Leuke wagens, Lambo SE is natuurlijk ownage! Noble M400 heeft ook een erg mooi diepgromend geluid!
Ik heb nu al 2 dagen niet kunnen gamen omdat ik het te druk had met voetbaltrainingen/huiswerk etc. Morgen is het weekend, en dan zal ik natuurlijk weer los gaan (Heb wel op maandag een proefwerk, maar met wat plannen houd je zat tijd over
).
En dan ga ik eindelijk eens de Tour of The Island proberen met een ongetunde TVR Sagaris (C klasse) proberen!
@ Triple X, in het spel is echt super veel te doen. Je hebt verschillende challenges en races.
Races: Gewoon eerste over de finish, races met radarcontrolles waarbij je hoogste snelheid moet hebben, races waar je binnen een bepaalde tijd moet eindigen
Challenges: Dure bolides vervoeren van A naar B, Lifters vervoeren van A naar B, Mooie modellen(
) vervoeren van A naar B, en ook nog bepaalde pakketjes van A naar B vervoeren.
Buiten dat is er een groot assortiment aan verschillende auto's van allerlei leuke merken. Zoals je zelf weet zitten er dus ook een aantal motoren in. Het eiland is echt gruwelijk groot, met prachtige omgevingen. Online kun je tegen andere clubs (soort van auto clan) racen of gewoon met wat vrienden rondrijden over het eiland.
Voor ongeveer €30 - €45 moet hij toch wel te vinden zijn (Check Xbazaar, daar had ik hem voor €30 gekregen!
)
@ Jackie, dan heb je heb zekerste weten op MPH staan, want alle auto's gaan stock al harder dan 150KM/H.
Dit is een soort van algemene lijst met de "beste" auto's van elke klasse:
Group G
- Shelby Corba Daytona Edition
- Lamborghini Muira P4000SV (If, Shelby is too expensive)
Group F
- Alfa Romeo... (Level 2 Perf. Upgrade)
Group E
- Nissan R34 Skyline
Group D
- Aston Martin D89 Coupe
Group C
- TVR Sagaris
Group B
- Corvette Z06 Coupe
- Ferrari F430
Group A
- Saleen
- Ferrari Enzo
Group MB
- Kawasaki Z1000
Group MA
- MV Augusta Tamburini
- Kawasaki Ninja ZX-10
Dus als ik jou was zou ik als E auto een Audi TT of een Nissan Skyline pakken.
Klik om te vergroten...