1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Erachter rijden voor minder luchtweerstand ;) zo ga je dus sneller

Edit: Die gast hierboven moest weer eerder zijn :mad:

2. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag tdu voor de 2e keer in huis, de eerste keer vond ik er geen ruk aan, geen idee waarom niet. heb hem zaterdag bij iemand gespeeld die een stuk verder was. heb daar een beetje op een motor zitten rijden en wou hem ineens weer hebben. vind het spel nu ineens top :)

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hmm waarom vond je hem eerst dan niet tof?!?! Motoren zijn inderdaad fantastisch, daarom vind je hem denk ik ook weer ineens top. :9

4. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee, in het begin bakte ik er niets van en heb hem volgens mij in de tijd gekregen dat ik ook gears of war net had :9 maarja ga deze game alsnog kapot spelen :D

5. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn topsnelheid door draften: 472 Km/h in een Koenigsegg CCX }:]

6. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Zit hier iemand bij een leuke Nederlandse club? Of een club alleen voor een bepaald merk oid. Het lijkt me namelijk wel leuk om bij zo'n club te gaan.

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nope, alsk live heb (einde van de week ongeveer) wil ik toch wel een leuke XBW club maken ofzo, waarin je gewoon alle auto's mag hebben die je wilt.

@ jackie, als ik 2 nieuwe games heb, word de een ook automatisch minder gespeelt door mij, de leukste speel ik dan dus vaker.

@ tim, dat is zeker een geweldige topspeed, hoe heb je die gehaalt?

8. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Das het jammere aan TDU, die surrealistische topspeeds...

En het feit dat niemand online met andere klassen rijsdt dan A klassen... I love my skyline!

9. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad in online races, dat maakt het racen toch ietwat eentonig. Gelukkig zijn er afgezien van de races genoeg mensen met andere klasse auto's.

@ Antraxx
    Goed idee, wanneer je Live hebt kunnen we wel een XBW club starten, er zat mensen hier die het spel spelen. Kunnen we tenminste een beetje rondcruisen en gewoon Nederlands ouwehoeren. Dat is toch een van de leukste dingen aan het spel.

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja erg leuk als we met wat mensen van dit forum etc. lekker kunnen rondcruisen en een beetje tegen andere Clubs kunnen racen of met andere clubs kunnen rondcruisen!

Gisteren de Island Tour niet kunnen proberen met mijn ongetunde TVR Sagaris (C klasse), maar alsk vandaag tijd heb ga ik het eens proberen!!

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb gisteren ook maar eens de Island Tour geprobeerd. Ik heb 'm in ~44 minuten uitgereden met een RUF Rt12. In het begint blijven je tegenstanders nog dicht in de buurt, maar binnen een paar minuten bouw je al een aardige voorsprong op. :cool: Wel lekker scheuren zo zonder verkeer, zeker op al die rechte stukken. :9

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Komt door draften, slipstreamen, en manual transmission. :)

yep

Komt idd nog downloadbaar.:)

Zeker, da's in het echie ook zo.:D

Voor beiden, het is de CCR die jullie bedoelen. De CCX is de opvolger van de CCR, de CC8S (de eerste Koenigsegg) heeft 650 PK, de CCR en CCX hebben 800 PK.:)

De Island Tour moet zeker lukken met een RUF Rt12! Was ie getuned? :)

P.S.: Heb nu ook een Jaguar XK Coupe erbij. Ik rijd er niet heel veel mee, daarvoor gebruik ik nog steeds de Audi TT. De Jaguar is ongetuned, kleur White Onyx, Senta 20 inch vijf-dubbelspaaks wielen, beige met eerste kleur donker hout interieur.:) Ik heb hem vooral gekocht omdat het zo'n magistraal mooie auto is, heerlijk om er in mijn garage naar te kijken.\o/ Verder heb ik nog steeds de Audi TT en de Caterham, en hetzelfde 4 car huis._O_

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Haha, wat is nu precies de bedoeling van alleen maar weinig auto's hebben? Realiteit nabootsen, of vind je er niets aan met heel veel auto's enzo? :)

Mocht iemand nog een club willen, ik ben niet zo heel actief meer met TDU op het moment, dus ik kan de club zo overdragen. Scheelt degene die hem opstrat toch weer 750.000 ;)

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het grootste deel het laatste:). Het is natuurlijk wel realistischer 3 auto's, maar ik vind dat ook veel leuker dan zo'n reusachtige collectie waarvan je met 99% ervan niet rijdt.:{ Ben eigenlijk ook wel geïntereseerd in de Hounoulhilali Paradise (of zoiets) in het zuidwesten van het eiland, maar als ik die heb betekent dat niet dat ik dan meer auto's ga kopen. :)

15. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik zie die verhalen en zit er aan te dneken om em mischien opnieuw te kopen

maar dan voor maximaal 20 euro ofzo

hoe dan ook neit helemaal opnieuw te beginnen door mn saves das wel pluspunt

alleen dingen als je maaten kwijtraken als je een keer wil respawnen ofzo dat valt echt zo zwaar tegen
    ik kocht het spel omdat ik toen dacht dat het echt zo vol zou zitten met mensen en het niet in zoveel servers zou zijn opgedeeld

maargoed toch een heele leuke game kijk nog wel even of ik em koop

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  16. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij online, naar dat lange rechte stuk gaat in de stad. Daar staan vaak veel mensen om te dragracen. Doe gewoon met ze mee, rij achter een koenigsegg ccx aan en als je er precies goed achterhangt, haal je het, hij kan trouwens niet harder dan dat, dan valt ie terug :p}:]

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het dan dat TDU nog steeds in je Gamertag zit...:+ Maargoed, ik raad hem zeker aan!:)

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

Het is CCR...:D

19. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oja, sorry :)

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Voor 20 euro zal het denk ik moeilijk worden om hem te krijgen. Zou eerder denken aan 30-35-40 euro.
    Misschien heb je kans bij iemand die snel geld nodig heeft. En marktplaats wil ook nog wel eens goedkope games hebben! Succes in ieder geval! :)

Wat mij betreft hadden er wel iets meer mensen op 1 server gemogen. Nu moet je vaak kijken waar iemand is, vervolgens ga je er naar toe en zijn ze alweer een stuk verder. Als je met 25 tot 30 man op 1 server zou zitten zou dat al veel leuker zijn. Lekker een cruise met een hele slee voertuigen 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina