Oeioei Sinners, ik zou dat niet doen
. Niks tegen Doelie ofzo, maar Reward Cars kan je maar een keer kopen. Toen ik de Tour Of The Island deed, kreeg ik de Alfa Romeo 8c Competizione. Fijne auto, maar even later was ik hem zat.
Ik verkocht hem, want ik dacht "Ik kan hem altijd weer gratis ophalen." Niet dus. Jammer, ik kan er alleen nog proefritjes mee maken, want ik zou hem graag weer willen hebben
.
P.S.: Heb nu alle carpacks gedownload, en vind het grootste deel heel lekker rijden. Heb de Hoomaluhia Paradise trouwens geruild voor de Kahuluu Lost Eden (Garage Capacity: 6 vehicles) in het noordoosten. Erg leuk huis.
Wat er nu in de garage staat is als volgt:
Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur)
Lambo Gallardo SE (Orginele kleur is Grigio Altair, maar ik heb hem bij de Paintshop Deluxe metallic zwart, met highlight ook metallic zwart gespoten, zodat je het verschil tussen de standaard zwarte achterklep en het zwarte paintwerk niet meer ziet. Wielen standaard donkergrijs en rood interieur)
Jaguar XKR (Ebony zwart, Hydra wielen, zwart met eerste kleur hout interieur)
MV Agusta F4 Tamburini (Red/Carbone kleur, goudkleurige wielen)
Ford Mustang Convertible (Red Fire, 18 inch donkergrijze wielen, rood interieur)
RUF Rt12 (Zilvergrijs(naam kleur weet ik effe niet meer), standaard 18 inch vijfspaaks wielen, zwart/beige/groen interieur)
(De volgorde waarin ze staan betekent niks)
Enne, ze zijn allemaal niet getuned ofcourse.:b:
Heb in het spel veel goede auto's gereden, maar de RUf Rt12 slaat alles!
Supersnel, megagoede wegligging, ziet er fantastisch uit en klinkt subliem, echt zoals een 911 hoort!
Echt een auto die ik onder normale omstandigheden net zoals mijn Alfa GT nooit weg zal doen.
Klik om te vergroten...