Zeker! Mooi geluid ook.
Hoho jongens geen ruzie maken, doe dat maar via priveberichten. Ik ga eigenlijk niet eens meedoen aan die discussie.:{
$ 980,000, maar voor dat geld kan je ook een McLaren F1 kopen en dan zou ik het wel weten.
Thanks allebei, niks tegen Doelie dat uit mijn toetsenbord komt, want ik ben onpartijdig.:b:
Jammer dan zul je een nieuwe F430 moeten kopen.
Bij mij zitten er al heel lang krassen op de TDU disc, die komen echt door de 360 want ik ga er heel voorzichtig mee om. Het spel doet het gelukkig nog perfect, want ik heb geen zin om te wachten op een nieuwe disc. De 360 heeft er dus krassen op gemaakt, maar daar heb ik toen hij dat deed heb ik er niks van vernomen. Thanks voor Frangster trouwens, toen hij er problemen mee kreeg heeft ie me herinnert om de disc te checken. De krassen zijn trouwens alleen maar zichtbaar onder fel licht.:b:
P.S.: Heb nog steeds hetzelfde in mijn garage van hetzelfde huis(Doelie tip.) Ik heb nu wel met de uitgeprinte map, een liniaal, een noteblok en een pen een route uitgestippeld van waarschijnlijk meer dan 300 KM (heb het niet zo precies kunnen opmeten:{) !! De rit gaat zo:
Eerst van mijn huis naar de dichtstbijzijne 'gevangrailde' snelweg die naar de grote stad loopt (de bovenste weg van die drie die van het noordoosten naar de grote stad lopen), daarna over de snelweg richting de stad, maar eraf erboven en dan over de bochtige bergweggetjes van de Tantalus (sector I-10 en H-10) crossen, vervolgens over de snelweg helemaal naar het westen, naar het stadje Wai'anae (waar de Truimph en Cadillac dealers zijn) en daar richting het oosten, over de Kelekole Pass (sector F-4 en E-4) . Dan iets naar het oosten, en crossen over de bergweggetjes van Shark's Cove (sector B-6, C-6, D-6) en daarna over die megalange weg die langs het noorden loopt weer richting het zuiden, om daar weer bij mijn huis te arriveren.\o/ Met welke auto ik dat ga doen weet ik nog niet, maar het lijkt mij erg leuk!
Laatst bewerkt: 12 mrt 2007