1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik snap je punt wel duidelijk. Alleen heeft het voor mij geen meerwaarde als iemand een award krijgt, en voor jou blijkbaar wel.
    Jammer dat je je toch een beetje als een slecht verliezer laat zien op deze manier. Porsche-fan is altijd heel positief met jouw(opbouwende) kritieken omgegaan, en jij trekt je direct terug uit een thread bij enige vorm van kritiek.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2007
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Doelie, dat commentaar is DOELloos. :) Laat Porsche-fan toch gewoon zijn info en shit posten, en als het je niet aanstaat om te lezen, lees je het toch niet? :)

Ik vind het wel leuk om te weten hoe iedereen het doet, en welke auto's hij bijvoorbeeld heeft.

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Never mind:b:

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Naja, weten we nog niet wat je oorspronkelijk had gepost. :9

Net weer eens met de Gallaro SE en de ZX-10R heerlijk gecruised. Eerst met de motor een route uitgestippeld, heerlijk langs het strand en op de snelweg cruisen en toen met de Gallardo SE wat rondgereden in het zuiden en op het Oahu Raceway circuit nog wat rondjes geraced!

5. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Volgens mij kan t niet, maar ik vraag het tog ff.
    Is het mogelijk om achteraf nog andere velgen op je auto te zetten?

Wil eigelijk ook wel Challenge Stradale (Porsche-fan, bedankt voor de inspiratie;)) velgen op m'n witte F430 met rood interieur...

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nee zoals je al zei is dat niet mogelijk. :)

Dus dat word of een nieuwe F430 kopen, of het zo laten. :9

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    zow eindelijk alle races gehaald :) morgen de rest :D hoop ik :p en nu naar bed morgen weer lekker werken.

8. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    En daar ga'k altijd de fout in. Vooral als ik nog zit te praten tussendoor met vrienden. Dan breekt de achterkant weg en sta ik weer verkeerd :+ Dan vind ik een recht stuk makkelijker.. op een Ducati.

:9

9. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als er krassen worden gemaakt op een disc hoor je dat toch wel neem ik aan? of maakt dat geen geluid.?

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ RVDV, gefeliciteerd dan maar! :9

@ Chrizzle, je dat gebeurt nou eenmaal als je je hoofd er niet bij houdt hé! Zou ook in reallife gebeuren. \o/

@ Duo Maxwell, ik heb er geen ervaring mee, maar kijk en vraag het hier eens:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=95707&page=39

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Je zult het ook wel niet te weten komen, hij wijzigt al zijn berichten waarn kritiek stond. :emo: :emo:

Heb trouwens ook zin om weer eens een end te gaan cruisen. Meer mensen die zin hebben om in teamverband te gaan rijden? Kunnen we in overleg wel een bepaalde class auto doen. Misschien leuk om eens geen A class wagen te pakken!
    Ik heb in de avonduren wel wat tijd, laat anders even weten wie er meer zin heeft om te gaan cruisen! \o/

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Jij hebt die club races achievement ook niet, toch? Misschien dat we die met een paar gasten hier kunnen halen?

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Klopt inderdaad, ik moet alleen de online achievements nog halen. Zou mooi zijn als we dat met andere members zouden kunnen gaan doen.

14. truSteh

truSteh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die moet ik ook nog hebben ja, dus ik doe wel mee dan :)

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik zou meteen meedoen :) maar kan nooit connecten op TDU server =( erg raar, want bij andere games heb ik geen problemen. Zal een kijken of ik iets kan vinden over dit probleem.

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja dat is inderdaad vaag, ik had je een tijd geleden namelijk een invite voor de club geprobeerd te sturen maar dat lukte niet omdat je nog niet online was geweest. :{

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    idd ga vanavond wel even het een en ander proberen.

mogelijke oplossing op internet

Gameconsolesmad
    akajoep
    URCshadow

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Mooi geluid ook.:)

Hoho jongens geen ruzie maken, doe dat maar via priveberichten. Ik ga eigenlijk niet eens meedoen aan die discussie.:{

$ 980,000, maar voor dat geld kan je ook een McLaren F1 kopen en dan zou ik het wel weten.;)

Thanks allebei, niks tegen Doelie dat uit mijn toetsenbord komt, want ik ben onpartijdig.:b:

Jammer dan zul je een nieuwe F430 moeten kopen.:9

Bij mij zitten er al heel lang krassen op de TDU disc, die komen echt door de 360 want ik ga er heel voorzichtig mee om. Het spel doet het gelukkig nog perfect, want ik heb geen zin om te wachten op een nieuwe disc=(. De 360 heeft er dus krassen op gemaakt, maar daar heb ik toen hij dat deed heb ik er niks van vernomen. Thanks voor Frangster trouwens, toen hij er problemen mee kreeg heeft ie me herinnert om de disc te checken:thumbs:. De krassen zijn trouwens alleen maar zichtbaar onder fel licht.:b:

P.S.: Heb nog steeds hetzelfde in mijn garage van hetzelfde huis(Doelie tip.;)) Ik heb nu wel met de uitgeprinte map, een liniaal, een noteblok en een pen een route uitgestippeld van waarschijnlijk meer dan 300 KM (heb het niet zo precies kunnen opmeten:{) !! De rit gaat zo:

Eerst van mijn huis naar de dichtstbijzijne 'gevangrailde' snelweg die naar de grote stad loopt (de bovenste weg van die drie die van het noordoosten naar de grote stad lopen:)), daarna over de snelweg richting de stad, maar eraf erboven en dan over de bochtige bergweggetjes van de Tantalus (sector I-10 en H-10) crossen, vervolgens over de snelweg helemaal naar het westen, naar het stadje Wai'anae (waar de Truimph en Cadillac dealers zijn) en daar richting het oosten, over de Kelekole Pass (sector F-4 en E-4) ._O_ Dan iets naar het oosten, en crossen over de bergweggetjes van Shark's Cove (sector B-6, C-6, D-6) en daarna over die megalange weg die langs het noorden loopt weer richting het zuiden, om daar weer bij mijn huis te arriveren.\o/ Met welke auto ik dat ga doen weet ik nog niet, maar het lijkt mij erg leuk!:thumbs:

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    jah erg lekker, in de bochten wil die wel eens weg glijden als je te hard gaat, maar met beetje tegensturen kan je hem goed houden. Ik vind het de vetste bak in de game :D misschien ook wel omdat ik de F40 echte de geilste bak ooit vind. Heb er al meer dan 1000KM mee gereden :) op naar de ton :p lol

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Da's veel aangezien hij net downloadbaar is, maar een ton ís 1000;). Ik vind het ook een vette bak.:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina