1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ik ben al tevreden dat ie mij nieuw 60 euro heeft gekost, want voor dat geld krijg je heel veel terug.\o/
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Natuurlijk. :) Naast Oblivion is TDU een game welke ik nog regelmatig speel. Vind het alleen jammer dat Atari zo met hun 'trouwe' gamers omgaat. Eerst de US voortrekken qua prijs, en daarna de US prijs als argument gebruiken om de kosten van DLC te verantwoorden. 8)
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja:b:. Je kan niet alles hebben he.:)
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Achja, wij Europeanen worde wel vaken "gediscrimineerd" op dat gebied.

    Ik heb hem overigens voor €30 ontvangen (2de handsje :9). Maar toch wel jammer dat wij er dan de volle prijs voor mogen betalen.

    TDU blijft een geweldige game, die je veel kan blijven spelen. (volledige vrijheid + XBL maken dit een game die nog lang en veel word gespeeld lijkt me).


    Mijn top 3 van auto's is:

    1) Lamborghini Gallardo SE
    2)Mercedes Benz SLR
    :cool:Aston Martin DB9 Coupe
     
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wacht op die DLC! Duurt lang
     
  6. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    voor wanneer staat de DLC pack geplant dan??????????
     
  7. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan mn xbox ff op live aan te sluiten. kan ik de eerste patch dan downloaden zonder hardeschijf?
    En Carpacks? of moet je daar die 20 gig harddisk voor hebben?
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Voor xboxlive heb je sowieso een hardeschijf nodig...En die packs zullen vast en zeker niet op een Memory Card kunnen.
     
  9. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie smaak, op die Aston Martin na dan.;) Ik vind Aston Martins echt vreselijk rijden, onderstuur, langzame reacties, et cetera.=(

    Idd wel jammer dat wij Europeanen het volle pond voor TDU moeten betalen, terwijl Amerikanen TDU voor een prikkie kunnen hebben. Ach ja boeie.:)

    Ik hoop voor zo snel mogelijk...:emo:

    Om content de downloaden heb je zeker een Harddisk nodig. Voorbeeld: De TDU demo, bijna 1 gigabyte:eek:!! Carpacks nemen niet zoveel ruimte in beslag, maar een Harddisk heb je wel nodig om content te downloaden.:{

    P.S.: Heb nu een ander huis, de Makapu Meditation in het meest oosterste puntje van het eiland, met een garage capacity van 8. Heb nog steeds dezelfde auto's, heb er wel een Spyker C8 (Zilvergrijs, 19 inch Magnesium wielen, standaard interieurkleur) en een Corvette ZO6 (Standaard wielen, Velocity Yellow, zwart interieur) aan toegevoegd. Wil heel graag de Volkswagen W12 Coupe. Heeft iemand die op Marketplace?:)

    YES! YES!! YES!!! Een aantal moeilijke Time challenges gehaald. Eerst de Tantalus. Jullie hebben hem met allemaal op level 3 getunede A-Classers gedaan, maar ik deed hem met mijn ongetunede B-Classer, de RUF Rt12. Het was wel moeilijk, maar het lukte in de tweede keer (Echt waar!):) Had wel veel penalty, maar finishte met de penalty erbij opgeteld in 7.26.47 minuten, en de tijdlimiet om Gold te halen was 7.30.00 minuten. Het is echt gebeurd!:)

    Verder Lamborghini Time Attack, Descend Of The Marchetti, Beat The Clock en de Big Challenge succesvol met goud gehaald! Vooral die laatste 2 waren megamoeilijk, maar lukten tóch in een keer! Echt waar! alles met mijn RUF Rt12 gedaan, behalve de Lamborghini Time Attack met mijn ongetunede Gallardo. Het ging allemaal perfect, ze zijn allemaal met Gouden plak gelukt. Echt fantastisch! Morgen de Millionairs Challenge!:)

    @ Arjan of een andere Moderator/Administrator: Moet er zo onderhand niet eens een Deeltje 3 van de TDU thread komen? Alweer bijna 1200 posts op deze thread!
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Die Volkswagen heb je zo je doet gewoon 5 x ofzo die 180 MPH DOWNTOWN en dan heb je hem ;) En Porsche wij mogen ook een Deel 3 maken als we dat willen maar iedereen is daar te lui voor denk ik. Weetje wat een chill huis is helemaal het zuidelijkste puntje PORTLOCK en dan dat hij van 10 vet mooi huis is 't
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina