1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Antraxx bedankt voor het lijstje, ik heb nu een D auto gehaald omdat ik die E auto klote vond. heb nu een fijna masserati. Maar hoe zet ik de teller op kilometers ? en hoe zet ik het schakelen op manual? alvast bedankt :)

2. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je eerst een spel koopt van zeg ff 60 euro en dat je daarna voor een update moet gaan betalen, vind ik toch een beetje nep. maar goed de winst moet ergens vandaan komen.

Laat hem dus mooi schieten :'-(

3. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179

Als je in freeride (kan tijdens een race niet) zit, op start duwen. en dan bij options ff kijke... ik dacht bij game settings

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel een soort van baan krijgen, zoals pakjes wegbrenegen met de auto, mooie bolides wegbrengen, enz. Meetings kan je idd online doen. Maargoed, ik raad hem zeker aan!:) Weet zeker dat je hem superleuk zal vinden!:thumbs:

Mijn favo's uit elke klasse:

G-Class:

1: Lambo Miura P400SV
    2: Ferrari 250 GTO
    3: Dodge Challenger RT

F-Class:

1: Alfa GT 3.2 V6 24V
    2: Audi TT 3.2 quattro
    3: Audi A3 3.2 quattro

E-Class:

1: Audi S6
    2: Jaguar XK
    3: Lexus IS350

D-Class:

1: Chrysler Crossfire Roadster SRT6
    2: RUF RGT
    3: Lambo Countach 25th Anniversary

C-Class:

1: Lambo Gallardo Spyder
    2: Ferrari 612 Scaglietti
    3: Ferrari 288 GTO

B-Class:

1: RUF Rt12
    2: Ferrari F40
    3: Noble M400

A-Class:

1: McLaren F1 GTR
    2: Mercedes CLK GTR
    3: Koenigsegg CCR

MB-Class:

1: Triumph Speed Triple
    2: Ducati Supersport 1000 DS
    3: MV Agusta F4 Brutale 910S

MA-Class:

1: MV Agusta F4 Tamburini
    2: Kawasaki Ninja ZX-10R
    3: Ducati 999R

:)

Jep, bij Options, Game Settings, en dan Speedometer en die kan je dan op KM/H zetten.:)

P.S.: Heb nu in mijn 8 car garage:

Chrysler Crossfire SRT6 Roadster (SRT wielen, lichtblauw-zivergrijs, standaard interieur)

Audi S6 (Standaard S6 wielen, Stratos Blue, grijs-zwart interieur)

Noble M400 (Zilvergrijs, standaard donkergrijze wielen, felrood met zwart interieur)

Lambo Gallardo SE (Giallo Midas, donkergrijze SE wielen, geel met zwart interieur)

Maserati 3500 GT (Paarsrood, standaard wielen, zwart interieur)

Allemaal niet getuned (:x)...

Allemaal fantastische auto's!:thumbs:

ik heb vanochtend de Carpack 3 gedownload, er zitten een aantal fantastische auto's in!:) Grootste verrasser was de Audi S6 (Ik had er niet veel van verwacht, maar het is de eerste Audi in het spel die een mooi uiterlijk en geluid heeft, en hij rijdt ook super!\o/) , grootste tegenvaller was de RUF Rturbo (Ik verwachtte er heel veel van, maar hij rijdt lang niet zo goed als de andere RUFfen:{) , beste was de Chrysler Crossfire SRT6 Roadster (Prachtige auto, past zo goed bij TDU!:)) en de slechtste was de Caddilac CTS-V (Aangezien ik de XLR-V goed vond, verwachtte ik veel van de CTS-V, maar hij is echt waardeloos, wát een onderstuur!!:'-() .

Kan iemand me vertellen hoe de Hardcore Mode is, en is ie aan te raden? En kan je hem ook uitzetten als je hem gedownload hebt?:confused:

Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    vanavond die nieuwe carpack leechen, kan niet wachten op de F40 :p nu eff ekijken of ik online punten kan kopen.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    @Porsche-fan

Speel je met een stuurwiel of de controller? Op 't Atari forum kun je de nodige ervaringen lezen. Hier bijvoorbeeld over Hardcore mode i.c.m. de controller: klik!.

De besturing schijnt in ieder geval realistischer te zijn. Ga 'm vanavond ook maar eens downloaden. :)

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, F40 is idd goed, maar ook de anderen zijn de moeite waard! (behalve CTS en Rturbo dan.:mad:) Wil trouwens nog iets zeggen: Zowel de F40 als de Mercedes kan je alleen bij de Euro Classic dealer vinden, beste kan je naar die ene vlakbij de Saleen en Dodge dealer gaan, daar zijn ze allebei maar ik raad aan om eerst bij de Cadillac te kijken whoeii dan heb je het ergste in elk geval gehad.;)

@ Arjan: Thanks:) zal eens kijken!:) Ik speel TDU met het stuur, de controller gebruik ik alleen als ik in mijn garage of autodealer naar iets wil kijken, of met de ingame map geopend.:) /edit: Heb effe op die thread gekeken, denk dat ik hem toch maar ga downloaden! Heeft iemand enig idee of je die hardcore mode ook uit kan zetten, want heb geen zin om ook nog op het Atari forum te registreren.:{

8. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al wat die hardcore mode inhoudt?

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    tnx voor de info, nu moet ik de stad alleen nog in voor zon punten kaartje :) en nee dat zoek ik niet. En online bestellen is ook weer klote, duurt weer even voor dat die dan binnen is!

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Schakelen doe je bij start -> Options -> Gearsettings dacht ik
    Km/U teller = start --> options --> Display.

11. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    \o/ \o/
    Millionairs Challenge gehaald!!!
    Gelijk de eerste keer gelukt. In 50 minuten. Okee, dan wel met de MV Agusta F4 Tamburini, stage 3 getuned.... maar tog...

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een upgrade, daarbij worden de autokarakterstieken veel realistischer. Ik spreek uit ervaring!;)

Gefeliciteerd! :) Ik had hem gehaald met een ongetunede Enzo, die was gehuurd. Ging prima.:thumbs:

P.S.: Hardcore Mode gedownload!!_O_ In de eerste instantie merkte ik nauwelijks verschil, maar toen jumpte ik met mijn Noble M400 (Da's de beste auto in dit spel om op het circuit mee te racen->0 tot 100 in 3.5 seconden->Handling punten 95->zeer wendbaar->niet getuned->super op het racecircuit:thumbs:) naar Oahu Raceway, en ging een aantal rondjes racen. Ik merkte steeds meer verschil, en vond het steeds realistischer, leuker, en pittiger, tenslotte zette ik de Driving Aid op Sport, en toen ik klaar was na zo'n 10 rondjes vond ik het magistraal.\o/ Ging toen een redelijk lang eind cruisen met mijn Chrysler Crossfire SRT6 Roadster, toen ik de snelweg opdraaide in zo'n scherpe krul, was ik verkocht, dus ik kan maar een ding zeggen: DOWNLOADEN!!! Er zit trouwens ook meer vibratie gevoel in de bediening._O__O__O_

13. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA DRIVING AID OP "SPORT"

Die staat toch echt standaard UIT bij mij, de game is al easy genoeg... Maar als die hardcore mode het iets moeilijker maakt wil ik m wel hebbben...

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Jahah, omdat JIJ geen Hardcore Mode hebt...:mad: Daarvoor had ik hem ook altijd uit. Je kan wel denken, dat zal wel meevallen, maar het is echt veel pittiger:D, en ook met de Driving Aid AAN moet je echt oppassen dat je geen fouten maakt in een hard genomen bocht, anders spin je uit! Als je dat niet wilt, moet je hem niet downloaden, maar bedenk wel dat je daarmee DE EERSTE FREE-ROAM RACE-SIMULATOR TER WERELD (\o/\o/\o/) misloopt!:+

15. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan download ik hem wel, en even voor de goede orde, ik speel normaal gesproken GTR met alle hulp uit, en ook R-factor, eveneens zonder hulpmiddelen, dus ik denk dat ik wel weet wat een race-sim is ;-)

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    O op die fiets ;)

PGR3 is niet echt een sim, maar op de oude Xbox heb ik PGR1 en PGR2, heb Forza bijna helemaal kapot gespeeld:D en ik heb op de PC nog een aantal race-sims, die ik momenteel nooit meer speel. Die sims geven je wel goede rijtips, maar ik vind dat TDU met de hardcore mode zeer dicht in de buurt komt van een simulator:), waarin je ook nog kan Free-riden met talloze andere opties!:thumbs:

Zo te horen ben jij een racesimulatiefan, dus ik zou zeker aanraden om de Hardcore Mode voor TDU te downloaden!_O_

17. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen geen stuur voor mn 360, omdat ik sims dus op mn PC speel... En een sim met een controller... Dat zijn twee dingen die niet samengaan in mijn ogen... Maar k download m wel ff, zal strax eens kijken of ik nog genoeg puntjes heb!

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik vind ook dat een sim en een controller niet zo goed samengaan...:{ Koop ook geen stuur tweedehands, heb ik ooit eens gedaan voor de oude Xbox, was al snel door de mand gevallen.:'-( Voorzover ik weet zijn er deze sturen voor de 360 te koop:

Wired Logitech DriveFX Axial Feedback Wheel (die heb ik:)) 90 euro
    Wired Thrustmaster Racing Wheel 100 euro
    Wireless Microsoft Racing Wheel 130 euro

Het schijnt dat de Microsoft niet zo geweldig is met TDU, maar de Logitech is fantastisch en die zou ik zeker aanraden als je het geld hebt!_O_

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb ook altijd die hulpmiddeltjes uit voor een extra challenge. Dit is nu gewoon een soort van Free-roam race-simulation inderdaad!

20. YamaRox

YamaRox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu 99% van de wegen ondekt ben opzoek naar dat laatste stukje weg want ik kan echt niks meer vinden echt irrirtant

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina