1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Leuke packs, maar ik ga er geen kopen. Mercedes CLK GTR is wel ubergeil!

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik denk dat je die F40 heel vaak gaat tegenkomen bij andere spelers! :)

3. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    EINDELIJK!!! Die Car pack ga ik wel kopen! die F40, S6 en CLK GTR zijn tog wel erg vet lijkt me!!

4. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JEEEE heeft ff geduurd maar dan toch :D

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hoe krijg je dan die streep erop... Lijkt mij moeilijk bij die shop. :{ Die heb ik overigens al iets van 3 maanden geleden vrijgespeeld.

hihi thanks:) Dat eiland is Eden Island, daar kom je op via een teleporter, kijk anders ff op youtube.:)

Jep de gewone Mustang, dat is een Saleen S281 kit, die bestaat ook in real life. Vind de Mustang orgineel veel te lui, dus met zo'n Saleen kit komt ie zelfs al met level 1 al veel beter uit de voeten.\o/

P.S.: Heb in de Honouliuli Paradise nu dit staan:

Jaguar XK Coupe (White Onyx, 20 ich Senta wielen, beige met eerste kleur hout interieur)

Lambo (jaja, AntraXxX;)) Gallardo SE (Giallo Midas, donkergrijze wielen, geel met zwart interieur)

Noble M400 (Licht zilvergrijs, standaard donkergrijze wielen, felrood met zwart interieur)

Maserati 3500 GT (Paarsrood, standaard wielen, zwart interieur)

Allemaal niet getuned.(héhé, weten we nu wel he...:mad:)

Ik vind het allemaal fantastische auto's.:thumbs:

Morgen weer eens een lang eind cruisen, vandaag niet zoveel tijd gehad vanwege school, huiswerk en Worms HD.:)

:)

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

YES!!! Eindelijk... Gelukkig heb ik woensdag nog MS points gekocht, waarvan er nog ruim voldoende over zijn.\o/ Die car collection volume 3 ga ik zeker downloaden, misschien die hardcore mode ook, omdat ik een gloednieuw racestuurtje heb._O_

Weet iemand eigenlijk bij welke dealer die Caddilac komt?:)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  7. xbox360livespeler

xbox360livespeler Just a game

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij bij de gewone caddilac dealer

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

?????:confused:????????!!?:confused:!!??:confused:

Is er dan wel een gewone Caddilac dealer?:confused:

Edit: ooooh kut dom van mij er is al een Cadillac dealer in het spel, in het westen.

Werkt die Hardcore Mode trouwens ook voor een bedraad stuurtje (zoals ik heb) ?:)

9. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal toch zeker wel?

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik denk het wel, al zal Microsoft natuurlijk geen reclame gaan maken dat het ook met andere stuurtjes werkt. Omdat ze dan misschien ook minder eigen producten verkopen.
    Ben benieuwd hoe hardcore dit is, als je alle drive hulp nu uitzet vond ik het al behoorllijk pittig bij sommige voertuigen.

11. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan dit spel ook te kopen maar wat kun je zoal doen op het racen en cruisen na dan .
    Een vriend van me op school zegt dat je ook een baan kunt krijgen en meetings kan doen enzo dus ik wil wel is weten of dat egt zo is ;)
    en is het de moeite waar hem te kopen of zeggen jullie van , Nee het is een afrader;)

Triple X NL

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Een baan kun je niet krijgen, wel kun je gewoon cruisen/racen tegen anderen. Of je kunt een club starten en daarmee andere clubleden van je eigen of een andere club uitdagen.
    Ik vind het zeker de moeite waard, al moet ik wel zeggen dat ik hem bijna niet meer speel nu ik op een paar achievements na alles gehaald heb.
    Heel af en toe doe ik nog wat free ride, maar voor de rest eigenlijk niet meer.

Maar goed, anders probeer je hem 2e hands te kopen en verkoop je hem weer als je het zat bent. Denk dat er genoeg animo voor is. :)

13. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    hmm , ja ik zit erover te denken hem idd 2e hands te kopen heb ff geen zin om 60 euri neer te leggen omdat er zat mooie titels te verkrijgen zijn.
    Heb de demo ff gedownloade en ik moet zeggen het ziet er super strak uit .
    Vindt allen dat die motor snel vliegt en stuitert en verder is het best leuk om te cruisen allen jammer dat die demo beperkingen heeft:9 anders is het geen demo maar goed;)

Triple X NL

14. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damm heb volgens mij een verkeerde keuze gemaakt met een E auto kopen heb een audi gehaald maar wat gaat hij traag ook al heb ik hem helemaal getuned maar hij loopt nog steeds zacht. nog geen 150. daarentegen is de handling en raking wel weer top. iemand tip voor een goede, snelle E auto ?

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Volgens mij een Nissan Skyline? Of was dat geen E? :{

16. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179

nog geen 150?? Heb je de snelheidsmeter nog op MPH staan ofzo?

17. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, idd, de meeste audi's in het spel halen de 250 wel..(tt niet denk ik)

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Leuke wagens, Lambo SE is natuurlijk ownage! Noble M400 heeft ook een erg mooi diepgromend geluid! :thumbs:

Ik heb nu al 2 dagen niet kunnen gamen omdat ik het te druk had met voetbaltrainingen/huiswerk etc. Morgen is het weekend, en dan zal ik natuurlijk weer los gaan (Heb wel op maandag een proefwerk, maar met wat plannen houd je zat tijd over :)).

En dan ga ik eindelijk eens de Tour of The Island proberen met een ongetunde TVR Sagaris (C klasse) proberen!

@ Triple X, in het spel is echt super veel te doen. Je hebt verschillende challenges en races.

Races: Gewoon eerste over de finish, races met radarcontrolles waarbij je hoogste snelheid moet hebben, races waar je binnen een bepaalde tijd moet eindigen

Challenges: Dure bolides vervoeren van A naar B, Lifters vervoeren van A naar B, Mooie modellen(:eek: ) vervoeren van A naar B, en ook nog bepaalde pakketjes van A naar B vervoeren.

Buiten dat is er een groot assortiment aan verschillende auto's van allerlei leuke merken. Zoals je zelf weet zitten er dus ook een aantal motoren in. Het eiland is echt gruwelijk groot, met prachtige omgevingen. Online kun je tegen andere clubs (soort van auto clan) racen of gewoon met wat vrienden rondrijden over het eiland.

Voor ongeveer €30 - €45 moet hij toch wel te vinden zijn (Check Xbazaar, daar had ik hem voor €30 gekregen! :thumbs: )

@ Jackie, dan heb je heb zekerste weten op MPH staan, want alle auto's gaan stock al harder dan 150KM/H.

Dit is een soort van algemene lijst met de "beste" auto's van elke klasse:

Group G
    - Shelby Corba Daytona Edition
    - Lamborghini Muira P4000SV (If, Shelby is too expensive)

Group F
    - Alfa Romeo... (Level 2 Perf. Upgrade)

Group E
    - Nissan R34 Skyline

Group D
    - Aston Martin D89 Coupe

Group C
    - TVR Sagaris

Group B
    - Corvette Z06 Coupe
    - Ferrari F430

Group A
    - Saleen
    - Ferrari Enzo

Group MB
    - Kawasaki Z1000

Group MA
    - MV Augusta Tamburini
    - Kawasaki Ninja ZX-10

Dus als ik jou was zou ik als E auto een Audi TT of een Nissan Skyline pakken.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb dus de pack gedownload en het ziet er leuk uit. :) Vooral de RIF en de Mercedes - Benz DTM vind ik erg vet!

20. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Oke klinkt goed ik krijg morgen me loon weer dus ik zal is ff wat gaan rond neuzen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina