1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het meeste is al gedaan volgens mij, hij moest volgens mij nog de draden etc verbinden met de router.


    Ik heb toch maar niet de Island Tour gedaan.
    Maar daarvoor in de plaats heb ik lekker veel rond gecruist en nieuwe wegen ontdekt. Ik heb nu 3713 miles ontdekt en 95% van de wegen ontdekt.
    Met mijn Gallardo heb ik nu ongeveer 540km gereden. Ook heb ik snel de Mclaren F1 GTR gekocht en stage 3 getuned, is toch wel een fijne wagen, de Mclaren F1 heeft alleen een betere topspeed maargoed.
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Hey, je krijgt je achievement voor t behalen van die online challenges zeker pas als de tijd om is die er voor staat! Dacht vanmiddag ff 2 online challenges gehaald te hebben, nu moet ik nog 2 dagen wachten en hopen dat ik bovenaan blijft staan!
     
  3. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 98% van de wegen ontdekt, maar die laatste vergeten stukjes zijn het gaarst!! Zoek ook nog 1 car delivery mission en dan heb ik alle missies gehaald :)
    Alle races heb ik al... Dus what's left... :-(
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb hier iets handigs om je te helpen met je missie en met je wegen die je nog moet vinden. ;)

    1) Kijk bij TDU in je garage bij Info, en dan ga je naar Rankings en dan moet je single player kiezen en dan moet je Car Delivery aanklikken zodat je ziet welke je allemaal hebt gehad (er staan namen etc daarbij).

    2) Print dit lijstje uit:

    Vehicle Transport:
    Alex - Wai'anae map grid: (F-:cool: - Mercedes-Benz SLR McLaren - 14.9 miles - $90,000
    Andrew - Pa'a La'a Kai (C-4) - Ford Shelby GR-1 Concept - 12.9 miles - $90,000
    Bernard - Kahalu'u (F-9) - Volkswagen W12 Coupe - 9.7 miles - $80,000
    Brady - Kawailoa (C-5) - Maserati MC12 - 13.3 miles - $90,000
    Christopher - Waikiki Beach (J-10) - Enzo Ferrari - 7.8 miles - $80,000
    Clark - Mokapu Peninsula (F-11) - Chrysler Firepower Concept Car - 7.2 miles - $80,000
    Connor - Kahuku Point (A-7) - Pagani Zonda C12S - 14.1 miles - $90,000
    Daniel - Pearl Harbor (H-7) - Spyker C8 Laviolette - 12.3 miles - $90,000
    Dylan - Makakilo (I-5) - Lamborghini Murcielago Coupe - 13.3 miles - $90,000
    Eddie - Kaiona Beach (H-12) - Lamborghini Gallardo Spyder - 8.4 miles - $80,000
    Ethan - Hawai'i Kai (I-12) - Ferrari 288 GTO - 9.8 miles - $80,000
    Franck - Miliani (F-6) - Chevrolet Camaro Z-28 - 15.0 miles - $90,000
    Gael - Ka'ena Point (D-1) - Noble M14 - 10.7 miles - $90,000
    George - Shark's Cove (B-5) - Jaguar XK Convertible - 12.1 miles - $90,000
    Henry - Kalihi Kai (I-8) - Ford Shelby Cobra Concept - 25.0 miles - $99,999
    Jack - Hauula (C-8) - Ferrari F430 Spider - 14.9 miles - $90,000
    Jessy - Pearl City (G-7) - Kawasaki Ninja ZX-10R - 10.1 miles - $80,000
    Jonathan - Cemetery (F-9) - TVR Tuscan S - 15.0 miles - $90,000
    Kevin - Wahiawa (E-5) - Mercedes-Benz 300 SL Gullwing - 10.8 miles - $90,000
    Kyle - Kailua (G-11) - Chevrolet Corvette Stingray 69 - 14.8 miles - $90,000
    Leonardo - Maunalani (I-11) - Lotus Esprit V8 - 8.6 miles - $80,000
    Luc - Kawailoa (C-5) - Jaguar XJ220 - 10.2 miles - $90,000
    Lucas - La'ie (B-8) - McLaren F1 - 14.5 miles - $90,000
    Nathan - Wai'anae Kai (F-:cool: - Aston Martin DB4 GT Zagato - 13.3 miles - $90,000
    Paul - Kahala (J-10) - Koenigsegg CC8S - 12.9 miles - $90,000
    Pedro - Kane'ohe (G-10) - Caterham CSR 260 - 10.0 miles - $90,000
    Pete - Ala Moana (I-9) - Shelby Cobra Daytona Coupe - 13.3 miles - $90,000
    Ryan - Waipahu (G-6) - Ford Mustang GT-R Concept - 14.7 miles - $90,000
    Samuel - Mokule'ia (D-:cool: - Pontiac Firebird - 20.4 miles - $99,999
    Sean - Punalu'u (D-9) - Lamborghini Miura P400SV - 12.0 miles - $90,000

    :cool: Pak een pen en herhaal stap 1, en dan vink je elke gast aan die je al hebt gehad en dan zou er op het einde als alles goed gaat, diegene die jij nog moest doen overblijven op je lijstje.

    4) Kijk bij diegene die jij nog moet naar de coordinaten in dat lijstje en ga dan naar deze link:

    http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg

    5) Kijk met de coordinaten die je nu weet van je missende persoon, op het mapje naar het gebied waar deze in zou moeten liggen, en dan gewoon in dat gebied proberen zowat alle wegen te berijden, dan zul je hem vanzelf tegen komen.


    Om je wegen te ontdekken zou ik ook naar deze map kijken:

    http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg

    En dan gewoon goed kijken of je nog ergens missende wegen kunt zien.



    Is eigenlijk wel een gedoe met dat uitprinten, aanvinken etc. Maar zo heb ik mijn 20 missende missies op het einde ook gevonden!









    YAY!!! Mijn vader heeft net XBL Gold gehaald, en de connectie etc. is al voor het grootste gedeelte aangelegt. Mijn gamertag word AntraXxX, maar dat zal ik nog wel eens posten.
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeee.=( a) Een wireless adaptor is vééééél te duur (80 euro:eek:) , b) Ik haat alles wat draadloos is, c) Het was heel moeilijk om mijn computer en Xbox te connecteren, d) Mijn computer is draadloos (:mad:), e) Het lukte niet, f) Mijn vaders computer is ook draadloos, g) Het lukte met veel moeite wel om mijn Xbox en mijn vaders computer te connecteren, en tot slot h) Die computer is dus ook draadloos.8)

    Zo_O-)

    P.S.: Ik heb voor de eerste keer online geracet (als ik nu online speel zie ik wel de online races op de map, maar ik ben niet écht online, want online spelers: nergens te bekennen:'-() . Ben nu alweer bijna Expert (offline ben ik natuurlijk nog Champion), dus gaat lekker. Ik heb ook een vraagje: Als je een nieuw online abbo neemt, begint dan ook je hele online gamestatus overnieuw? I hope not _O_. Vanavond heb ik tijd om mijn DS games + tasje op marktplaats te zetten, ik denk dat ik aan het eind van deze week genoeg heb voor een Live Gold abbonement.:)
    Mijn Gamertag is Porsche4Life, dat kan je ook al onder mijn naam, bijschrift, schermafbeelding, registratiedatum en berichtenaantal zien.:)
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  6. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx AntraXX zal vanavond eens kijken!
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    What's left? Lekker veel cruisen. Genieten van de omgeving in verschillende voertuigen, lekker rijden met anderen of gewoon nog eens een race overdoen. \o/
    Ik speel het nu ook wel minder hoor, maar dat komt meer omdat ik weinig zin heb om die online challenges te gaan doen. Ik blijf het belachelijk vinden dat je live moet hebben om 1000 gp te kunnen halen. =(
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Door die handige post van Arjan op pagina 72 in deze thread, kan ik echt niet wachten tot carpack 3 uitkomt!!:thumbs: Ik check elke dag de Marketplace ook. :9:9:9, Lekker scheuren met de Ferrari F40, Chrysler Crossfire SRT-6 Convertible en RUF Rturbo (dat zijn mijn favo-drie uit dat nieuwe carpack)! \o/\o/\o/\o/\o/

    @ Sinners: Ik doe precies hetzelfde! Heb nu wel weer een beetje motivatie om races op mijn offline profiel te gaan doen.:) Als ik op de 360 speel, speel ik van al mijn 360 games dit percentage:

    TDU: 40%
    NFSCCE: 30%
    PGR3: 20%
    BR: 10% (Omdat ik van Burnout een beetje gefrustreerd ben; Zal het later wel weer meer gaan spelen)
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Whahaha Porsche-fan moet je eens voor de lol kijken naar deze post: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2217880&postcount=1023 dan moet je eigelijk mij bedanken want volgens mij deed Arjan mij quoten 8)

    Maar ff iets anders je hebt nu dus Live dus ik ga je nu toevoegen en dan gaan we cruisen, heb je een mic?
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb wat probleempjes met xboxlive, met de MTU. Maar ik heb nu geen tijd, want moet wat huiswerk maken en vanavond voetbal training, maar mijn vader gaat er dan eens goed naar kijken want hij heeft nu ook geen tijd.


    Mijn tijdsverdeling van games:

    TDU: 50%
    R6:V: 30% (nu wat minder omdat je missies in een keer moet uitspelen door een bug)
    NFS:C: 20%
    (Als ik live werkende heb, ga ik ook GOW, COD3 wat meer online spelen)

    Na het huiswerk ga ik weer verder met rondcruisen en nieuwe wegen ontdekken (ik moet vooral nog wegen ontdekken bij knooppunten bij dat stadium en bij knooppunten bij grote snelwegen).
    Als ik tijd en zin heb ga ik Tour of the island nog eens doen.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Die laatste wegen ontdekken vond ik echt een pain in the *ss. :x
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry toen jij die post deed was ik een paar dagen niet op het forum, dus toen ik er weer op ging had ik geen tijd om alles te lezen.:):


    Uuh... Wie zegt dat ik nu Live heb?!:x Die DS games heb ik nu nog niet te koop gezet, morgen ga ik dat zeker doen. Van dat geld koop ik Live 12 Months, 2100 MS points en misschien een Wired Headset.:)

    Oei, da's niet zo'n goeie bug! Stel je voor dat Las Vegas met al die neon en lichteffecten stil komt te liggen..!8);)

    Maar nu effe serieus: Bij het ontdekken had ik eerst het moeilijkste gedaan (Eerst Honolulu, daarna het gebied rondom Stadium, Shafter, Oahu Raceway, Aliamanu en Honolulu Airport gedaan) en daarna de buitenstreken van het eiland. Maar het venijn zit hem in de staart: Vanaf 80% wordt het steeds moeilijker om wegen te discoveren.:{

    Ben nu met al mijn auto's naar Oahu Raceway geweest; Ga vanaf morgen er weer hard tegenaan, heb weer zin om races te doen, en om meer wegen van het eiland te ontdekken, dus weer effe progress boeken!:b:

    @ Sinners: Wordt het niet tijd om je gamertag-weergave op Xboxworld aan te passen... of heb je PGR3 al verkocht?:)

    P.S: Sjeemig, al weer bijna 1200 posts op deze thread, wordt het niet tijd voor een nieuwe?
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jup die gebieden rond die snelwegen die zich allemaal kruisen zijn wel lastig. Maar ik zit al op 95%.

    Ik rijd nu ook vaak op het circuit met mijn Gallardo. Proberen de juiste lijnen te vinden met een goede snelheid en afentoe lekker door driften!
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nee heb em nog niet verkocht, had hem al op marktplaats kunnen verkopen, er was iemand die hem op wilde halen. Maar hou hem toch nog maar heel even. Ik zal nog heel even proberen, maar heb toch het idee dat het niet echt mijn game is.

    Ja circuit blijft heel erg fijn zolang je geen last hebt van mensen die je in de bocht er uit duwen.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol dat is wel jammer, maar zonder live heb ik er geen last van.

    Ik kreeg ook te horen dat ik pas volgende week live geinstalleerd heb, omdat ik eerst nog een switch moet aansluiten, die ik in Eindhoven ophaal. Jammer, maar het zij zo. :9


    Mijn favoriete wagens: (Dus ik geef hier ff niks om stats etc. gewoon om rijgedrag, uiterlijk en hoe relaxt hij rijd)

    G Class: Shelby Cobra Daytona Coupe (maakt een aardig geluid, veel beter als het geluid van de Miura)
    F Class: Alfa GT (leuk uiterlijk en mooi interieur)
    E Class: Ford Mustang GT Convertible (zonder dak en een mooi muscle uiterlijk)
    D Class: Aston Martin DB9 Coupe & Mustang GT-R Concept (beide hebben een gruwelijk uiterlijk, vandaar)
    C Class: Chrysler Firepower Concept Car (bad ass uiterlijk + gruwelijk geluid doet het hem)
    B Class: Caterham CSR 2 60 (geweldig om zonder deuren rond te scheuren met een geweldige handling!) & Lamborghini Gallardo SE (erg strak uiterlijk + geluid, zegt genoeg lijkt me)
    A Class: Mercedes Benz SLR (hij rijd erg fijn en ziet er goed uit)
    MB: Ducati Supersport 1000 DS (vind ze allemaal wat minder gaaf, maar deze ziet er het beste uit van de MB klasse)
    MA: Kawasaki Ninja ZX-10 R (ziet er het gaafste en mooiste uit van deze klasse)

    Zodadelijk maar weer eens volop cruisen!
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Van het EU/UK Atari forum:

    Wat een waanzin zeg. :x
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol, dus omdat hij $39,99 kost, moet men nu maar extra gaan betalen voor die hardcore mode en allerlei auto's. :9
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd ook heel vaak op het circuit, het meest met mijn RUF RGT. Die auto gaat zó strak door de bochten, echt super.\o/

    Mijn favo's van elke klasse:

    G-Class:

    Lambo Miura (Super geluid, trekt een beetje moeilijk op vanuit lage toerentallen, maar eenmaal op snelheid is ie wel heel snel!)

    F-Class:

    Alfa GT (Snel, geweldige wegligging, schitterend uiterlijk, prachtig interieur, magistraal geluid, deze auto biedt mij zo veel emoties!)

    E-Class:

    Lexus IS350 (downloadauto) (Fraai uiterlijk, mooi geluid, schakelt heel snel, goede prestaties)

    D-Class:

    RUF RGT (downloadauto) (Prachtig geluid, heel snel, superieure wegligging, ziet er goed uit, en het is natuurlijk een Porsche!)

    C-Class:

    Er zitten nauwelijks favorieten van mij in deze klasse. Als ik toch moet kiezen, ga ik voor het Hollands Glorie: De Spyker C8 (Klinkt heel mooi, is ook heel snel)!

    B-Class:

    RUF Rt12 (downloadauto) (Klinkt magistraal, is supersnel, schitterend mooi uiterlijk en interieur!)

    A-Class:

    Koenigsegg CCR (downloadauto) (Enorm snel, nauwelijks onder controle te houden, maar wát een auto, die CCR! Prachtig!)

    MB-Class: Ben het qua MB-mening volledig eens met AntraXxX. Mooie motor, die Ducati Supersport 1000 DS!

    MA-Class:

    MV Agusta F4 Tamburini (Prachtige motor, zeer exclusief, maar ik heb er vorige week nog eentje in het echt zien rijden, en ook horen accelereren (Echt waar!!) !)

    En mijn top 3 voertuigen uit het hele spel:

    1: Alfa GT/ RUF Rt12
    2: RUF RGT
    3 Koenigsegg CCR

    :b::):D
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens! Pfffff...:eek:

    Sorry voor dubbelpost, maar jij postte dit bericht toen ik bezig was met een lang bericht.:{
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies, en dan vergeten ze heel even dat ie alleen $39,99 in de US heeft gekost. In de rest van de wereld kon men gewoon de hoofdprijs voor een 'next-gen triple A' titel ophoesten.

    Kan gebeuren toch! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina