1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou ja, ik gebruik ze eigenlijk nooit. Dus als iemand anders ze dan wil hebben vind ik het prima. Kan ze zelf altijd nog eens kopen op trade mocht ik er echt 1 willen hebben.
    Ik heb die alfa ook nog wel mocht je interesse hebben. Het is trouwens echt heel jammer dat die wagens van de carpacks niet op de trade aangeboden kunnen worden. Ik heb echt geen zin om extra te betalen voor die wagens. :{

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

Jammer ja, want in PGR3 en NFSC kosten gedownloade auto's niks.:{ Heb een Silver abbo, kan ik daarmee ook auto's op Trade kopen?:confused: Hoeveel kilometer staat er op de klok van die Alfa Competizione? En hoeveel geld vraag je er voor?

Zijn jullie trouwens al met de Alfa GT naar de tuner geweest?:)

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ RVDV, gefeliciteerd met die race dan maar! :p Ik had het voorheen met een Enzo stage 3 gehaald, maar toen ik mijn Gallardo SE ging tunen op stage 3, zag ik dat hij een geweldige acceleratie,braking en handling had!!! Braking was beter als bij de Enzo en de handling was maar 2 punten slechter als de Enzo.

Topspeed maakt dan niets uit, omdat je die snelheid toch nooit haalt op dat bochtige circuit.

@ Doelie, ik heb ze ook allebei voor je, Shelby zou ik graag aan je verkopen, maar dan moet ik nog eerst xboxlive gaan halen.. :9
    Die Ford Gt-r Concept vind ik toch wel een aardige wagen, met een leuk uiterlijk.

@ Porsche-fan, jup ik had die Alfa GT op stage 3 getuned, maar aan uiterlijk is er alleen maar de bumper veranderd?

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    WTf maakt t nou uit hoeveel km er op de teller staat? Je hoeft je auto's niet te onderhouden hoor.. :D

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mja, het gevoel is dan toch dat je hem echt nieuw hebt. Heb ik zelf ook wel een beetje. Ik zal nog even kijken hoeveel hij heeft gereden, dat hoor je nog van me.

Voor de liefhebber, op de bazaar heb ik PGR3 te koop staan.

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Toch wel leuker als de auto wat minder Km's heeft gereden maargoed, het maakt toch niet zoveel uit.

Ik moet nu nog een stuk of 5 van die missies doen en dan heb ik ze allemaal. Dan ga ik lekker rondcruisen!!

7. De_Sint

De_Sint Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag TDU in de drive gestopt en merkte dat er nieuwe content aanwezig was en wou rebooten. Weet iemand iets over die extra content? Ik kon er niets over vinden op de website van tdu. Ik hoop natuurlijk dat het de FF patch is, maar kan daar in de options niets over terug vinden.

Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Is het 5 Miljoen voor beide Sinnerz
    En Antraxx die Shelby hoeveel wil jij daar voor hebben?

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij krijgt een andere voorbumper, grille (luchtinlaat;)) , zijskirts, achterbumper, en kofferklep.

Tja vind ik gewoon leuk.\o/

Dat gevoel heb ik ook.:b: Als ik een auto koop, wil ik een zo laag mogelijke kilometerstand. Ik vind hoge kilometerstanden alleen leuk als ik die stand zelf behaald heb. En weet je die PGR3 verkoop zeker? Wat voor games heb jij nu allemaal dan?:) Voor de mijne zie handtekening en gamertag.

Er zit idd geen verschil in de auto zelf als de KM stand hoger wordt. Op hoeveel procent ben jij inmiddels?:)

WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁT?????? WAT THE FOK!!! IS CARPACK 3 AL UIT?? Sjeemig, snel nieuwe points halen. Ik zal ook ff checken.:D

10. De_Sint

De_Sint Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er was geen content in marketplace, maar bij het opstarten van het spel kreeg ik de melding.

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Kut. Wil zo snel mogelijk dat carpack 3 uitkomt.:)

12. De_Sint

De_Sint Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook.. ook omdat er dan eindelijk FF ondersteuning voor de een stuur is. En natuurlijk de F40

13. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ja zeker
    ff lekker met die audi s6 en die ferrari f40 cruizen! :p

Ben de laatste tijd iets minder bezig met TDU.. (lost planet is toch ook echt een supergame...)

Moet nog behoorlijk wat race's.. Snap niet waarom je voor die millionaire's challenge geen achievement krijgt.. beter hiervoor dan voor t bezitten van 3 motor fietsen!

Vind sowieso onlogische achievements bij TDU.. in het begin score je makkelijk wat achievements maar daarna... BV bij die extra missies, ik heb die ene laatste achievement gehaald, pfew 40 missies.. en voor de laatste moet ik er dan nog 60 doen!!! :confused:

Ach ja,, misschien dat ze bij tdu 2 ipv kleren als beloning bij die extra missies, velgen etc gaan doen...

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat van dat stuur... Is die FF er nu dan nog niet?:)

P.S.: Verwacht maar niet te veel van de Audi S6. Weet zeker dat hij, net zoals alle andere Audi's, zwaar klote rijdt en klinkt.=(

@ Demon: Ja hoor, velgen.:+ Dan lift er zo iemand met 28 inch velgen met je mee, passen die niet in de kofferbak dus moeten ze maar gelijk gemonteerd worden. Dan is ook gelijk de verassing eraf. Als dat dan gewoon in het begin niet zichtbaar is, dan moet die lifter je die wielen geven, loodzwaar zijn die dingen.8)

15. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dat mis ik wel stevig in deze game, het aanpassen van je auto. met dat erbij zou het spel perfect zijn.\o/

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    En onderhoud!! Schade!! En dan hoef ik nog niet eens echte schade, maar gewoon schade waarvoor je een rekening krijgt(zoals bij forza 1)... dan ga je ook voorzichtiger rijden, ook online en ook tijdens cruizen!

17. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    zo dat is hinderlijk. mensen die als n00bs langs je raggen, nou ja tegen je aan raggen om te bewijzen dat hun auto sneller is en jij vervolgens uit de bocht vliegt. :eek:

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

'
    Juist, ik heb daar ook echt een hekel aan. Vooral op het circuit wil dat vaak gebeuren. Gelijk geen zin meer om te spelen.

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    is die F40 er al ?

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Doelie, dunno, maar ik heb nog geen live vandaar. :p

@ Porsche-fan, ik ben nu op 81%, want je % is het aantal gamerpoints ;). Dus ik heb nu 810 gamerpoints :p

Onderhoud lijkt me wel fantastisch, schade lijkt me toch wat minder hier in dit spel met zoveel bochten en auto's. Of het moet hele lichte schade blijven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina