. Dan gaat het iets sneller.

    Vind trouwens elkaar vinden op de map beetje lastig. Ik zag gewoon mn friendelijst niet op de map:mad:
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dus als ik xboxlive gold ga kopen, moet mijn gamertag (is toch je naam op XBL?) hetzelfde zijn als mijn gewoon account (mijn gewone account naam is Bruce)? Of hoe zit dat.

    Vanavond ga ik waarschijnlijk niet aan spelen toe komen, want ik heb morgen een proefwerk en vanavond schoolfeest. Dan morgen nog een dagje tot 1 uur op school zitten en dan carnavalsvakantie!!!
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Als je je gold account activeert moet je je account naam opgeven van xboxlive.. dus meestal je gamertag. Hij word gekoppeld aan je gamertag en de bijbehorende email.

    Je kunt bv ook op xbox.com je gamertag etc volgen hé. Je kunt dan zien wie je vrienden zijn etc. Hetzelfde wat je op de 360 kan, kan je dus ook op je pc. In mijn geval komt t wel eens voor dat ik vanuit de pc berichten stuur naar xbox360 gamers.
     
  4. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    @Towel:

    Toen jij die overgang naar gold had gedaan, kreeg je toen ook weer het intro van het spel met de karakter keuze?

    Aangezien je zegt dat je een andere naam voor de profile hebt gebruikt, ik heb dat nml ook gehad.

    Ik zit nog steeds met het Amerika account syndroom, mijn orginele xbox account was Amerikaans, deze heb ik toen bij 360 overgezet. Hierdoor kon ik mijn microsoft points niet gebruiken.
    \ik heb toen een silverabbo aangemaakt om in ieder geval points uit te kunnen geven voor bv PGR packs.

    Ik was vergeten uit te loggen op die silver account toen ik TDU ging spelen en schrok me een hoedje dat me hele game pleitte was.

    Bleek dus gewoon dat ik in de verkeerde profile zat.


    Maar als ik jouw geval lees ben ik bang dat je de tot nu toe behaalde game progressie alleen verder kan spelen op je oude profile.
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik ben nu zover dat ik eigenlijk alleen nog maar de multiplayer dingen hoef te doen. Misschien dat we dat hier samen kunnen doen? :thumbs:
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    idd, dat zijn ook de laatste achievements van mij, msschien kunnen we een keer op de raceway afspreken om vervolgens:
    even te boosten ;)
     
  7. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar wil ik me ook wel voor aanmelden :D
    ik moet alleen nog die multiplayer dingen en 5000 mijl... maargoed die komt vanzelf wel...
    gamertag: diablo85 NL
     
  8. Towel

    Towel Guest


    Jah naja, mn oude savegames zijn corrupt omdat ik heb geprobeerd die opnieuw te moven zodat ie gekoppeld zou worden aan mn gamertag. Maar dat ging dus niet goed. K moet alles overnieuw doen, maar met wat hulp van sinnerz zal het wel sneller gaan. Heb overigens afgelope dagen geen tijd gehad, dit weekend wordt het ook weer feesten.

    Jongens niet boosten he, zo veel betekenen die achievments ook weer niet:):
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Als je er aan toe bent geef je het maar ff aan. :)
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu op 75% met dit spel en jullie?


    Ik ga dadelijk verder spelen, want heb nu toch lekker vakantie!

    Ook ga ik sparen voor een paar huizen met een garage capaciteit van 10 auto's zodat ik mijn favoriete auto's kan ordenen en plaatsen in een van die huizen.
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit is ziek! , ik kom er net achter dat ik vanaf me huizen naar Circuit kan rijden zonder GPS. Komt gewoon omdat ik de weg zooovaaaak rij en ik kan nu ook naar elk huis rijden zonder GPS Heb zoiets van 10 huizen ofzo
     
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Hoe bedoel je doelie? Je kunt toch altijd teleporten naar je huis of naar een locatie!?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja indeed, mits je die al eerder "bezocht hebt" maargoed. :p
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    DAMN, ik heb nu toch wel even wat hulp nodig want ik kan op geen mogelijkheid verder!!!?:

    Ik ben nu dus op 75% en ik heb alle speed/time/race challenges etc op gold gehaald. En ik moet nog een aantal hitchhikers, transporter, model missie's doen maar nu staan er GEEN challenges meer op de map. Er stonden er net nog 2 op de map (1 transporter en 1 model) en die had ik toen gehaald en nu staan er geen nieuwe challenges op de map, dus ik kan niet verder? Weet iemand wat ik nu moet doen ofzo?

    Of moet ik verschillende wegen ontdekken?

    Hardstikke bedankt alvast!!!
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik bedoel dat ik er naar toe kan rijden zodat BEHULP van me GPS sorry was dat woord vergeten erin te zetten, my bad ;) En Teleporten doe ik nooit aan vind het veeel leuker om er naar toe te rijden en daarom kan ik dus ook uit me kop naar de Circuit rijden want na 100den keren hulp van de GPS zit het gewoon in me hoofd gescanned
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    .,
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121

    Je zult wegen moeten gaan verkennen aangezien sommige races alleen zichtbaar worden als je er langs bent gereden. Succes..
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oke, dan ga ik morgen eens flink rondcruisen met een Enzo of Mclaren F1 voor snellere resultaten. Bedankt!

    Ook heb ik een probleem met het vervoeren van auto's naar een ander huis:

    Ik heb een nieuw huis gekocht met een garage capaciteit van 10 auto's en nu wil ik daarin dus mijn 10 favoriete auto's in plaatsen maar dat lukt me niet. Omdat als ik gewoon met een auto erheen ga, staat die natuurlijk in de garage, maar als ik dan naar die car list ga en dan een andere auto kies (dan ga ik ook naar een ander huis) en dan blijft die wagen niet in dat huis van 10 auto's staan, maar deze gaat dan terug naar zijn oude huis waar hij voorheen stond. En verplaatsen via die lijst gaat ook niet, want ik kan niet tussen auto's switchen omdat ik maar 1 auto in die garage heb staan.

    Hoop dat iemand me dit eens kan uitleggen! :D
     
  19. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen verplaatsen als er al auto's staan. Je zult dus zoveel nieuwe auto's moeten kopen totdat je 10garage volstaat. Volgens mij, anders weet ik het ook niet, zit zelf met hetzelfde probleem maar dit is de enige oplossing die bij mij werkt
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oke, dat zal niet zo'n probleem zijn als je al champion bent he! Maar toch hardstikke bedankt!!! :D

    Dadelijk dus ook maar eens flink rondcruisen zodat ik hopelijk op wegen terecht kom waar nieuwe challenges zijn. Want nu staan er nog geen nieuwe challenges op mijn map.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina