1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een tip; koop geen Far Cry: Instincts Predator! Dat is zo'n ontiechelijk k*t spel, serieus. Echt zonde van je geld als je dat doet. :eek:
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, in MotoGP '06 zal je zoals je al had verwacht alleen maar racemotors zien. De echte motoren/tracks/rijders van de seizoenen 2005 en 2006 zal je er in terug vinden. Er is ook een Extreme mode, een mode met 600cc, 1000cc en 1200cc motoren + zelf bedachte tracks die erg gaaf zijn. Jij houdt veel meer van een Triumph of dergelijke waar je lekker relaxt mee kunt cruisen toch? Maar het is een leuke vermakkelijke game waar je veel plezier mee zult beleven als je van motors + racen houdt. :9




    Zo net nog even met de Aston Martin DB9 en hoe kan het ook anders: de Kawasaki ZX-10R gecruised en geraced. Ik heb gewoon wat rondgereden zonder enig doel maar het was wel erg leuk om zomaar wat rond te rijden. Ook nog even met de DB9 op de Oahu Raceway geraced met een paar goede snelle rondjes! :D
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke bike setup heb je bij moto Gp ? ik win nie zo snel iets ik doe ook geen kwalifcatie ofzo maar ik was is iets tegen gekomen over een ''perfect bike setup'' wat heb jij daar ? Als het offtopic is ken je ook ff reagere in motogp topic of pmen alvast bedankt
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    eigelijk is dat behoooooorlijk offtopic ja:p
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Triple X NL, ik heb al in het MotoGP '06 topic gereageerd. :9
    Zelf weet ik ook niets af van die "perfect bike setup" maar die lijkt me per circuit weer verschillend. :)



    Ontopic:

    Straks maar weer eens cruisen/racen zoals gewoonlijk, dat doe ik nu ook steeds vaker met de Aston Martin DB9 coupe, wat een super gave wagen is! :D
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    persoonljik vind ik de vanquish S net iets meer hebben:)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De achterkant van de Vanquish S vind ik er heel wat minder uit zien dan die van de DB9 Coupe. :9 Het interieur van die Aston Martins ziet er trouwens wel erg gaaf uit met dat hout.
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke verder ontopic :9 genoeg over motogp *100ste post*
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zo dadelijk ff voetballen met mijn broertje tot het eten waarschijnlijk. Dan lekker eten, gamen, voetbal samenvattingen kijken en weer gamen! :9

    Ik ga bij MotoGP '06 een GP seizoen op Champion uitspelen.
    En bij TDU ga ik lekker een relaxte route uitstippelen met veel afwisseling in landschap etc. Heb er erg zin in en ik ga hem waarschijnlijk eens met een DB9 coupe rijden (normaal rijdt ik toch altijd met een ZX-10R of een Gallardo :9).
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dude, miss is het ene idee om een dagboek aan te gaan schaffen:9 zoals je hier al je belevenissen met TDU beschrijft:9
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm. Wat is er dan kut aan?:{ Mij lijkt het heel leuk, vrij rondlopen, een beetje knallen en weer vrij rondlopen over een gigantisch eiland.:9 Als je het wilt weten, ik heb nog nooit een Far Cry game gespeelt en ik geef niks om mooie graphics.:)

    Ok thanks, maarja, ik hou meer van een game waarin je Free-roam hebt, zoals je al zegt.:)

    Ik vind de gaafste Aston Martin zonder meer de V8 Vantage (vooral de nieuwe cabriolet, zeker nu ik heb heb gezien op de autorai-die zou in het spel moeten zitten!:9), dat is de enige Aston Martin met een mooi geluid en die ook lekker rijdt, en ik vind hem ook nog eens de mooiste!:)

    Ach laat hem, sommige mensen vinden het leuk om te lezen, en als je het niet leuk vind, lees je het toch niet?:)
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    denk dat je het verkeerd opvat, ik bedoel dr niets negatiefs mee hoor:eek:
    en er zat min of meer een beetje ironie achter
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    oki:D
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik een dagboek zou bijhouden over mijn belevenissen in TDU zul je maar een aantal dingen tegenkomen:

    Elke dag cruisen/racen :9
    Elke dag ZX-10R, Gallardo of DB9 coupe. :)
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik rijd altijd eigenlijk met een motor als ik ergens naartoe wil. Als ik een auto koop gebruik ik um alleen maar om naar een tuner te rijden, maar gewoon rondcruisen doe ik op de motor. En dan view vanuit de helm en dan Ghostrider nadoen 8)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik rijd ook vaak met de motor, Kawasaki ZX-10R om precies te zijn! :D
    Camerastand vanuit de helm vind ik echt totaal ruk. Ik heb altijd de camerastand gewoon achter de motor hangen!
     
  17. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan is het hele motoreffect weg...
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    idd En hij stuurt vanuit het midden en het rijd fucking nep vanaf de achterkant.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik wissel vaak tussen camerastanden, afentoe dus vanaf de helm, vanaf cockpit view of achter de motor hangend.

    Naja net weer wat gereden met mijn ZX-10R. Ik rijdt nu ook steeds vaker op de Oahu Raceway, wat toch wel een gaaf circuit is. :9
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zowel bij auto's als bij motoren de camera ALTIJD achter het voertuig, zeker bij motoren.:9

    Oahu Raceway is zeker gaaf, maar valt in het niet bij de berweggetjes van Kawaiiloa (sector D-5, D-6, C-6 en B-6).:) Ik heb pas een Lambo Murcielago gekocht (fantastische kar:thumbs:-Giallo Orion, de dure optionele vijfspaaks wielen, geel/zwart interieur:9en niet getuned ofcourse) en toen ik naar mijn huis reed (de Shuns Reef op sector B-5) nam ik op sector D-5 de afslag naar de bergweggetjes, toen ik daar was steeds rechtsaf, en in totaal is dat zo'n 20 kilometer aan bergweggetjes, uiterst vermoeiend, maar wel enorm leuk met een auto als mijn Lambo, en een racestuur natuurlijk._O_ Try it!!:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina