1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Yeeeh!! Gefeliciteerd ermee dan! Is best wel een toffe achievement opzich. Ook leuk als er een achievement was waarbij je 25.000/50.000km ofzo gereden moest hebben. Dan zullen zowat alleen hardcore gamers hem uitendelijk halen!

2. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Die Caterham moet je eens op stage 3 zetten. Word je he-le-maal gestoord van 8)

3. YamaRox

YamaRox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh yeah you are known every inch on the island you have drive every single way EXPLORER archievment completed

4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Waarom gestoord? :9

Hij rijdt dan op stage 3 super en heeft een extreem goede acceleration,handling en braking! Perfect voor in de bergen dus. :D

@ Yamarox, congratz dan maar! \o/

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Op level in gaat hij met 40 achteruit, op level 2 met 30 en op level 3 met 20.:{

Dat kan niet, handling kan niet hoger dan 100:b:

B is idd hoger dan E, maar er zijn bij de meeste races/challenges een vehicle restriction. :)

Voor allebei Tim en Yamarox, gefeliciteerd!:thumbs:

P.S.: Heb nu de Ala Moana House geruild voor de Api Sring house (jaja, dat was mijn tweede huis...:9) met een garage capacity van 6, de auto's zijn nu:

Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur)
    Lotus Elise (Solar Yellow, Lotus 6-spaaks wielen, zwart interieur)
    Maserati 3500 GT (Paarsrood, standaard chromen wielen, zwart interieur)
    Dodge Challenger RT (Zwart met witte strepen, standaard wielen, beige interieur)

Allemaal niet getuned.:9 Misschien ga ik zometeen een Ferrari F430 kopen, vind dat toch wel een hele mooie auto!_O_

:)

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

Als je hem onder controle kan houden he.;) Lotus Elise en Exige hebben ook veel handling, iets minder snel, maar wel beter onder controle te houden. Ferrari F430 heeft ook een messcherpe wegligging en is heel snel, dus ook goed.:thumbs:

Hij heeft wel enigzins gelijk, op level 3 getuned en met de Driving Aid uit is de Caterham heel moeilijk onder controle te houden.:)

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Wel raar dat de Z1000 dan zoveel achteruit gaat. Is toch wel jammer!

Ferrari F430 heeft een goed uiterlijk, vanbinnen ziet hij er prachtig uit en hij heeft een mooi geluid! Dodge Challenger RT is ook super, muscle cars for the win!!!

Ik moet zodadelijk nog eens leren voor een proefwerk nederlands wat ik morgen heb. Ik hoef niet zo super veel te leren omdat ik vrijdag en zaterdag ook al een beetje heb geleerd, dus dat is mooi meegenomen.

Daarna ga ik eens een lekkere route uitstippelen van ongeveer 200km, en deze met de 69' Camaro berijden! Mooiste muscle car als je het aan mij vraagt, en is heerlijk om mee te cruisen!

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Ja, hij is wat moeilijker onder controle te houden omdat hij ook maar ongeveer 450kg weegt. Waardoor hij dus sneller wegglijdt en moeilijker onder controle te houden is.

Met Driving Aid uit en Stage 3, houdt ik hem vaak wel onder controle, maar ik rijdt er ook erg veel mee de laatste tijd!

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ie uitglijdt omdat ie zo licht is klopt, maar ook omdat hij veel vermogen op de achterwielen heeft, in combinatie met dat ie heel licht is en een lage, kleine carroserie heeft. :)

Zodadelijk eens hetzelfde doen als jij zegt, een lekker lange route rijden dus!!\o/

10. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0

120 km/h achteruit :b:

11. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damm hoe kan ik een motor kopen,ik weet dat je alle car dealers bezocht moet hebben, heb dat gedaan. Nu kijk ik op het papieren kaartje dat je erbij kreeg en zag ik dat je bij D4 ook een auto dealer hebt. ik daar naar toe gereden, ik zie gewoon een gebouw van lexus maar ik krijg geen tekentje dat ik naar binnen kan, iemand enig idee hoe dat kan ?

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Zonder die Lexus dealer kan je ook alle motoren krijgen. Die lexus dealer is er omdat er een downloadable lexus zit die je dus kan downloaden.

Ik zou gewoon eens voor de zekerheid alle dealers nog eens bezoeken, of misschien heb je ze nog niet allemaal ontdekt.

13. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik vind nu dat de auto's veel beter rijden, nadat ik de carpack had gedownload, ging ik ff met mijn saleen s7, koeingsegg etc, ME Four Twelve etc. en ze trekken veel beter op zonder te slippen cker chill.

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Aha:9

Die Lexus dealer kan geactiveerd worden door downloadbare content, als je die content nog niet gedownload hebt hoef je die niet te bezoeken om toegang tot de motor dealers te hebben.:b: Kijk heel goed op de ingame map en kijk of je ergens nog een beetje lichtgrijze, doorzichtige automerksymbooltjes ziet, die heb je nog niet bezocht.;) Degene die wit en duidelijk zijn, heb je al bezocht. Kijk op de map van AntraXxX naar de plekken van de autodealers, en vergelijk die met die op de ingame map. Kijk goed naar de Jaguar en Chrysler dealer, als je die nog niet bezocht hebt vallen ze weg tegen de achtergrond.:{ De Chrysler zit op sector H-11 op de map van AntraXxX en de Jaguar zit op sector H-8. Als je die map niet kan vinden heb ik ook nog een link:):

http://www.highwaydevil.com/GoT/TDUMAP.jpg

Succes!:b:

@ Jasper: Klopt. Met die upgrade rijdt alles veel beter, bijvoorbeeld Chrysler ME412, hij slipt niet meer in de eerste 4 versnellingen, maar alleen bij het wegrijden in 1.:thumbs:

P.S.: In de garage van de Api Spring House staat nu:

Alfa Romeo GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur)
    Dodge Challenger RT (Zwart met witte strepen, standaard wielen, beige interieur)
    Ferrari F430 Spider (Rosso Fiorano, Challenge Stradale wielen, beigeoranje met lichtkleur carbon dashboard interieur)

Allemaal niet getuned, fantastische auto's!!_O_

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  15. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaja eindelijk een ducati en een kawasaki ninja gekocht :) 1tje die niet op mijn kaart zat maar wel op het papieren mapje :9 dus daar heen gegaan en nu lekker aan het scheuren met motoren :)

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Rijdt de F40 goed?

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mag ik eigenlijk vragen waarom ik constant je gemekker tegen hem tegenkom? Daar hebben we volgens mij mods voor als er iets niet goed is. Er zijn ook mensen, zoals ik, die het wel leuk vinden om te lezen hoe een ander zijn games speelt, en hij wat hij of zij allemaal doet. ;)

Wat ik dus bedoel te zeggen is dat je zelf ook weinig bijdraagt op deze manier.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2007
  18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Dat "gemekker" wat jij tegekomt zit wel een reden achter .. Als iemand een 4x dubbelpost doet kan iemand hem daarop aanwijzen zodat het niet nog een keer gebeurt en dat hoeft niet perse een MOD te zijn. Denkt nu vooral aan mensen zoals Dynamike die vaak ook mensen helpt om dingen zoals een dubbelpost te voorkomen. Vandaar had hij volgens mij ook die Award ofzo gekregen van de XBW crew en ik kom dit soort mensen vaker tegen... :b:

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Precies, daar is ook niets mis mee. Wat jij nu aan het doen bent is proberen te bepalen hoe een thread verloopt door te stellen dat JIJ iets niet interessant vindt om te lezen.
    Dat wil niet zeggen dat anderen dat met je eens zijn. Dus misschien dat je je mening op een iets andere wijze kunt uiten.
    Gemekker is het wel zeker, toen ik je op live tegenkwam zat je tegen mij ook continue te mekkeren dat ik mijn headset moest pakken omdat je wilde lullen, terwijl ik aangaf hem niet in de buurt te hebben.

En dat iemand een award krijgt zegt me helemaal niets, als je ergens iemand kunt helpen doe je dat. Dus een award doet me maar heel weinig. Weet je iets niet en kun je niets bijdragen dan zeg je gewoon niets. Is niets vreemds aan volgens mij.

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hoe duur is de CLK GTR nou ingame?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina