1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die RS4 die is speed 24 ofzo en die aston martin 40/50 dan kan ik toch veel beter die aston martin kopen die is veel sneller.
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    ZUCHT....|:- Dat zijn de statistieken. De top van de Aston is idd hoger, maar niet zó veel hoger en bovendien, wanneer haal je 250 KM/H met een D-Classer, want de meeste D-Classer races gaan over bochtige bergweggetjes, en dat is iets waar de Audi veel beter in is.:) En ook dat is iets waar je niet naar de cijfertjes moet kijken. Maak een proefritje met beide auto's, en je zult zien dat de RS4 een veel beter rijgevoel geeft, en dat ie gewoon beter is in races. De Aston is idd mooier in je garage, dat wel, maar als je dat wilt kan je beter een Alfa GT kopen.:9 Je moet niet alleen naar de cijfertjes kijken en blind een auto kopen, want dat zegt niks.=( Bovendien moet je niet alleen naar de topsnelheid kijken, veel mensen denken dat het alleen daarom gaat en dat ie hoe hogere topsnelheid, hoe beter is, maar dat is niet zo. Je kan die Audi dan ook nog tunen, dat maakt hem bijna net zo snel als de Aston Martin.:) Je kan echt veel beter de Audi RS4 kopen, die rijdt gewoon veel beter, want de cijfertjes en de topsnelheid zeggen niks. Als je daarom een auto koopt is dat dom, want dan win je die races echt niet hoor.:)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  3. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    De RS4 is idd erg relaxed als D klasser, maar de Maserati 90th is ook zeker een aanrader, met een level 3 tuning.

    Maar met E klasser skyline rij de de meeste D klassers gewoon weg hoor! De skyline stuurt echt te relaxed!
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, dat zijn zeker wel veel uurtjes die je al hebt gemaakt!! 242uur gvd!! :D


    Mijn favoriete D klasse auto is gewoon een Aston Martin DB9 Coupe, super mooi interieur en hij staat in mijn top 10 van lievelingsauto's.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    is het ook mogelijk de snelheids meter op km/h te zetten i.p.v mph?
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ja bij options metric kiezen.
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Skyline rijdt zeer fijn en stuurt heerlijk, maar de RS4 ook.:thumbs:

    Jep inderdaad veel game-uren, maar ik heb TDU alweer bijna 4 maanden...:emo::emo: En ik speel TDU verreweg het meest van al mijn games, ik denk dat dat bij jou ook wel zo is!;) Mijn procentverdeling van 360-games:

    TDU: 45%
    NFS Carbon C.E.: 5%
    PGR3: 10%
    Burnout Revenge: 5%
    Geometry Wars Retro Evolved: 10%
    Hexic HD: 0%
    Worms HD: 25%

    Inderdaad, Carbon en Burnout speel ik weinig, maar dat wordt wel weer meer.:) Hexic speel ik niet omdat ik er pijn aan mijn ogen ervan krijg.:{


    Die Aston is idd mooi, zeker in zilvergrijs, standaard wielen en beige interieur, maar is toch nét wat te sloom en in het echt klinkt ie zwaar brommend en ronkend, in da game klinkt ie niet zo mooi:'-( Maar wel een mooie auto verder.:b: Je zegt dat ie in jouw top 10 van auto's in de game staat, wat is die top 10 dan? Mijn top 10 auto's en motoren in TDU:

    10: Saturn Sky (Mooi geluid, zeer goede wegligging, prachtig uiterlijk)
    9: Ferrari F430 Spider/Coupe (Prachtig geluid, geweldige wegligging, zeer mooi uiterlijk)
    8: Triumph Speed Triple (Schitterend geluid, zeer goede wegligging, mooi uiterlijk)
    7: Spyker C8 (Zeer mooi geluid, geweldige wegligging, prachtig uiterlijk)
    6: MV Agusta F4 Tamburini (Perfect geluid, zeer goede wegligging, schiterrend uiterlijk)
    5: Pagani Zonda C12S (Perfect geluid, fantastische wegligging, mooi uiterlijk)
    4: Lexus IS350 (Schitterend geluid, zeer goede wegligging, prachtig uiterlijk)
    3: RUF RGT (Mooi geluid, perfecte wegligging, leuk uiterlijk)
    2: RUF Rt12 (Prachtig geluid, sublieme wegligging, superieur uiterlijk!:thumbs:)
    1: Alfa GT (Schitterend geluid, geweldige weligging, magistraal uiterlijk!!:emo:)


    Dat antwoord weten we inmiddels wel he;) Gewoon ff de Zoek optie in deze thread gebruiken en je vindt het antwoord zo'n 5000000000000000000 keer.:D

    P.S.: In mijn 4 car garage staat nu:

    MV Agusta F4 Tamburini (Red/Carbone, niet getuned)
    Lexus IS350 (Donkerblauw, 17 inch wielen, beige met hout interieur, niet getuned)
    Saturn Sky (Silver Graphite, 18 inch wielen, rood met zwart interieur, level 3 getuned)

    Allemaal fantastische voertuigen.:)
     
  8. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    is echt een goed spel die TDU heb em nou al 4 maanden Ofzo is echt genieten maar denk dat ik binnekort zo'n MS wheel ga halen en dan gelijk FORZA erbij
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    AC 289 :D de tering wacht echt al lang op deze bak
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zo net weer flink lopen beren :) effe een race gedaan van 60 km, maar iets vet vaags tijdens de race. Twee keer level 3 politie achter me aan. Per keer zon 6 a 7 roadblock ontweken. En wel gebust uiteindelijk. Maar in beide gevallen was de boete 0 :x. Foutje of krijg je geen boete als je een paar keer roadblock ontweken hebt?
     
  11. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag met mijn zoontje de ps2 versie gespeelt dat is echt en dag en nacht verschil zeg
    wat ben ik toch blij met mijn xbox360 zeg.
    je hebt wel op je radar als er politie aankomt dat je dat op je scherm ziet.
    maar nu kan mijn zoontje van 5 ook lekker race.
    blijft hij teminste van mijn xbox hahahahaha
     
  12. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik dus ook. Volgens mij is dat omdat je met een race bezig bent en dat de politie je toch al dwars zit hebben ze die boete maar weg gelaten
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kan je eigenlijk aan de politie van 3 sterren ontkomen?
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    mjah dat zou best een kunnen, maar is dit zeker?

    Jep heb 1 keer gehad in freeroam, flink lopen beren en toen raakte ik ze kwijt :)
     
  15. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tijdens een race gebust word krijg je nooit boete :) En dit is zeker RVDV :)

    Op autostrades durft het wel es makkelijker gaan vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  16. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    980.000$ ik heb hem al :p
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ghehe sorry... luiheid heerst vandaag:p
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ah oke tnx :) eerste keer dat ik busted wordt tijdens een race :p lol werd ook een keer tijd. Maar ik denk ben stoer dat ik geen boete krijg, krijg je hem nooit :emo: hehe
     
  19. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het stuur ietwar weinig reageren op kleine bewegingen in TDU... Heb met Forza en PGR3 niet echt last hiervan. Iemand same experience met het MS wheel?
     
  20. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge jonge, wil op het circuit multiplayeren tegen andere mercedessen AMG DTM's, maar er is maar bar weinig animo voor! Komop mensen! ;-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina