1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    of middels Mediaonnect muziek streamen via je pc voordat je het spel opstart.

    Of een mp3 speler connecten aan de 360 en die laten streamen voordat je de game opstart. Doe ik overigens met mijn ipod, speel je je eigen muziek af tijdens iedere game. Leuke in TDU is dat je in de autoradio de titel van de mp3 ook nog te zien krijgt.
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Is het waard om deze game voor 60 euro te kopen zometeen na gears of war of gewoon even wachten totdat hij 30 kost?
     
  3. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is zijn geld dubbel en dwars waard.. Echt een uniekem, heel wat uurtjes plezier.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik stream altijd gewoon muziek van mn pc af. Van lovesongs tot Harde techno. Daarmee cruisje dat eiland wel over hoor. :)

    Bunck, t ligt er maar aan waar je van houdt. Als je van snelle sportwagens houdt die je tot hun max kan dwingen op lange stukken weg dan dan moet je deze zeker halen. De races tegen de computer zijn echter weer niks. Heb zelden een spannende race tegen de A.I gehad.
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik leen hem wel een keer van me neef.
    hij heb dit spel ook , maar weet alleen niet warneer ik hem kan lenen:x
     
  6. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Je kan veel geld verdienen door (als je de champion level hebt) de race 180 mph te rijden beetje in het midden bovenaan je map. 15 a 20 sec 70.000 cash O-)
     
  7. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik idd ook veel gebruikt voor de "50 auto's en 15 huizen dingest". Maar ik zag dat iemand zei dat er geen moeilijke sp races waren, dan heeft diegene zeker "tantalus" nog niet met zijn enzo proberen te doen ;).
     
  8. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, t mediaconnecten met mn pc lukt niet echt... Weet niet wat ik fout doe... :'-(

    Ik heb het spel dus gister gehaald, weet iemand een goede manier om in je eerste kilometers veel geld binnen te halen (in een alfa 3.2)
     
  9. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin moet je niet zo op het geld zitten, doe gewoon rustig de races. En vooral de extra races (autotjes wegbrengen), hierbij kun je in 1 klap 120.000 verdienen. En persoonlijk vond ik voor in het begin de TVR sagaris wel relaxt.
     
  10. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    En waar vind ik zo'n challenge ongeveer?

    Ik doe verders ook relaxed hoor, cruisen is best chill! Maar wil graag mensen challengen online, en daarvoor heb ik een snellere wagen nodig! ;)
     
  11. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja online challenge heb je snellere wagen voor nodige, om te beginnen of een motor (zoek eerst alle shops - dan kun je ze kopen) - en die tot 3 tunen kost niet zoveel max 90.000 ofzo. Of gewoon een Ferarri enzo en die tot 3 tunen, dan maak je pas echt kans in die online challenges. (Je kan natuurlijk ook voor een andere snelle bak kiezen als hij maar A klasse is en 3x getuned dan kom je al een heel end, kost je alleen wel al snel meer dan 1.000.000)
     
  12. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag op markeplace dat de Nissan Skyline GTR en de Audi RS4 cabrio downloadable zijn... Iemand dit al geprobeerd?
     
  13. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Was al vanaf het begin grapjas. xD
    Heeft vrijwel iedereen gedownload.
     
  14. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarbij als je ze download moet je ze nog steeds wel kopen.
     
  15. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay okay, sorry jongens!! Dacht iets nieuws te hebben ;-)
     
  16. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag, maar in een trailer van TDU zag ik regen... Kan het in de game zelf ook regenen? De lucht wordt weleens donker, maar spetters heb ik nog niet gezien...
     
  17. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nu je het zegt ik heb volgens mij ook geen regen gezien..
     
  18. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is altijd zonnig en overdag in de game,
    iets wat ik persoonlijk wel lekker vind

    zoizo is de game wat anders als de Techdemo's die getoond zijn de afgelope maanden,
    auto's zitten er bv (nog) niet in die je zag op demo's
    en ook zag je het op demo's wel eens regenen en dan is er dus kendelijk ook uit geschrapt
     
  19. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah! ik heb de island tour afgerond :p.. 47 minuten gereden. stond anderhalf minuut voor... gereden met de Saleen S7... ikke werd gek :p.. dat ding staat nu uit. even op msn chillen
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    haha, ja. je raakt echt vermoeid van t staren naar de horizon of er al een bocht aankomt ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina